Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi?! Miksi pitää jakaa näitä eläinrääkkäys/lastenkidutus kiertoviestejä facebookissa?! :(

Vierailija
13.01.2013 |

Mulle tulee aina paha mieli kun ne hyppää naamalle sieltä, en haluaisi nähdä niitä. Olen yhden ihmisen julkaisut joutunut piilottamaan, koska hänellä oli tapana jakaa noita usein..

Tänään ensimmäinen asia, minkä näen facebookissa, on kuva tapetusta pitbullista verilammikosta ja joku vetoava viesti eläinrääkkäyksen vähentämiseen ja siihen että ihmisten olisi oltava tietoisempia asiasta.

Okei, hyväähän noi varmaan tarkoittaa, mutta en SILTI halua nähdä kuvia tapetuista koirista, nyljetyistä hylkeenpoikasista ja kuolevista nälkää näkevistä lapsista. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kokemuksen mukaan ei niitä kai muut kuin idiootit taida jakaa....

Vierailija
2/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bitbull-viesti taitaa olla taas sellainen "huijauspostaus" joita aina pyörii eli tykkääjä ei oikeasti ole ollenkaan tietoinen että fb ilmoittaa hänen tykkäävän kyseisestä linkistä.

Mutta siis mäkään en tahdo saada silmilleni pahoinpidetyjen lapsien kuvia tai kidutettuja eläimiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa pyynnön että ihmiset eivät jakaisi noita...

Tiedän kyllä että pahoja asioita tapahtuu ilman että minun pitää nähdä kuvia kidutetuista eläimistä ja hakatuista lapsista =(

Kivaa jos istuu aamulla lapsi sylissä selaamassa facebookia ja lapsikin joutuu niitä kuvia näkemään....

Vierailija
4/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää jatkuvat lihansyöntiä ja eläinkokeita vastustavat postaukset. Ymmärtäisin, jos jotkut laittaisivat vaikka kerran mielipiteensä muille tiedoksi, mutta kun samalta ihmiseltä tulee näitä solkenaan.