Kuinka MTV3 voi näyttää oikean hirttämisen klo 13!?
Alkoi kuvottaa kun katsoin kun natsi hirtettiin. Toivon ettei kukaan lapsi sattunut näkemään :( Ihmettelen miten noin raakaa materiaalia voiodaan esittää päivällä!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:38"]
Mielestäni näitä pitäisi näyttää mahdollisimman paljon jotta ne raakuudet todellakin joskus jäisivät vähemmälle todellisuudessa. Terve ihminen, niin lapsi kuin aikuinen, pystyy hyväksymään näkemänsä ja ottamaan niistä opiksi ja tiedostaa sen mitä kaikkea maailmassa tapahtuu.
[/quote]
Ei toimi näin, eikä kaikkea näkemäänsä pidä todellakaan hyväksyä.
sinua voi kuvottaa se, että _natsi_ sai mitä ansaitsi?
Tässä juuri samaa asiaa. Oli aikuisellekin liian rankkaa, pakko oli kääntää kanavaa.
Ei kieliä ulkona tai paskaa lattialla, ei edes irronnutta päätä. Mikä siis kuvotti?
Amon Goeth oli yksi pahamaineisimmista natsijohtajista - sadisti ja joukkomurhaaja. Hän vastasi Plazowin keskitysleirin komendanttina tuhansien juutalaisten kuolemasta.
Tuskin lapset noita katsoo. Vai katsoiko teillä ap?
(11 ja 15v) meillä tällä kertaa katsoneet vaikka tykkäävät historiadokumenteista.
Kyllä minä tiedän että kyseessä oli paha ihmine ja varmaan ansaitsi kuolemansa mutta ei se tee tuosta asiasta yhtään kauniimpaa!
Kakkosellekin tiedoksi että en katsoisi juutalaistenkaan kuolemia telkusta mielelläni!
Palaute lähti maikkarille.
-ap
että tulin juuri katsomaan tuota dokkaria vähän ennen hirttokohtausta. Ja siihenpä loppui katsominen :( Tottakai minua kuvottaa kaikki hirveys oli se kohdistettu ihmisiin tai eläimiin. Juutalaisiin, natseihin mihin vaan :(
Paljon raaaempia pelejä lapset pelaavat!
Palautetta asiasta maikkarille välittömästi!
Ei hyvänen aika voi tuollaista näyttää päivällä! Kamalaa. =(
Ihan siisti kohtaus. Hirttäminen on aika inhimillinen tapa kuolla kuitenkin.
Voihan lapselle selittää, että kyse oli pahan ihmisen rankaisemisesta.
Loistava ja mielenkiintoinen dokkari kyllä.
Järkytyin itsekin miten keskellä päivää tuollaista
näytetään!
Maikkaria ei koske ikärajat?
Näkeeköhän ton dokkarin netistä vielä.
Mitähän ap se sinunkin 15-kesäisesi pelailee pleikalla/tietsikalla?
Kyllä mä vaan tiedän mitä ne pelailee, tuksin olisi ollut moksiskaan moisesta näystä.
Ja silti pentujen annetaan pelata vaikka mitä tappo pelejä ja koko ajan tulee telkasta jotain murhasarjoja! Tätä minä sanon tekopyhyydeksi koska sitä tämä on!
vittu te ette tiiä ees mitään natseista
Ei mun mielestä oikeat kokonaiset hirttämisvideot kuulu telkkariin päiväsaikaan, ei edes uutisissa tai dokumenteissa. Ihan sama mikä natsi siinä hirtetään, tuohon aikaan(ja vielä lauantaina!) telkkaria katsoo moni lapsi. Minuakin aikuisena ahdistaisi, enkä haluaisi lapsen näkevän tuollaista.
Oliko edes ikärajaa, tai mainintaa alussa että saattaa järkyttää herkkiä katselijoita?
2