Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos että vastasit

Vierailija
12.01.2013 |

Juu kiitokset näin etukäteen. Oletteko laskeneet kuinka montaa naista olette panneet?. Niin ja naiset myös montako miestä on antanut?. Minähän olen lälläri, kaksi naista ennen nykyistä vaimoa, ainahan tuo minulle kelpaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut 2-naisen/tytön neitsyyden silloin joskus nuoruudessa. Olen pannut 2-naista paksuksi. Lisäksi olen nussinut/ rakastellut/ pannut muuten vaan nautiskellen 7-naisen kanssa. Eli yhteensä 11-naista on saanut maistaa "keihästäni". Ikää on kertynyt 53-vuotta.

Vierailija
2/23 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut pillua 29 eri miehelle. Toivon että mies numero 30 olisi se oikea. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä että vastasitte. Ei ollut provoja tälläkertaa, kiitos lukioille myös.

Vierailija
4/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitokset näin etukäteen. Oletteko laskeneet kuinka montaa naista olette panneet?. Niin ja naiset myös montako miestä on antanut?. Minähän olen lälläri, kaksi naista ennen nykyistä vaimoa, ainahan tuo minulle kelpaa.

miehiä ollut 26, ikää 24

Vierailija
5/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 46 v ja kivaa on ollut kaikkien kanssa. Lämmöllä muistelen lähinnä nuuoruusajan aktiivista aikaa. On niitä nyt alkanut taas olemaan uudestaa. Olisko 50 villitys alkamassa ?

Vierailija
6/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 35v. ja naisia olen pannut 30-50. Ei oikeasti mitään tarkkaa havaintoa ole, kuinka montaa olen pannut. Toivoisin lukeman olevan hieman pienempi, koska miehet, jotka jakelevat munaa jokaiselle vastaantulijalle ovat yhtä paljon huoria kuin vastaavanlaiset naiset. Ainakin minun silmissäni. Mikään ei ole tyylittömämpää kuin rehvastella seksikumppanien lukumäärällä.

Lisäksi haluan olla uskollinen tulevalle tyttöystävälle ja pelkään että kynnys harrastaa seksiä vieraiden naisten kanssa on todella matala. Pitää varmaan rajoittaa alkoholin käyttöä. Vaikka en mikään juoppo olekaan.

Vierailija
7/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut pillua 29 eri miehelle. Toivon että mies numero 30 olisi se oikea. :)

Vierailija
8/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä ollut 26, ikää 24

Entä missä tapasitte ja mistä puhuitte?

Vierailija
9/23 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 naista on tullut pantua ja useita monta vuotta. Yhden olisin ottanut jopa vaimoksi, mutta hän ei suostunut. Hän oli ehdottomasti paras naimaan. Jos vielä löytäisin yhtä hyvän naisen, niin omaksi ottaisin. Ikisinkku 51v. ja kova panemaan;)

Vierailija
10/23 |
20.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä ollut 26, ikää 24

Kaltaisesi naisen joka metsästää miehiä senssipalstoilla. En näe siinä mitään pahaa kunhan pitää huolta ehkäisystä.Itse nussin paljaalla ja tuurilla, ainakaan vielä en ole saanut tauteja enköhän ole ottanut ja pannut pariakymmentä. joskus naiset tulee tyrkylle tai sitten esimerkiksi tanssiessa kysyn suoraan että panettaako,mitä sitä kiertelemään. Ikää 27v

Vierailija
11/23 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit laski mun puolesta, et noin 400 oisin hoitanut. Itselläni laskut menneet sekaisin jo 15v sitten.

-mies43v

Vierailija
12/23 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut 2-naisen/tytön neitsyyden silloin joskus nuoruudessa. Olen pannut 2-naista paksuksi. Lisäksi olen nussinut/ rakastellut/ pannut muuten vaan nautiskellen 7-naisen kanssa. Eli yhteensä 11-naista on saanut maistaa "keihästäni". Ikää on kertynyt 53-vuotta.

Mutta minkä helvetin takia jokaisen numeron jälkeen on viiva (-) ??? Hä ?

Vierailija
13/23 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 40-50. En tiedä tarkalleen, menin sekaisin jo 35 kohdalla.

-nainen-

Vierailija
14/23 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin annoin yhdelle kymmenen vuotta ja sitten kymmenelle vuoden jne. En ole aivan pysynyt laskuissa mukana, kun olen ollut 15 vuotta sinkkuna.

Näin jälkikäteen tuntuu, että on ollut siunaus, kun on saanut kokea muutakin kuin vain sen yhden miehen kalun. Penis on tullut todella tutuksi ja voin vakuuttaa seksitaitojeni kasvaneen tässä vuosien varrella huimasti.

Vierailija
15/23 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ämmä olet panemaan.

Vierailija
16/23 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää nyt 35

Vierailija
17/23 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

29cm penikseni on työstänyt noin 700-800 pillua ja ehkä 300 naisen peräaukkoa.

Vierailija
18/23 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko vähän valaista, jos joku onnistuu tunkemaan noin monta virhettä yhteen viestiin. Tuota väliviivaa EI tungeta numeron ja kirjaimen väliin joka käänteessä.

53-vuotias, mutta 53 vuotta.

11 naista, ei 11-naista.

Samoin 2 naista tai kaksi naista, ei 2-naista.

2 naisen tai kahden naisen, ei 2-naisen?

7 naisen tai seitsemän naisen, ei 7-naisen (mikä se 7-nainen on? Onko se seiskan arvoinen nainen?)

En ole yleensä hirveän paha kielipoliisi enkä nussi jokaista väärää pilkun paikkaa, mutta tuo virhe on jo niin ärsyttävä, että ainakin jos sen saa noin monta kertaa tungettua yhteen viestiin niin pakko valistaa kansaa pikkuisen ennen kuin tuo leviää entisestään.

Vierailija
19/23 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä. On ollut ihan riittävästi.

Vierailija
20/23 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 36. Yksi varmaan tuli raskaaksi. Neitsyttä en ole saanut. Ikä 60v.