Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten esittää, että juo? ov

Vierailija
12.01.2013 |

Tänään kaveriporukan kanssa illanistujaiset olisi ja käyttäytymiskoodina on tietysti alkoholin käyttäminen. Saatan vaan olla raskaana (testin aika ei ihan vielä ole) enkä tietenkään haluaisi alkoholia juoda.

Nyt siis parhaat vinkit siihen, miten esittäisin uskottavasti juovani. Juomattomuus ei sovi suunnitelmiin, sillä kaikki heti arvaisivat, mistä on kyse. Menemättä en voi jättää.

Sama tupakan kanssa. Tapan polttaa juodessa. Tupakointia ei voi oikein esittääkään :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasta kuvittelet, että voisit mahdollisesti olla raskaana?

Vierailija
2/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ratkaisin asian niin, että seisoskelin juoman kanssa ja vaihdoin välillä mieheni kanssa lasia eli hän hoiti juomisen puolestani. Toki asiaa helpotti kummasti se, etten tavallisestikaan juo kuin hyvin vähän alkoholia.

Tupakoinnista, etkö voisi kertoa että koitat lopettaa tupakoinnin, jos joku sitä ihmettelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkkojuominen.

Vierailija
4/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada vanhoihin viinipulloihin alkoholitonta siideriä+jotain mehua ja markkinoi sitä anopin tekemänä kotiviininä.

Vierailija
5/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kossupulloon vettä, sitten teet itsellesi kossukolaa vanhaan malliin.

Vierailija
6/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasta kuvittelet, että voisit mahdollisesti olla raskaana?

Nyt ollaan siinä vaiheessa oviksesta menkkoihin, kun ei voi tietää onko tärpännyt. Jostain toki olen kuullut, ettei tässä vaiheessa juomisesta ole sikiölle haittaa?

Olen sellainen ihminen, että tykkään kyllä ottaa muutaman lasillisen illanistujaisissa. En ole koskaan se, joka sylkee lasiin. Siksi juomattomuuteni näyttäisi vähän oudolta, etenkin, kun häätkin ovat tiedossa. Kellekään ei olisi epäselvää, miksi olen juomatta ;) Eli pakkojuomisesta ei ole kyse.

Vierailija
7/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuossa vaiheessa ei ole mitään haittaa, jos illan aikana juot lasillisen tai pari viiniä. Vaikka oikeasti sattuisitkin olemaan raskaana.

Vierailija
8/8 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt tuota. Tässä aletaan tämän vuoden aikana vauvaa yrittelemään ja pillerit on jo jätetty pois. Kondomia käytämme, mutta se rikkoutui yhtenä iltana ja seuraavana päivänä tuli hirveät limat (ovislimat?) vaikka koskaan eläissäni mulla ei ole sellasia tullut. Sen takia huolestuttaa, koska vaikka raskaus ei nyt kuulukaan suunnitelmiin, pidämme toki kiinni pienestä, jos sellainen on tullakseen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi