Oh my! Just näin Voice of fin. Ikenna Ikegwuonu
huh miten hyvä ääni!! Ja hyvännäköinen kundi! En voi uskoa että on vain 23v, veikkasin 28-30v. I-ha-na kelpais mulle :)
Kommentit (99)
Hei oletko sinä näin fiksu tuskin? Jne,,,,,,!
on erittäin suuri häpeä kehua joku Ikenna joka ei ole parempi kuin muut !
He ovat paljon parempia monella tavalla, jotka pelaavat paljon paremmin jalkapallo kuin hänet ja varsinkiin laulavät paremmin ainakiin suomeksi ja ruotsiksi, koska pitää muista, että Suomi on kaksi kielinen maa,,, Tuskiin joku Ike osa laula ruotsiksi tai hyvin suomeksi,
Valitettavasti, sinun täytyy käyttää muita sanoja, jos te haluatte olla niin tärkeitä henkilöitä ja sekin puhua tässä maassa ruotsiksi, eikä pelka suomeksi ja myös laulaa. Ei ko koulussa opetettu?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 22:47"]
Hei hän on maahanmuuttaja Nigeriasta
[/quote]
Tota noin...Hänen vanhempansa ovat muuttaneet Suomeen Nigeriasta 70-luvulla, joten Ike ei todellakaan ole maahanmuuttaja. Hänen vanhempansa ovat asuneet täällä kauemmin kuin Nigeriassa ja jopa kauemmin kuin minä, joka olen täällä syntynyt yli 30 v sitten. Voisitte jo lopettaa tuon jankkaamisen. Ike on suomalainen.
[/quote]Syntyminen ei vielä tee suomalaista jos vanhemmat on maahanmuuttajia. Pitäisi haastatella kaveri jotta voisi ottaa kantaa.
Voi ei te olette hyvin ylimielisia , mistä maasta te olette tullut ?että te olette näin huipu
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 00:25"]
Voi ei te olette hyvin ylimielisia , mistä maasta te olette tullut ?että te olette näin huipu
[/quote]Ei olla tultu mistään, ollaan oltu täällä aina.
Ole hyvä
Jo jo et oikein ymmärrä, mitä hän haluaa kehua eikä uskon teihin!
Tuskiin voi luotta he hepeta vain kuin muut sieltä
jos olet tosi fin et niin itserakas ja ala hepetta
.......eivät myöskään ymmärrä, mitä niin ylistävät ja loppu. Meille on varmasti ihan sama!
Emme ymmärrä ajattelua mitä muuta haluat meidän pakottaa se ei sovi täysin meidän ajattelua, mutta loppujen lopuksi toivottaa teille onnea.
On totta, että täytyy ottaa kantaa jos joku sanoi , että hän on suomalainen jne, syntyminen ei vielä tee suomalaista,
ja vaikka olet asunut Suomessa koko ajan se ei tarkoita, että olet suomalainen
Ai mäkään en oo suomalainen,vaikka syntynyt suomessa?Mites jos toinen vanhempi suomalainen,toinen muunmaalainen ja asutaan suomessa ja lapset syntyy suomessa ja saadaan suomen kansalaisen paperit?Eikö vieläkään oo suomalainen?
se riippuu oletko vaikka sinulla on papereita?
Hei, mikä Ike puhutko huonekaluliikesta
ja sitä paitsi, se on ruotsalainen kauppa
Sorry, mielestäni me puhumme ja ajattelemme jotain aivan muuta, ja siksi en ymmärrä, mitä pyydät vastaamaan.
Hei, onko vauvani kaunis mulatti, ihana minun ystäväni halua adoptoida Nigeriasta poika ja tyttö. Mielestani on hieno juttu, että hän sieltä adoptoida, koska heille pitää auttaa, He ovät suloisia , ihania lapsia. Onko lapsesi iso jo?