Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oh my! Just näin Voice of fin. Ikenna Ikegwuonu

Vierailija
12.01.2013 |

huh miten hyvä ääni!! Ja hyvännäköinen kundi! En voi uskoa että on vain 23v, veikkasin 28-30v. I-ha-na kelpais mulle :)

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi puhua suomea hyvin joten oliko sekoitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, ihan kuola valuu ;) t.ap

Vierailija
24/99 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huomasi selkeästi että on mulatti. esiintyessä näytti tummemmalta ja vanhemmalta.

Vierailija
25/99 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin ensin (otsikon perusteella), että olet täällä puhelimella ja kesken kirjoituksen automaattikorjaus alkoi sekoilemaan. En siis nähnyt ohjelmaa.

Vierailija
26/99 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan nuori ja parisuhteellinen vain minulle. ;)

Vierailija
27/99 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis et Ikenna sinkku on, koska ainaki sillä sen "tyttöystävällä" on huhujen mukaan jälleen kerran uus jätkä jo kierroksessa. Mut se muija vissiin vaihtaa niitä ku paitaa ja harrastaa mutsinsa kaa samoja miehiä?? wtf :D Mut eihän noista tiedä, toivon mukaa huhut on huhuja!

Vierailija
28/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On senta de voice oli parempia kuin hän !!! hän voi laula ravintoloissa ja karaoke Suositellen - Valitka oiken eikä kopio josta muolla eikä teillä on parempia laulaja Suomessa ???? 

Vierailija
29/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ääni ja loistava esiintyjä! Ja ihan mukava katottavakin. Voittajasuosikkini on silti Inga.

Vierailija
30/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Paulan ajatus kulke Iken ihastumisen! Onko Suomen de voice vauvojen aani valinta ? Tai jotakin muuta ? Eikä löyty Suomessa de voice parempa.?Onpas tosi karaoke ohjelma otaka kaikki kadulta sekin he osavät parempi laulaa,!!!,,,,,,,,, Ei voin katsoa epä reilua muita laulajat kohta jotka on saanut potku tuomarilta! Nautaka Karaoke Finland eikä de vois!

Vierailija
31/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!, de voice of Finland on ravintola ja karaoke eikä de voice Olen sama mielta 

Vierailija
32/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono laatu jos de voice of Finland ei löyty huipu laulaja vai karaoke!

Vierailija
33/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautatka suomen kielellä, tämä ei ole amerikan de voice Se on loukava jos joku kopioida de voice joku suositeltu laulaja ja vielä laula kuin vauva. 

Vierailija
34/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lulisin,että de voice of Finland ei ole silja line laiva? Joo ja kyllä

Vierailija
35/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1- vastaus Kiva jos hän on velä vauva aanesta tule

Vierailija
36/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä nyt voitaja tai? Hu,hu huono valinta että de voice of Finland ei löyty laulaja voitaja joka laula hyvin suomeksi.

Vierailija
37/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä spämmäät? 

Vierailija
38/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme de voice of Finland onko afrikalainen aani tai suomalainen ja mikä kaiken hän halua kokella? Futis, musa, kauppa,  Vauva- Kundi  keskitu yhden asian ala hyppi paikasta paikaan. Haluat olla laulaja tai futis pelaja tai ? Ihme, että karaoke aani otetan de voice of Finland ja tästä tehdän iso numero. Niin mä pian kokellen ja minun napureita, meillä on senta kokemus eikä tämä idols ohjelma tai ?.... hui hujausta ja hujausta 

Vierailija
39/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme de voice of Finland onko afrikalainen aani tai suomalainen ja mikä kaiken hän halua kokella? Futis, musa, kauppa,  Vauva- Kundi  keskitu yhden asian ala hyppi paikasta paikaan. Haluat olla laulaja tai futis pelaja tai ? Ihme, että karaoke aani otetan de voice of Finland ja tästä tehdän iso numero. Niin mä pian kokellen ja minun napureita, meillä on senta kokemus eikä tämä idols ohjelma tai ?.... hui hujausta ja hujausta 

Vierailija
40/99 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi de voice tai samba pallo tai naisten ihastuminen Suomen de voice on mennyt ihan skaisin se todista siitä että ei ole Suomessa hyviä laulaja Hujausta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan