Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Storgårdin mielestä tämä palsta on roskapuheiden kehto

Vierailija
11.01.2013 |

Joten menkääpä kaikki jo nukkumaan!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt sentään on ketjuja mistä valita keskustelun tason, mutta siellä menee kaikki jutut koko ajan riman alta ja moderaattorit on jatkuvasti tuskaa kärsimässä niiden asiattomuuksien kanssa. t. ex-mode

Vierailija
22/33 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus alatyylinen kirjoitustyyli on sarkastista.

Jos näistä ottaa nokkiinsa, niin saa mennä itseensä. Kaikkien napa kun ei aina ole se lähin, on myös erillaisia mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toimittaja valitsee luettavakseen ilmeisiä roskapuheketjuja. Tuollainen kommentti siis kertoo lähinnä siitä millaisia ketjuja tykkää lukea.

Minä kun en jaksa sitä aivotonta länkytystä, mitä joissain ketjuissa aivan ilmeisesti on, niin en availe sellaisia ketjuja. Ne kyllä tunnistaa otsikosta valtaosin.

Kun lukee asiallisia aloituksia, niin vastauksetkin ovat usein hyvin asiallisia, mielenkiintoisia, kannustavia, empaattisia. Sellaisia ketjuja on vaikka millä mitalla. Ja moneen omaan kysymykseeni olen saanut aivan erinomaisen hyviä vastauksia.

Jos ei osaa löytää noita hyviä ketjuja, niin kannattaa kehittää palstailutaitoa.

Vierailija
24/33 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että tulee tällaiselle nimettömyyden ideaan perustuvalle palstalle omalla nimellään arvostelemaan hänestä käytyä keskustelua. Eikö joku Twitterissä asian kommentointi olisi paljon fiksumpaa ja nykyaikaiselle, arvonsa tuntevalle toimittajalle ja poliitikolle sopivampaa. Silloin olisi todistettavissa myös se, että kommentti todella oli häneltä.

Vierailija
25/33 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tarvitse silti häntä miellyttääkään

Vierailija
26/33 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitää halveksia, haukkua alatyyliseksi roskapuhefoorumiksi ja ennen kaikkea laskea itsensä AV:laisten ulkopuoliseksi, vaikka itse tänne kirjoittelee ja juttuja seuraa!

Joka ikinen meistä luo itse tätä palstaa.

Sen uskon, että moderaattoreilla on kova työ, mutta heillä on apunaan "sisäinen valvonta". Porukassamme on paljon ihmisiä, jotka pitävät jollakin tavalla yllä kuria, tekevät ilmoituksia ylilyönneistä, pyytävät siistimistä, jättävät kommentoimatta ääliömäisyydet.

Julkkikset, toimittajat, kirjailijat, muusikot käyvät ihan selvästi lukemassa kirjoittelua itsestään, osallistuvat myös. Sen näkee joskus suunnattomasta närkästymisestä, osuu ja kolahtaa liian henkilökohtaisesti. Heidänkään on turha laskea itseään AV:n ulkopuolisiksi tai jotenkin kaiken tämän yläpuolella oleviksi. Aaveelainen on aaveelainen, vaikka voissa paistaisi.

Minulle ei ole mikään ongelma skippailla typeriä avauksia tai olla provosoitumatta. Täällä on paljon hyviäkin keskusteluja ja mukavia, fiksuja ihmisiä.

Vierailija
27/33 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoittaneeko, että suomenkieliset ovat roskasakkia...

Vierailija
28/33 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rouva Storgård kävi oikein omalla nimellään paheksumassa hänestä tehtyjä kirjoituksia. Voi vitsi, oon vähän pettynyt. Koska kyllä se mun mielestäni on vertaansa vailla.

Vierailija
29/33 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivi on katkera, koska ei käyttänyt synnytyslakkia!

Vierailija
30/33 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että tulee tällaiselle nimettömyyden ideaan perustuvalle palstalle omalla nimellään arvostelemaan hänestä käytyä keskustelua. Eikö joku Twitterissä asian kommentointi olisi paljon fiksumpaa ja nykyaikaiselle, arvonsa tuntevalle toimittajalle ja poliitikolle sopivampaa. Silloin olisi todistettavissa myös se, että kommentti todella oli häneltä.

Hyvä Päivi, ketjua en edes ole avannut, mutta kai kellä vaan jota nimeltä parjataan, on oikeus puolustautua? Hävetä saisitte koko sakki.

Vierailija
31/33 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Storgård on oikeassa.

Vierailija
32/33 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivi on katkera, koska ei käyttänyt synnytyslakkia!

Vierailija
33/33 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä koko ajan haukutaan kaikkia. Kestämätöntä!