Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lonkkanivelen tulehdus.Onko jollain kokemusta asiasta?

Vierailija
06.12.2005 |

Poika, 12v, sairaalassa tutkimuksissa, magneettikuvauksessa ilmeni lonkkanivelen tulehdus :(

On otettu eilinen päivä kokeita ja näytteitä, mitään ei vielä ole selvinnyt.

Itse olen netistä lukenut kaiken mahdollisen ja olenkin melko epätoivoinen...Reumaa, bakteeritulehdusta, virus, tekonivel...:(

Onko jollain kokemusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lonkkanivelessä tulehdus 5 vuotta sitten. Kiusaa välillä nykyäänkin ja lääkärit ovat sanoneet minulle että tulen varmaan vanhemmiten saamaan selkärankareuman. En nyt halua mitenkään pelotella. Toivottavasti lapsesi paranee siitä kokonaan!

Vierailija
2/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta on otettu lonkasta eilen nukutuksessa näyte ja kaikki mahdolliset verikokeet.On vasta selvinnyt, että näytteessä oli runsaasti valkosoluja eli tulehdus ainakin on varma..

Miten sulla oireili tuo tulehdus, pääsitkö nopeasti hoitoon?

Pojalla nimittäin on lonkka särkenyt, välillä enemmän ja välillä vähemmän, jo 6 viikkoa ja vasta nyt pääsi yliopistolliseen sairaalaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduttiin alle 30-v laittamaan tekonivelet

Vierailija
4/4 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lonkka vaan vähäsen vihoitteli, mutta eräs aamu en enää päässyt sängystä ylös, vaan äitini piti tulla auttamaan mua (olin silloin 18 vuotias). Vessaan kävely kesti about 20 minuuttia. Menin heti terveyskeskukseen, jossa lykättiin buranaa ja mobilattia ( mulla oli kuulemma lihas revähtänyt..) Menin yksityiselle, joka käänteli ja väänteli jalkaa ja hyvä etten ääneen kiljunu, sattu niin perkeleesti. Lääkäri laittoi lähetteen tyksiin josta jouduin toiseen sairaalaan reumaosastolle. Kaiken maailman kokeet tehtiin eikä oikeen mitään saatu selville. Esim sitä mistä kyseinen tulehdus oli saanut alkunsa. Oireina oli se, että lonkat sattu todella paljon kävellessä, ja välillä lähti jalat alta. Viikon verran osastolla makasin ja napsin buranaa. Siinä ajassa pahimmat kivut lähtivät, mutta välillä vieläkin on lonkat niin kipeät että kävely sattuu. Varsinkin kylmällä ilmalla tykkäävät vihotella..

T: nelonen