Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielesta jos lapsi kuolee synnytyksessa tai ihan heti sen jalkeen tai kohtuun, niin sita lasta ei oikein voi laskea lapsilukuun eika vanhempia vanhemmiksi.

Vierailija
06.12.2005 |

Sukulaisissa (vanhois) on useita joilla lapsi kuollut pieninä, ei niitä mainita eikä oikein muisteta lisätä lukuihinkaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kuolee 2 viikkoisena, lapsi ei koskaan elänyt ja pariskunta ei ole vanhempia?

Vierailija
2/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sukulaisissa (vanhois) on useita joilla lapsi kuollut pieninä, ei niitä mainita eikä oikein muisteta lisätä lukuihinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai juuri ennen tai jälkeen kuolleet lapset ja ovat sukukirjassa mukana.en voisi kuvitellakkaan ajattelevani vain yhden äiti, koska minulla ON kaksi lasta, joista toinen on kuollut.ei se hänestä vähempää lasta minulle tee.

mutta odotappas jos sattuu omalle kohdallesi, sitten edes tietäisit mistä puhut...

Vierailija
4/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli tuhannen vuoden takaa. Ei se ennen vanhaan nainen ollut sen tunteettomampi lapsen menettämisen suhteen kuin nykyäänkään, ap muodostanee poikkeuksen.

Vierailija
5/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko yhtään miltä sellaisista vanhemmista tuntuu jotka ovat menettäneet vauvansa mahaansa tai pian synnytyksen jälkeen,kun tuollaisia lauot tulemaan suustasi.

Olisi ihan kiva tietää millä perusteella väität noin?Toivottavasti sinulla ei ole omia lapsia,sillä kauheata jos oma äiti ajattelisi noin omista lapsistaan jos ne nyt sattuisivat menehtymään todella nuorina.

Siis järkyttävää miten sinun kaltaisiasi ihmisiä on edes olemassa!

Vierailija
6/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mun mielestä jos lapsi kuolee synnytyksessä tai ihan heti sen jälkeen tai kohtuun, niin sitä lasta ei oikein voi laskea lapsilukuun eikä vanhempia vanhemmiksi."

Eli jos on kaksi lasta elossa ja sitten kolmas syntyy kuolleena niin vanhemmat eivät ole enää vanhempia?

Vierailija
7/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epä-äiti minä sitten.

Vierailija
8/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on vapaa maa. Tästä on kuitenkin turha alkaa tappelua kehittämään vaikka eri mieltä olemmekin.

Vierailija
9/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tämähän on vapaa maa. Tästä on kuitenkin turha alkaa tappelua kehittämään vaikka eri mieltä olemmekin.

Vierailija
10/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä samaa mieltä asiasta, jos oma lapsesi kuolisi synnytyksessä?

Vierailija
11/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vielä samaa mieltä asiasta, jos oma lapsesi kuolisi synnytyksessä?

Vierailija
12/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä olet samoilla linjoilla kun AP.Eli jos henkilöllä kuollut lapsi niin häntä ei voi sanoa äidiksi ja isäksi,aika raakaa minun mielestä,mutta sen olen kyllä huomannut että täällä maailmassa on tosissaan meitä ihmisiä joka lähtöön.

T:nro:8

Vierailija
13/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla ei ole omia lapsia.

Vierailija
14/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kertaakaan silloin käynyt mielessä kun lapseni syntyi ja oli lähellä menehtyä että EN OLISI ÄITI,miten ihmeessä joku voi sanoa noin!

Vierailija
15/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvu vanhemmaksi alkaa. Itse ainakin tunsin olevani jo äiti, vanhempi, kun synnytin (luojan kiitos elävän) lapseni. Kaikella kunnioituksella mielipidettäsi kohtaan, uskon että sinäkin muuttaisit mielipidettäsi tuon odotus- ja ksvuajan myötä.

Vierailija
16/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai sosiaaliturvatunnuksen, minä sain ÄITIYSloman ja VANHEMPAINrahaa. Virallisesti meillä on lapsi ja me olemme hänen vanhempiaan. Niin ajattelemme myös me vanhemmat; me olemme äiti ja isä, ja meillä on 1 lapsi, joka tosin ei ole luonamme vaan taivaan enkeli.

Nyt kun on toinen tulossa, sairaalassakin puhutaan toisesta lapsesta.

Jokainen saa toki ajatella niinkuin tykkää; toivon että minulle annetaan vapaus ajatella näin.

Sinä AP saat toki ajatella miten itse haluat.

Vierailija
17/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa ei kuitenkaan pitäisi tulla kirjoittelemaan julkisille keskustelupalstoille, sillä tuollaisilla sepustuksilla voi loukata monia ihmisiä. Lapsen kuolema on todella kipeä asia vanhemmille, ja on todella törkeää tulla tuolla tavalla mitätöimään lapsensa menettäneiden ihmisten vanhemmuus. Sivistynyt ihminen on sen verran hienotunteinen, ettei päästele suustaan/näppikseltään mitä tahansa typeryyksiä julki.

Vierailija
18/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vaikkapa 3 lasta, vaikka vain 2 oli elossa. Kaikkein käsittämättömintä oli, että he laittoivat joka vuosi esim. joulukortteihin myös tämän kuolleen lapsen nimen!

Vierailija
19/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mielestäni kuollutta lasta ei lasketa elävien joukkoon."

Kaikessa muussa sitten väärässä.

Vierailija
20/29 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pahalta joistakin ajattelutapasi tuntuu. Miksi jaoit tämän mielipiteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi