tuulimunako vai mikä? AUTTAKAA:'(
Kävin tänään varhaisraskauden ultrassa koska heinäkuinen keskenmeno vaivaa vieläkin niin kovin. Takana siis kaksi täysiaikaista raskautta ja yksi keskenmeno. Viikkoja nyt Ultran mukaan noin 4+9- 5+1. Kohdun limakalvot paksuuntuneet normaalisti,mutta kohdussa näkyy vain pelkkä rakkula.otettiin hcg ja se oli 1220. Maanantaina uuteen verikokeeseen ja ultraan. Lääkäri sanoi,ettei välttämättä ole mitään vikaa vaan ihan normi raskaus mikä kehittyy normaalisti. Mutta pelottaa! Onko teillä kokemuksia?
Kommentit (7)
Oon melkein shokissa:'( ei näin saa tapahtua taas!toivottavasti hermoilen turhaan..
mutta raskaudet ovat aina riskipeliä, kuten varmaan jo tähän mennessä tiedät. "ei näin saa tapahtua", niinhän sitä ihminen voi päättää, mutta vaikka ihminen päättää, luonto säätää. kukaan ei nyt juuri voi sinua auttaa, pitää vaan osata antaa ajan kulua.
tiedän kyllä mitä elät läpi, itselläkin kokemusta. siihen ei vaan kenenkään sanat eikä oma katkeruus auta mitään. ajan täytyy vaan antaa kulua.
itsekkin olen raskaana, viikkoja on takana nyt 11 ja silti on huoli, vaikka on kuullut jo sydänäänet. Sitä silti pelkää että jos kaikki ei menekkään hyvin loppuun asti. Kuitenkin kaikki on niin arvaamatonta. Ajan pitää vaan antaa kulua ja koittaa saada muuta ajateltavaa, vaikka se vaikeaa onkin.
Itse ultran mukaan viikkoja vajaa 9, vaikka kalenterin mukan pitäisi olla vajaa pari viikkoa enemmän. Olen PÄÄTTÄNYT olla murehtimatta ja ajattelematta koko asiaa, koska se ei ole vaikutuspiirissäni. Uskon, että kaikki menee hyvin ja olenkin itse asiassa pystynyt siihen, että en mieti asiaa ollenkaan. Näin on oikein hyvä!
Todennäköisimmin kyseessä normaali, toimiva raskaus. Hcg arvosi on viikkoihin sopiva ja 4+ tilanteessa kohdussa ei kuulukaan näkyä vielä sikiötä.
Onnea jatkoon!
Kävin tänään varhaisraskauden ultrassa koska heinäkuinen keskenmeno vaivaa vieläkin niin kovin. Takana siis kaksi täysiaikaista raskautta ja yksi keskenmeno. Viikkoja nyt Ultran mukaan noin 4+9- 5+1. Kohdun limakalvot paksuuntuneet normaalisti,mutta kohdussa näkyy vain pelkkä rakkula.otettiin hcg ja se oli 1220. Maanantaina uuteen verikokeeseen ja ultraan. Lääkäri sanoi,ettei välttämättä ole mitään vikaa vaan ihan normi raskaus mikä kehittyy normaalisti. Mutta pelottaa! Onko teillä kokemuksia?
Mä niin toivon,että huomenna kuulisin hyviä uutisia. Kertokaa joku tietävä,että mikä tämä rakkula on?
Liian aikaisin oot mennyt ultraan. Vasta rv 7-8 olisi parempi käydä varhaisultrassa.