Pieni runotyttö/yle.areena
Kuoliko Elizabeth? Tietääkö joku?
Olen lukenut kirjat joskus kauan sitten, mutta en muista tapahtumia.
Kommentit (9)
eli siis sarja on tuulesta temmattu. kirjan hahmot ovat todellisia, mutta tapahtumat ei.
Jep, koko sarja on kyllä täysin totaalinen floppi. En ymmärrä mitä järkeä on ottaa maailmankuulu romaani, varastaa siitä henkilöt ja tapahtumapaikka - ja sitten kirjoittaa siihen lähes täysin uusi juoni ja tukku uusia henkilöitä.. !
Ihan kauhea sarja! joskus nostalgioissa yritin katsoa ja aikamoista tuubaa, Montgomeryn kirjat ovat kuitenkin hyvin todentuntuisia.
Luin kirjat ja katsoin sarjan...Kummatkin ovat hyviä omalla tavallaan. Sarja on vaan väritetympi....Siinä on enemmän draamaa....
Tosi harmi, ettei ole pystytty tekemään kunnollista sarjaa kirjojen pohjalta. Kirjat olisivat ansainneet sen. Sama juttu Anna-sarjassa :(
[quote author="Vierailija" time="14.01.2013 klo 19:58"]
Ei. itse asiassa koko sarja ei "perustu" koko L.M.montgomeryn kirjoihin, juoni ei ole sama kuin elokuvassa. L.M.Montgomery kääntyisi varmaan haudassaan jos näkisi mikä 1800-luvun lopun "näkijä" sarja siitä on tehty...
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Suurena k.o. KIRJAsarjan ihailijana en voi katsoa tv-sarjaa huomattuani, ettei se tee kirjoille oikeutta, eikä sarjan tapahtumat ole kirjan tapahtuminen kanssa lainkaan yhteneväisiä. Tv-versio on todella huono ja suorastaan mauton :(
[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 22:56"]
Jep, koko sarja on kyllä täysin totaalinen floppi. En ymmärrä mitä järkeä on ottaa maailmankuulu romaani, varastaa siitä henkilöt ja tapahtumapaikka - ja sitten kirjoittaa siihen lähes täysin uusi juoni ja tukku uusia henkilöitä.. !
[/quote]
Täysin samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2013 klo 22:56"]
[/quote]
Näin juuri, käsittämätöntä. Täysi emäfloppi :( :(
Ei. itse asiassa koko sarja ei "perustu" koko L.M.montgomeryn kirjoihin, juoni ei ole sama kuin elokuvassa. L.M.Montgomery kääntyisi varmaan haudassaan jos näkisi mikä 1800-luvun lopun "näkijä" sarja siitä on tehty...