Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mies varasi Silja Serenadelta C2 - hytin! :D

Vierailija
11.01.2013 |

Kellään tietoä että onko toi sellanen siivouskomero vai sellanen normaali neljän sängyn kokonen hytti? Hauska risteily jos nukutaan siellä jossain kerrossängyissä päällekkäin :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moottorien ääni voi olla kauheaa jos moottorit on toisessa päässä laivaa ?

Vierailija
2/27 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene DeLuxea huonompaan. Sviitissä viimeksi ja kesäkuussa Deluxessa. Saatte varmasti vaihdettua sen vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että joskus halvimmissa Viikkarin/Siljan hyteissä piti itse pedata sänky, eli lakanat löytyi kyllä talon puolesta, mutta ne piti itse laittaa. :D Sikäli tuo aiempi kommentti "pitää varmaan tuoda omat lakanat" tms. oli melko osuva.

Vierailija
4/27 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi Siljalla muualle kuin commodore-luokkaan tai sviittiin. Niissä on oma rauha eli oma osasto jonne pääsee vain avaimella ja jossa lounge jossa saa syötävää ja juotavaa, suuremmat hytit, omat parvekkeet, tilavat kylpyhuoneet ammeineen ja kylpytakkeineen. Oma a la carte-erikoisaamiainen promenaden ravintolassa.

Vierailija
5/27 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 15:16"]

Mä en mene DeLuxea huonompaan. Sviitissä viimeksi ja kesäkuussa Deluxessa. Saatte varmasti vaihdettua sen vielä.

[/quote]

Varmaan  saa tammikuulta vaihdettua.

ärsyttävä nostelija iski jälleen

Vierailija
6/27 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 18:56"]

Eli siellä ei siis tosiaankaan ole parisänkyä, vaan kerrossänky.

Oon kerran ollut B2:ssa ja toiste en mene. ;)

[/quote]

B2P on sellainen missä parisänky ja osa hyteistä ylhäällä pelastusveneiden takana ja erittäinkin suuri ikkuna josta näkyy pelastusveneen ohitse maisemia. Täytyy tietää tarkasti mitä varaa.

Viimeksi oli minisviitti, oli hintansa väärti enkä muuta enää huoli. Jos ei olis ollut lapsi mukana niin olisi ollut ihan kahdenkeskistä käyttöä sille parisängylle, jonka päällä oli huomattavan suuri ikkuna suoraan eteen laivan keulassa. Voihan sitä vaikka säästellä ja ottaa omat laadukkaat eväät mukaan ja pysyä koko ajan vuoteessa. Skumppaakin oli jääkapissa valmiiksi talon puolesta.

Vierailija
7/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sitten toivotetaan hyvää yötä ja toinen kiipeää yläsänkyyn? :D

Mä en edes dokaa laivalla, että oisin niin kännissä, etten huomaisi, millaisessa hytissä olen.

Vierailija
8/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hotelli.matkapojat.fi/www/popupcard.php?id=479

LAIVA: Silja Serenade / Silja Symphony

REITTI: Helsinki - Tukholma

MATKUSTAJIA: 2852

HYTTI: C2-hytti (1-2 hlölle)

HYTIN KOKO: 11 m2

IKKUNA: Sisähytti, ei ikkunaa

SIJAINTI: Kansi 2. autokannen alla

VUOTEET: 2 alavuodetta

Osassa hyteistä 1 ala- ja 1 ylävuode

WC/SUIHKU: on

TV/RADIO: ei / on

HUOMIOITAVAA: Alavuoteet voi siirtää parivuoteeksi

ALKAEN HINTA: = hinta/hlö kun hytissä 2 aikuista

Vierailija
9/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne Siljalle ja vaihda se. Erotuksen joutuu tietty maksamaan.

Vierailija
10/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta varata selanen parisängyllinen jo svoitte vielä vaikuttaa.

Vierailija
11/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes omaa vessaa, vaan yhteisvessa käytävällä!!

Omat lakanatkin on varmaan vietävä ja makuupussit.

Vierailija
12/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypi soitella ja kysyä oisko mahollista saada tollasta jossa ois kaks alavuodetta.

Ja ei hytillä periaatteessa ole niin väliä, itse olen vain sellanen että pakkaan tollasellekin reissulle matkalaukun mukaan eli sekin vie jonkin verran tilaa :)

Ja kiitos myös pelottelijoille, toki olen valmis käymään pissillä käytävällä ;)

- ap

Vierailija
13/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi 4 hengen hytin kokoinen, se olisi 4 hengen hytti. Eli siellä ei siis tosiaankaan ole parisänkyä, vaan kerrossänky.

Oon kerran ollut B2:ssa ja toiste en mene. ;)

että oon lukenu/kuullu vähän ristiriitaista tietoa noista hyteistä. Joillain sivuilla lukee että hytti on 11 neliötä, toisissa 8 neliötä, joissain lukee että on kerrossänky ja joissain että parisänky. Mietin vaan että voiko pitää paikkaansa että samalla hinnalla on noin erilaisia hyttejä? :D

- ap

Vierailija
14/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-hytin idea on, että se on autokannen alla. Siitä siinä maksetaan, tai siis siitä saadaan alennus.

Niitä käyttävät sitten vain rekkakuskit ja budjettimatkaajat, jotka tahtovat vain päästä lautalla meren yli. Silloin on ihan herttaisen yhdentekevää missä nukkuu.

Maksaisi laivayhtiölle ihan tuhottomasti myydä erikseen jokainen hyttityyppi, mitä siellä budjettiluokassa on. Siellä kun siis ei matkaa sellaiset, joille on tärkeää, että hytti on 11m2 ja siinä on parisänky.

Vierailija
15/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta autokannen jylinän alle mua ei kyllä mies veis.

Ensin siellä riehuu teinit ja lisäksi Marianhaminassa ja Tukholmassa autot pitää meteliä.

C-luokka on ihan biletykseen.

Vierailija
16/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka portit laitetaan kiinni, jos laiva rupeaa uppoamaan, jotta parempi väki ehtii ensin pelastusveneisiin.

Vierailija
17/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vilkaisko miltä esim. petari lakanan alla näyttää...

Onko B-hytti parempi kuin C?

Vierailija
18/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrossänky ja kyllä siellä hyteissä on omat vessat! ainut vaan että siellä tosiaan on melkonen melu... ainakin ku me oltiin niin nuoriso remuaa ihan koko yön ja aallot hakkaa kivasti laivan kylkeen

Vierailija
19/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes omaa vessaa, vaan yhteisvessa käytävällä!!

Siljalla on kaikissa hyteissä oma vessa.

Vierailija
20/27 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan onneks itekkin aika nuoria ni ei noi bilettäjät hirveesti haittaa :) lähtö on tosin lauantailähtö, että voi olla aika villiäkin menoa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän