Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sanaton sen hirveyden suhteen millaista työni tälä hetkellä on

Vierailija
11.01.2013 |

Itken jo väsymystäni ja stressiäni, on univaikeuksia, en pysty vkonloppuisinkaan rentoutumaan yms.

Meillä on 1kk ajan ollut työttömyysuhka päällä, sitä ennen puljattiin 2kk enimmäkseen ilman sijaista/sijaisia minimihlökunnalla millä homma yleensäkään voi edes jotenkin pyöriä ja silloinkin rikottiin toimintaamme ohjaavia lakeja aika räikeästi oikeastana päivittäin.

Teen päivittäin 2-3 ihmisen töitä sen lisäksi että hoitelen tuota helvetin sijaisrumbaa.

Ja tänään piti erään sijaisen tulla aamulla mutta eipä näkynyt joten soitin pomolle ja hänpä olikin olettanut että ed pvän sijainen oli kys tyypille ilm että pitää tulla meille, mutta eihän se hänen hommansa ollut eikä hällä ollut tämän sij nroakaan joten soittoni jälk ilm että sij tulee 30min päästä. No, tulihan hän, 1h20min kuluttua.

Lähteäkseen 1h aikaisemmin kuin mitä olisi ns toiminnna kannalta voinut joten minä jäin tekemään ylitöitä ettei toinen jää yksin. Ja tuon kaiken aamushown lomassa hymyilen uudelle asiakkaalle ja olen "kalliona" hänen kriisilleen.

Loppukirsikkaa en viitsi tässä mainita mutta sanotaan nyt niin että tämä työkaverini jolla rotan työmoraali vain häipyi ulos muutaman "asiakkamme" kanssa sanomatta minulle mitään jolloin jäin loppujen kanssa itsekseni, hoidin sitten heidätkin ulos ja lähdin kotiin tilanteen salliessa mutta yliaikaa tehneenä.

Saa nähdä meneekö taas 2kk että tuonkin ylityöajan voi ottaa ns pois..

Minä en taida enää jaksaa, mutta eipä ole vaihtoehtoakaan, uupumuksen vuoksi en saisi palkallista sairaslomaa, fyysistä sairautta ei ole jne.

Olen katsellut muita työpaikkoja mutta eipä niitä tunnu olevan, työttömäksi ei ole varaa heittäytyä ja karenssihan siitäkin tulisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meille mitään lomia rule ylitöistä vaan ne pitää ottaa tunteina, ripotellen, pätkissä, silloontällöin kun voi, jos voi.

Enkä näe t'h'n mitään ratkaisua ennenkuin toisen, toiv paremman, työn löydän.

ap

Mulla tulee helposti 10 tuntia viikossa ylitöitä (45-50 tuntia), mutta niistä kertyy sitten ylimääräistä lomaa.

Vierailija
2/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi käsität itse, että vika ei ole sinussa vaan muussa organisoinnissa. Kannattaa lähteä vetämään heti kun uusi työ löytyy, pitää vaikka välissä viikko tai pari hengähdyslomaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ihan ekaks, koeta rauhoittua. Olet nyt niin stressissä ja ylikierroksilla, että tekstiäsikin on vaikea ymmärtää.

Tuossa kunnossa ei pää toimi kunnolla ja tapaturma-alttius on korkea. Huokaise ja korjaa vaikka siideri (mut ei viidettä!).

2) oikeasti, onko se työttömyysuhka tuossa tilanteessa nii-in kamala peikko? Kurja juttuhan se on, mutta tuossa tilanteessa voisi sillä olla positiiviset puolensa. Saattaisit päätyä toiseen työpaikkaan, opiskelemaan jotain mielekästä tms. Elämä voi yllättää iloisesti. :)

3)Sulle maksetaan palkkaa vain työajasta. Se kotona tehtävä huolehtiminen, murehtiminen, stressaaminen, pohtiminen jne. ei mitenkään edistä asioita eikä sitä lasketa työaikaan. Omaa oloa sillä voi kuitenkin kovasti kurjentaa. Koeta yrittää näin viikonloppuna saada ajatukset irti työstä ja tehdä jotain mukavaa omaa kivaa. (Toki saa jakaa huoliaan, mutta kuulostaa siltä, että teet 12-tuntista päivää jos murehtiminen lasketaan mukaan.)

Vierailija
4/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työstä, joka oli viedä voimani täysin. Voin nyt monen vuoden jälkeen sanoa, että se oli yksi parhaista päätöksistä! Kyllä elämä kantaa, asioilla on tapana järjestyä, luota itseesi ja kuuntele nyt tuntemuksiasi. Miten voit olla tuolla stressillä ja murehtimisella kellekään läheisillesi mitenkään läsnä ja jaksava. Työsi syö sinut. Nopeasti tuosta työstä pois ja sulle alkaa uusi aika elämässäsi, arvosta itseäsi!

Vierailija
5/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei sulla ole varaa heittäytyä työttömäksi tai epäilet saisitko sairaslomaa, mutta mutta sulle tulee kohta joka tapauksessa käymään ikävästi, romahdat, tai teet jotakin supermokaa tms, siis näin käy ellet hae itsellesi jotain kautta helpotusta. Siinä ei kuule yksi karenssi paljon paina, jos toisena vaihtoehtona on että menetät mielenterveytesi tai työkykysi kokonaan. Tämä saarna nyt itsesi vuoksi, kaikella ystävällisyydellä, mutta vaikuta itse nyt hyvinvointiisi kun vielä kykenet siihen...

Vierailija
6/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee helposti 10 tuntia viikossa ylitöitä (45-50 tuntia), mutta niistä kertyy sitten ylimääräistä lomaa.

Vierailija
7/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kova kovaa vastaan. Kieltäydyt töistä tms. Kyseessä on kuitenkin lasten turvallisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi