Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti, että voisimme molemmat hakea seksiä muualta.

Vierailija
11.01.2013 |

Meillä on 3-kuinen vauva, ja raskausaikana ja nyt synnytyksen jälkeenkin on ollut todella hiljaista seksirintamalla. Raskausaikana ei tehnyt mieli ja homma tuntui epämiellyttävältä + sain supistuksia aina seksin yhteydessä, synnytyksen jälkeen olin 1,5kk alapää liian tohjona mihinkään seksihommiin ja sitten ei ole muuten vain kiinnostanut. Nyt on vähitellen alkanut halut herätä.

Mies oli sitten ajatellut, että mehän voisimme molemmat hakea seksiä muualta. Muuten voitaisiin pysyä yhdessä ja hoitaa vauvaa ym. kuten ennenkin.

Suostuisitko sinä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä sitten ällöttää sun alapää. Ei osaa enää ajatella seksiä sun kanssa, etsii muualta. Mä antaisin mennä.

Vierailija
2/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä sitten ällöttää sun alapää. Ei osaa enää ajatella seksiä sun kanssa, etsii muualta. Mä antaisin mennä.

Ei kuulu tuollainen parisuhteeseen. Mun miestä alkoi ällöttää synnytyksen jälkeen, mutta ei se silti olisi tuollaista ehdotellut. Eikä ole käynyt vieraissa (enkä epäile että olisi käynyt). Vuosi siinä meni, että pääsi möröistä eroon ja seksielämä palautui normaaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tässä ole kyse miehen haluttomuudesta vaan minun. Mies luuli (ja luulee varmaan edelleenkin) etten halua nimenomaan häntä, vaikka kyse on ollut yleisesti siitä ettei vain kiinnosta. Toisaalta seksin harrastaminen myös pelottaa, pelkään sen sattuvan, siitä ehkä haluttomuuskin...

En siis itsekään aio tällaiseen suostua. Naurettava ja oksettava ajatus, että minä hoidan kotona vauvaa ja mies liihottaa jossain paneskelemassa.

Ap

Vierailija
4/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti mielestäni on järkevää kasvattaa ainakin hyvin pienet lapset kahden aikuisen voimin.

Eroaisin vasta sitten kun alkaa vähän se käytännön rumba lapsien kanssa helpottaa.

Vierailija
5/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tässä ole kyse miehen haluttomuudesta vaan minun. Mies luuli (ja luulee varmaan edelleenkin) etten halua nimenomaan häntä, vaikka kyse on ollut yleisesti siitä ettei vain kiinnosta. Toisaalta seksin harrastaminen myös pelottaa, pelkään sen sattuvan, siitä ehkä haluttomuuskin...

En siis itsekään aio tällaiseen suostua. Naurettava ja oksettava ajatus, että minä hoidan kotona vauvaa ja mies liihottaa jossain paneskelemassa.

Ap

No miks et sano asioiden oikeaa laitaa, niin miehen ei tarvitse luulla omiaan. Puhu asioista niiden oikeilla nimillä, ja sano kans että tuo ehdotus on naurettava.

Vierailija
6/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa viestissä ap sanoi, että halut ovat alkaneet herätä.

Kannattaisi sanoa se myös miehelle eikä vain täällä av-palstalla.

Seksi on paljon muutakin kuin perinteinen yhdyntä. Kannattaisikohan aloittaa suuseksisessiolla, sen ei ainakaan luulisi sattuvan. Sinä tyydytät miehesi ja osoitat haluavasi häntä, hän nuolee sinulle orgasmin. Siitä se alkaa.

Vierailija
7/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa lenkillä ja sitten kun olisin kunnossa niin etsisin jonkun hottiksen. Todella paska mies sulla.

Vierailija
8/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten hän saa luvan käydä vieraissa ja sä nökötät vauvan kanssa sillä aikaa kotona.

Toisaalta hyvä, että on ottanut asian puheeksi. Eikä lähtenyt metsälle ilman lupaa. :)

Maailmassa on monet muutkin miehet kiltisti runkanneet raskaus ja vauva-ajat, miksi sun miehesi pitäisi olla erityistapaus? ;)

Mä itse ehdotin miehelle -oikeesti, en tappelun yhteydessä- että käy huorissa sitten ja pitää itsestään huolen. Mun on helpompi käsitellä maksullinen kuin joku baarituttavuus, joka saattaa elätellä toiveita enemmästäkin.

Mieheni suuttui mulle, että mikä oikeus mulla on häntä noin loukata. Hänkään mikään tunteeton kone ole, että seksiä pitää saada satakertaa päivässä keinolla millä hyvänsä. Jos multa ei seksi luonnistu, niin ei hänellekään saaminen ole niin tärkeetä. Pääasia, että ollaan yhdessä ja ehditään rakastelemaan kyllä.

Pyysin anteeksi ja elämä jatkui sitten hetken aikaa ilman seksiä. Sitten seksielämä taas parani ja taas laimeni ja parani ja laimeni ja nyt taas on iso kuoppa menossa, kun ei voi edes vastasynnyttä syyttää haluttomuudesta.