Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää kehtaa kulkea ulkona =(

Vierailija
11.01.2013 |

Taustaa se, että kuukausi takaisin sanoin kännipäissäni väärin toiselle henkilölle. Yritin pyytää heti anteeksi kun tajusin mitä tuli möläytettyä. Noh, se ei onnistunut, koska kyseinen nainen kirjaimellisesti kävi kimppuun (kävin lääkärissä näyttämässä vammoja mutta en tehnyt rikosilmoitusta). En tunne tuota naista kuin ihan pintapuolisesti.

Nyt tämä henkilö puhuu pahaa minusta joka käänteessä. Olen mm. sossun rahoilla elävä (olen kotihoidontuella kotona reilun 1v. muksun kanssa enkä ole sossusta saanut pesoakaan), siskoni on enemmän äiti pojalleni kuin minä (siskoni asuu sadan metrin päässä meistä ja lapsi käy tietenkin aika useasti siellä, jää myös yöksi). Minä kuulemma tuhosin edellisen vuokrakämpän ja jätin sen siivoamatta (minä, mies ja siskoni siivottiin se lattiasta kattoon ja asunto oli todella huonossa kunnossa jo silloin kun muutin). Jos törmäämme kaupassa, hän tölväisee kassalle tyyliin "minä sentään ostan omilla rahoillani ruokaa enkä ole mikään sossupummi". Kavereiden kautta olen kuullut, että hän on arvostellut myös esim. vaatteitani ja äitiyttäni.

Tässä esimerkkejä mitä kaikkea tuo nainen puhuu muille minusta. Tämä on pieni kylä, jossa juorut ja jutut liikkuvat enemmän kuin nopeasti.

En tiedä, uskooko muut mitä tuo nainen sanoo. En ole toisaalta edes oikaissut hänen sanomisiaan, vaan ole vaan todennut, että se on hänen mielipiteensä.

Olen niin rikki. En kehtaa enää liikkua ulkona, kun tiedän että selkäni takana puhutaan vaikka mitä. Asioita, jotka eivät edes pidä paikkaansa. Häpeän ja olen jo miettinyt, että muutan pois koko kylästä jotta pääsen pois juorujen keskeltä (mies ei tietenkään tule koskaan suostumaan).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"se on hänen mielipiteensä"

se on sama kuin sanoisit, että kyllä kaikki mitä sanotaan on totta.

Lakkaa olemasta luuseri. JOs sinusta puhutaan pahaa selän takana, oikaise asiat aina kun voit. Kuulostaa siltä niin kuin ehdoin tahdoin itsekin rankaisisit itseäsi, koska koet syyllisyyttä mokastasi?

Mokasit mutta se ei ole maailmanloppu. Ala puolustaa itseäsi. Sitäpaitsi ihmiset todella, todella paljon vähemmän ovat kiinnostuneita muiden asoista kuin kuvittelevat. Nyt sinulla on paniikki, että kaikki juoruavat sinusta 24 h vuorokaudessa eivätkä muusta puhukaan. Näin ei ole.

Pää pystyyn.

Vierailija
2/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuommoisia mieti. Puhuvat mitä puhuvat, ei sinun sen takia tarvi sisällä piilotella. Mitä sillä loppujen lopuksi on väliä mitä muut ajattelee?

Mutta kyllä minusta kannattaa ihan suoraan korjata väärät käsitykset silloin jos joku niitä suoraan sulle esittää eikä vain sanoa "se on hänen mielipiteensä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herkkä ja jään aina miettimään, mitä toinen mahtoikaan tarkoittaa sanomisillaan vaikka sanomiset eivät olisikaan olleet mitään sen kummallisempia. Olen muutoinkin tosi herkkä arvostelulle. Joo, vähän huono itsetunto.

En ole oikaissut tuon naisen sanomisia, koska itselleni tulee tunne, että siinä on vain selittelyn makua ja luulen, että muut ajattelevat samoin tavoin.

Kyllä tämä kohu varmaan joskus loppuu ja ehkä tuo nainen myös tajuaa oman typeryytensä minun mustamaalamisessani.

Niin typerää kuin tämä onkin, olen itkenyt melkein joka päivä tämän takia vaikka moka ei tosiaan ei ole maailmanloppu. Olen tosiaan yrittänyt ajatella, että ihmisiä ei edes kiinnosta, heistä on vain noloa kuunnella toisen haukkumista. Mutta minkäs teet tällekin olotilalle =(

Vierailija
4/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sanoa 100% varmuudella että kukaan ei enää usko hänen juttujaan, niin kauan ja pitkään on niitä hokenut ettei ketään edes kiinnosta enää. :) Tyyppiä pidetään vähän surkimuksena jne.

Vierailija
5/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin sanoa 100% varmuudella että kukaan ei enää usko hänen juttujaan, niin kauan ja pitkään on niitä hokenut ettei ketään edes kiinnosta enää. :) Tyyppiä pidetään vähän surkimuksena jne.

Tuo lohdutti vähäsen. Eilen törmäsin kyseiseen naiseen ja heti alkoi kuiskuttelu selän takana. Puhui minusta kuin en olisi olut edes paikalla. Hänen aviomiehensä lähti paikalta ja kaveri totesi jälkeenpäin että juuri sen takia, kun ei jaksanut kuunnella.

Vierailija
6/6 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä vaan ihan normaalia ja pidä pää pystyssä! Tuo juoruilija tuhoaa ihan itse oman maineensa, sinä vaan jatkat elämääsi kuin mitään ei olisi tapahtunut. Käyttäydy kuin sinua ei voisi vähempää kiinnostaa kyseiset juorut. Älä missään tapausessaa selittele MITÄÄN!

Ihmiset eivät kertakaikkiaan jaksa kuunnella jonkun yksipuolisia pahanpuhumisia paria kertaa kauempaa. Sen jälkeen alkaa haiskahtamaan säälittävältä. Joten ei siis hätää, ap! : )