Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuukohan mun vaimo jos

Vierailija
11.01.2013 |

vedän tänään taas punkkukännit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.vaimo

Vierailija
2/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

case closed!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se edellisellä kerroillakin on suuttunut, niin käy varmasti nytkin.

Vierailija
4/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

case closed!

Voin tuoda punkut. keksitäänkö muuta tekemistä?

Vierailija
5/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keskiketterä olis parempaa saunan päälle?

Vierailija
6/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuitenkin töistä tullessa kaupassa ja tee lapsille ruoka. Sitten ei tarvitse muuta kuin imuroida, pyyhkiä pölyt ja pestä vessa, lapset voit pyytää kaveriksi. Ai niin, vaihda myös lakanat ja pese pari koneellista pyykkiä.

Minä menen "tyttöjen" kanssa risteilylle viikonlopuksi, lähden suoraan töistä. Ei tartte soitella, ilmoittelen sitten, kun tulen kotiin.

Pusuja, t. vaimosi

Vierailija
7/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

case closed!

että sen myötä tulee kuin itsestään keksineeksi kaikenlaista tekemistä;)

Vierailija
8/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kuitenkin töistä tullessa kaupassa ja tee lapsille ruoka. Sitten ei tarvitse muuta kuin imuroida, pyyhkiä pölyt ja pestä vessa, lapset voit pyytää kaveriksi. Ai niin, vaihda myös lakanat ja pese pari koneellista pyykkiä.

Minä menen "tyttöjen" kanssa risteilylle viikonlopuksi, lähden suoraan töistä. Ei tartte soitella, ilmoittelen sitten, kun tulen kotiin.

Pusuja, t. vaimosi

Siivosin jo toissa päivänä koko kämpän, pesin pyykit ja lakanat vaihdoin viime viikolla vai oletko jo unohtanut? Lapsien kannalta tietysti vähän ikävää, mutta hauskaa risteilyä.

t. ap.

Vierailija
9/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja, t. vaimosi

Siivosin jo toissa päivänä koko kämpän, pesin pyykit ja lakanat vaihdoin viime viikolla vai oletko jo unohtanut? Lapsien kannalta tietysti vähän ikävää, mutta hauskaa risteilyä.

t. ap.

Ruoathan teen joka tapauksessa kulta, pitäishän sun hupsu se muistaa.

ap.

Vierailija
10/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

case closed!

että sen myötä tulee kuin itsestään keksineeksi kaikenlaista tekemistä;)

siis upea vastaus :)

ap.

Vierailija
11/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja, t. vaimosi

t. ap.

Vierailija
12/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos TAAS joisit.

Minun kotonani ei juoda, tajuatko?

Vierailija
13/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mulle ja! Sitä hyvää mitä oli viimekin viikonloppuna.

Vierailija
14/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu. Mutta tällä kertaa ne sun ryyppykaverisi Make, Kake ja Väne eivät tule meille. Muuten ajan koko sakin kirveen kanssa ulos hankeen. Kerran näinkin päin ukkoseni!

Vierailija
15/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ihmettelisin että eipä pitkään kestänyt herran tipaton tammikuu! =D Mutta jos otat, tuo ny mullekin samalla...

Vierailija
16/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu. Mutta tällä kertaa ne sun ryyppykaverisi Make, Kake ja Väne eivät tule meille. Muuten ajan koko sakin kirveen kanssa ulos hankeen. Kerran näinkin päin ukkoseni!

Ai teilläkö se mun mies olikin viime viikonloppuna?! Voit kyllä lähettää sen kotiin viimeistään kymmeneltä!

Vierailija
17/17 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi siis vaikka joudunkin olemaan toistaiseksi kuivin suin