Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan mieheni lapsia ex-liitosta

Vierailija
06.12.2005 |

Niillä oli nyt pitkä viikonloppu eli eilinenkin oli vapaata ja tulivat sitten NELJÄKSI päiväksi tänne. Onneksi pian lähtevät, mä en jaksa enää.

Kakarat on 8- ja 6-vuotiaat. Kiljuvat ja riehuvat ja mankuvat ja itkevät jne. Yhtään hetkeä ei ole hiljaa.

Olen yrittänyt selittää miehelleni, etten halua nähdä lapsia ja kuinka he minua rassaavat. Mies yrittää selittää jotain velvollisuuksista jne. Mun mielestä ton ikäisiä lapsia ei enää tarvitsisi tavata näin pitkiä aikoja kerrallaan. Eikö joku leffassakäynti tms. pari krt kuussa riittäisi? Miksi niiden pitää tulla tänne MUN KOTIIN? Jumankauta, kai mullakin on yksityisyys ja oma elämä...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän he riehuvat ja kiljuvat? Lapset vaistoavat, että inhoat heitä, ja siksi heilläkin on huono olla. Lapset eivät näes mene vessaan mököttämään tuollaista asiaa, vaan purkavat pahan olonsa toimintaan. Joten ihan olet itse aiheuttanut sen riehumisen ja muun.

Ei pitäisi mennä sekoamaan mieheen, jolla jo on lapsia, jollei osaa pitää lapsista ihan vain sen takia, että he ovat lapsia.

Kylmä ihminen, hyh.

Vierailija
2/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen yrittänyt selittää miehelleni, etten halua nähdä lapsia ja kuinka he minua rassaavat. Mies yrittää selittää jotain velvollisuuksista jne. Mun mielestä ton ikäisiä lapsia ei enää tarvitsisi tavata näin pitkiä aikoja kerrallaan. Eikö joku leffassakäynti tms. pari krt kuussa riittäisi? Miksi niiden pitää tulla tänne MUN KOTIIN? Jumankauta, kai mullakin on yksityisyys ja oma elämä...

JA KYLLÄ, isällä on VELVOLLISUUKSIA ja myös OIKEUKSIA!!! EI sulle lehmälle ole tullut mieleen, että miehes HALUAA tavata OMIA lapsiaan???

Hyi, miten inhottava ihminen sä olet, ihan puistattaa. Mutta paha saa AINA palkkansa, odottele vaan omaas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne mitään mieheni lapsia kohtaan, onneksi he eivät meillä koskaan käykään. Ei niistä lapsista ole pakko pitää, eikä se mitenkään liity siihen, että rakastat miestä.

Voi voi kun taas kalahti av-mammoihin! *kops kops*

Vierailija
4/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelehan lisää.

Vierailija
5/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en tunne mitään mieheni lapsia kohtaan, onneksi he eivät meillä koskaan käykään. Ei niistä lapsista ole pakko pitää, eikä se mitenkään liity siihen, että rakastat miestä.

Voi voi kun taas kalahti av-mammoihin! *kops kops*

ydinperhe, jossa ei ole sun, mun ja meidän lapsia? Vai katkeroittaako se, että on olemassa äitipuolia, jotka osaavat kunnioittaa sitä, että puoliso haluaa tavata omia lapsiaan?

Luuletko, että niillä lapsilla on erityisen kivaa tulla tuollaisen lohikäärmeen luokse?

Vierailija
6/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n ajasta, niin kestät!

Vierailija
7/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tapaa lapsiaan ja yrittää pelastaa heille edes JONKINLAISEN lapsuuden.

Kyllä 6- ja 8-vuotiaat ovat vielä hyvin pieniä ja tarvitsevat sekä isän että äidin huomiota.

Huh, mikä äitipuoli. VOihan olla, että käy niin kuin saduissakin: ilkeälle äitipuolelle käy aina huonosti. jiihaaa.

Vierailija
8/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinperhe, jossa ei ole sun, mun ja meidän lapsia? Vai katkeroittaako se, että on olemassa äitipuolia, jotka osaavat kunnioittaa sitä, että puoliso haluaa tavata omia lapsiaan?

Luuletko, että niillä lapsilla on erityisen kivaa tulla tuollaisen lohikäärmeen luokse?

Juurihan sanoin, etteivät lapset käy (onneksi) ikinä meillä!! Yhteisiä lapsia emme aio hankkia, joten kysymyksessä ei ole katkeruudesta meidän/muiden lapsista. Ikinä en ole miestäni yrittänyt estää tapaamasta lapsiaan. hän vaan tekee sen jossain muualla kuin meillä kotona. Mitähän ihmeen pahaa siinä on??

Vierailija
9/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juurihan sanoin, etteivät lapset käy (onneksi) ikinä meillä!! Yhteisiä lapsia emme aio hankkia, joten kysymyksessä ei ole katkeruudesta meidän/muiden lapsista. Ikinä en ole miestäni yrittänyt estää tapaamasta lapsiaan. hän vaan tekee sen jossain muualla kuin meillä kotona. Mitähän ihmeen pahaa siinä on??

Vierailija
10/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun perhe ja lapset eivät sinua tunnu kiinnostavan.

Vierailija
11/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt maalata piruja seinälle. En pidä kenenkään lapsista, mukaanlukien mieheni lapset. Ei siinä ole kysymys uhkaavuudesta tai toisen naisen lapsista. Ei lapsirakkaus ole automaattista, kirkossa kuulutettua tai universaalia!

Vierailija
12/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun perhe ja lapset eivät sinua tunnu kiinnostavan.

Vierailija
13/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä otetaan lapsi tänne pitkiksi ajoiksi, joka on meille kaikille vain taakka? Siis miehelle myös. Lapsi on varmasti äidilleen, mummulle jne. rakas, mutta miehelle vieras kuin naapurin lapsi. Mieheni ei ole koskaan edes seurustellut lapsen äidin kanssa.

Vierailija
14/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

provokoituvaa, ennakkoluuloista, ahdasmielistä, sovinnaista ja aggressiviista ryhmää kuin av-mammat!

Kun heittää mehevän vastavirtaan liikkuvan mielipiteen, av-mammat hyökkäävät kuin rakkikoirat luun kimppuun. JEEEE! Saan siitä tietty mahtikiksit.

Vierailija
15/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksiköhän he riehuvat ja kiljuvat? Lapset vaistoavat, että inhoat heitä, ja siksi heilläkin on huono olla. Lapset eivät näes mene vessaan mököttämään tuollaista asiaa, vaan purkavat pahan olonsa toimintaan. Joten ihan olet itse aiheuttanut sen riehumisen ja muun.

Vierailija
16/16 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalliin ja pitsalle, jouluostoksille ja heseen, luistelemaan, elokuvateatteriin, museoon, nukketeatteriin, ulkoilemaan ja grillille. jää yksin kotiisin. puuhapäivän jälkeen varmaan ovat rauhallisempia ja unikin maittaa.