Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvaton terska on ruma

Vierailija
11.01.2013 |

Jos mieheni ajaisi häpykarvansa, niin seksielämämme loppuisi varmasti siihen, kunnes karvat kasvaisivat takaisin. Minusta miehellä kuuluu olla häpykarvat, koska karvaton terska on epämiellyttävä. Jos rakastelisin sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole häpykarvoja, niin minulle tulisi taatusti tunne, että hänen terskansa on vain jättikokoinen pikkupojan tersla. Tulisi tunne, että olen pedofiili, jos karvattoman miehen kanssa rakastelisin. T: Nainen 31v.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla munaa lutkuttaessa karvat hoitavat kätevästi myös hammaslangan virkaa. Näin meillä! Karvat on terskassa ja pysyy!

Vierailija
2/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla munaa lutkuttaessa karvat hoitavat kätevästi myös hammaslangan virkaa. Näin meillä! Karvat on terskassa ja pysyy!

No on kyllä tosiaan karvaisia miehiä jos esarinkin alla kasvaa karvoja :) voi hyvä ihme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä nähnyt ainoastaan karvattomia terskoja.

Vierailija
4/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ajaisi häpykarvansa, niin seksielämämme loppuisi varmasti siihen, kunnes karvat kasvaisivat takaisin. Minusta miehellä kuuluu olla häpykarvat, koska karvaton terska on epämiellyttävä. Jos rakastelisin sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole häpykarvoja, niin minulle tulisi taatusti tunne, että hänen terskansa on vain jättikokoinen pikkupojan tersla. Tulisi tunne, että olen pedofiili, jos karvattoman miehen kanssa rakastelisin. T: Nainen 31v.

Karva kasvaa kylläkin vain häpykummulla sekä kiveksissä, ei itse kikkelissä eikä tosiaankaan terskassa ;)

Vierailija
5/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et edes tiedä mikä terska on...

tai sitten sun mies on ihme.

siisttitty alpää on parempi ku varsi täynnä karvaa, yök!

Vierailija
6/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muna. Ja karvaton muna ei oo kaunis.Munassa pitää olla karvoja.Munaton mieskään ei ole kivan näköinen.

Vierailija
7/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muna. Ja karvaton muna ei oo kaunis.Munassa pitää olla karvoja.Munaton mieskään ei ole kivan näköinen.

Munaton = kiveksetön mies on eunukki.

Vierailija
8/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se terska on karvaton ajamattakin, karvoitukseen muualla en ota kantaa, kun en miesten munia ananylysoi muutenkaan, mutta nainen joka ei ole ajellut tai miehen hommahan se on alapääkarvoitustaan on hirveä, en voisi kuvitella

naiskumppanillani kusista karvapehkoa.

Vierailija
9/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaton = kiveksetön mies on eunukki.

jos mää sanon että mun miehellä on muna niin sillä on!

Eikä ole munaton mies niinku jotkut. Mutta oikeasti- kyllä hän siistii ja lyhentää munakarvoitustaan. Ja nimenomaan munakarvat eikä häpykarvat. Mieheni mukaan naisella on häpykarvat,miehellä on munakarvat ja piste :)

Vierailija
11/12 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD

Vierailija
12/12 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up