Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mukaan en saisi viedä vauvaa

Vierailija
10.01.2013 |

hänelle aamuisin. Herään vauvan kanssa yöstä riippuen 2-5 kertaa + olen muutenkin huonouninen. Mikään kohtuuton väsymykseni ei ole, mutta sellainen puoli tuntia tai tunti rauhassa makailua aamulla parantaa kummasti jaksamista.

Miehen mielestä "ihanneäiti" ei tee niin. Että tämä "ihanneäiti" jaksaa aina ja kaikkialla olla lapsen kanssa ja nousta aamulla pirteänä yöheräilyistä huolimatta.

Mies itse nukkuu toki yöt läpeensä kuin tukki. Kamalaa tietysti jos joutuu aamulla yhdeksältä heräämään vauvan kanssa.

Tosi ikävää, etten ole tällainen ihanneäiti. Samalla toki pitää muistaa antaa miehelle seksiä riittävän usein, mutta mitenköhän se onnistuu kun pitää olla 100% äiti. Jestas.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä juttu tuli ilmi, kun mies sanoi että hänen mielestään minä en jaksa hoitaa vauvaa niin hyvin kuin hän oli ajatellut. Kysäisin että miten niin, ja tämä oli selitys... Ap

Vierailija
2/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suo anteeksi mutta mies sanoo sinulle ettet jaksa hoitaa lastasi?

Ja sinä vertailet kuka hoitaa lasta öisin?

Miksi et voi myöntää väsymystäsi ja tehdä asialle jotain? Pyydä vaikka äitiä hoitamaan välillä lasta niin voisit ottaa päiväunet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh,meikä pomppii vieläkin 1-3 kertaan yössä hakemassa tuttipulloa nuorimmaiselle,eikä mies käytännössä hoida lapsia muuten kuin saunottaa,että huono olen mitään neuvomaan..

Vierailija
4/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh,meikä pomppii vieläkin 1-3 kertaan yössä hakemassa tuttipulloa nuorimmaiselle,eikä mies käytännössä hoida lapsia muuten kuin saunottaa,että huono olen mitään neuvomaan..

nuorimmai 2 vuotias ja lapsia mulla 4.

Vierailija
5/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeuksia ymmärtää lukemaansa vai muuten vaan paha olla?

Miksi et voi myöntää väsymystäsi ja tehdä asialle jotain? Pyydä vaikka äitiä hoitamaan välillä lasta niin voisit ottaa päiväunet?

Vierailija
6/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis jos olis tollanen mies kun sulla ap.

Ei todellakaan mikään ihanneaviomies ta -isä...

Vierailija
7/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaikeuksia ymmärtää?

Minun mies ei ole koskaan sanonut etten jaksaisi lapsiani hoitaa. Minusta se on merkki että äidin pitää tehdä jotain jaksamiselleen. Eikö sinusta?

3, joka taisi iskeä oikeaan paikkaan. :(

Vierailija
8/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen mummon pitää hoitaa isän hommat?

Vierailija
9/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaikeuksia ymmärtää?

Minun mies ei ole koskaan sanonut etten jaksaisi lapsiani hoitaa. Minusta se on merkki että äidin pitää tehdä jotain jaksamiselleen. Eikö sinusta?

3, joka taisi iskeä oikeaan paikkaan. :(

saisi nukkua. Miksi helvetissä se isä ei tee mitään asialle, muuta kuin syyllistää äitiä?

Vierailija
10/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti voisi nukkua päivällä! Haloo.

Mutta oma on suhteenne.

Viestissä 2 kehuit että mies on sanonut ettet jaksa kotona. Joten tehkää asialle jotain, älkää syytelkö toisianne. :(

3

Vierailija
11/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään järin väsynyt. Toki tässä on menty useampi kuukausi risaisilla yöunilla, mutta en todellakaan ole kuolemanväsynyt. Jaksan nousta vauvan kanssa aamuisin ja usein nousenkin, koska MIES ei jaksa. Välillä vien vauvan hänelle ja sekin on ilmeisesti liikaa.

Nyt menen nukkumaan. Tere!

Ap

Vierailija
12/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole syyllistämistä jos näkee ettei toinen jaksa vauvan kanssa!!! Sitähän kysytään neuvolassa, valehteletko?

Miksi ei voisi keksiä ratkasuja jotka koko perhe voisi kestää, kuin väsyttää isää. Hän varmaan osallistuu perheen toimintaan kun tulee kotiin? Niin hänen tarttee sitte hoitaa lasta yölläkin?

Ymmärrän että tuo on raskasta muttei se ole hyvä että te alatte syyttelemään toisianne vaan teidän kuuluu miettiä MITEN SINÄ JAKSAISIT KOTONA.

Nytkin voisit olla nukkumassa? Mutta miten vaan..

3

Vierailija
13/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähtyisit miettimään sitä. Pitääkö sinun olla kuolemanväsynyt? :(

3

Vierailija
14/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti voisi nukkua päivällä! Haloo.

Mutta oma on suhteenne.

Viestissä 2 kehuit että mies on sanonut ettet jaksa kotona. Joten tehkää asialle jotain, älkää syytelkö toisianne. :(

3

tarvi ikinä eikä koskaan hoitaa lastaan? Että puolison voi jättää oman onnensa nojaan vaikka tämä on kuinka väsynyt. Että mummot pitää kutsua hoitorinkiin kun isää ei huvita hoitaa omaa lastaan. Terve mies jaksaa parina päivänä viikosta hoitaa lastaan ja antaa toisen nukkua vähän pidempään. Mies nukkuu sitten itse toisena aamuna pidempään. Mikä etuoikeus miehellä on nukkumiseen.

Vierailija
15/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terveellistä, että äiti nukkuu vaan risaisia yöunia. Aikuinen mies kyllä jaksaa mainiosti valvoa silloin tällöin yöt vauvan kanssa.

Mies ei voi imettää, mutta voi juottaa vauvalle maitoa (lypsettyä tai korviketta) tuttipullosta.

Vastuu yrityksestä nimeltä perhe ei kuulu vain toisen vanhemman harteille. Joku maalainen täällä huuteli mummoa avuksi, mutta mummot nyt eivät näihin yhtälöihin kuulu kuin vain harvoilla ja yleensä niillä maalaisilla.

Ap, ole tiukka miehesi kanssa että hän myös ottaa vastuun vauvasta.

Vierailija
16/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole syyllistämistä jos näkee ettei toinen jaksa vauvan kanssa!!! Sitähän kysytään neuvolassa, valehteletko?

Miksi ei voisi keksiä ratkasuja jotka koko perhe voisi kestää, kuin väsyttää isää. Hän varmaan osallistuu perheen toimintaan kun tulee kotiin? Niin hänen tarttee sitte hoitaa lasta yölläkin?

Ymmärrän että tuo on raskasta muttei se ole hyvä että te alatte syyttelemään toisianne vaan teidän kuuluu miettiä MITEN SINÄ JAKSAISIT KOTONA.

Nytkin voisit olla nukkumassa? Mutta miten vaan..

3

mutta ei tee mitään. Se mies on lapsen isä ja on velvollinen sitä lasta hoitamaan. Ei se voi vastuutaan lykätä vaimolle. Eikä mummolle. Onko niillä edes mummoa joka lasta hoitais? On se nyt kumma että joidenkin mielestä mummo pitää kutsua apuun, jotta mies saa ihan rauhassa nukkua ettei vaan väsy. Ja kyllä mies voi hoitaa lasta jopa yöllä jos siihen on tarve. Mutta joo, muistetaan nyt ettei isää saa väsyttää. Sille tulee muuten paha mieli.

Vierailija
17/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sanonut joskus kun oli vaikeaa että mies on ollut kireä ja hän ei jaksa enää kuten ennen. Mies ajatteli asiaa hetken ja meni lääkäriin juttelemaan. Työpaikkaterapeutille ja lääkettä sai.

Minusta sinä saisit mennä itseesi kuin siinä puolustella itseäsi. Katsoisit itseäsi ja teidän parisuhdetta. Onko teidän hyvä olla?

Ja uu, me ollaan tälläisiä nelikymppisiä ja lapset teini-ikäisiä mutta kyllä sitä kumppanilleen täytyy voida sanoa jos hän näyttää väsähtävän. Sitä se huolenpito on.

Kurjaa ettet ymmärrä asiaa.

Jos isä ei iltaisinkaan hoida lasta niin se on eri juttu kuin valvoa yötä ja lähteä siitä töihin, koska olen käynyt töissä kun lapset oli pieniä ja huonosti nukutun yön jälkeen piti vaan lähteä töihin, käydä kaupassa ja jaksaa ilta.

Kuulostaa kurjalle että sinä nyt siinä selvästi vihaisena haukut ettei miehesi ole terve.

Teidän suhde tässä ei ole terve.

3

Vierailija
18/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli pieniä. Kävin vuorotyössä ja mies hoiti silloin lapsia kun oli kotona.

Kyllä se kotona oleva hoitaa yöllä että palkkatyössä oleva saa nukkua.

3

Vierailija
19/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sanonut joskus kun oli vaikeaa että mies on ollut kireä ja hän ei jaksa enää kuten ennen. Mies ajatteli asiaa hetken ja meni lääkäriin juttelemaan. Työpaikkaterapeutille ja lääkettä sai.

Minusta sinä saisit mennä itseesi kuin siinä puolustella itseäsi. Katsoisit itseäsi ja teidän parisuhdetta. Onko teidän hyvä olla?

Ja uu, me ollaan tälläisiä nelikymppisiä ja lapset teini-ikäisiä mutta kyllä sitä kumppanilleen täytyy voida sanoa jos hän näyttää väsähtävän. Sitä se huolenpito on.

Kurjaa ettet ymmärrä asiaa.

Jos isä ei iltaisinkaan hoida lasta niin se on eri juttu kuin valvoa yötä ja lähteä siitä töihin, koska olen käynyt töissä kun lapset oli pieniä ja huonosti nukutun yön jälkeen piti vaan lähteä töihin, käydä kaupassa ja jaksaa ilta.

Kuulostaa kurjalle että sinä nyt siinä selvästi vihaisena haukut ettei miehesi ole terve.

Teidän suhde tässä ei ole terve.

3

ekä jaksa hoitaa lasta. Ja perään sanoo ettei vaimo saa tuoda lasta hänelle, vaan vaimon pitää hoitaa lapsi itse. Kerro että miten tuo miehen sanominen nyt sitten auttaa ap:ta? Joo, ap tietty huomaa että hänhän on väsynyt, mutta senhän ap on jo huomannut ja yrittänyt sitä väsymystä vähentää sillä että on vienyt lapsen isälle hoidettavaksi jotta saa nukkua. Mies ei siis oikeasti sanonut mitään uutta ap:lle paitsi sen ettei häntä saa vaivata lapsenhoidolla. Ja tästä pitäis sun mukaan olla jotenkin kiitollinen miehelle? Ja soittaa mummot hoitamaan lasta.

Vierailija
20/38 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä HALUAT nähdä, että ap on väsynyt, ja jäät jankkaamaan, että hänen on oltava, koska sinä näet asian niin.

Tuollainen on todella pelottavaa käytöstä. Netissä et mitään vahinkoa saa aikaiseksi, mutta jos vaikka olisit hoitoalalla, saisit tuollaisella asenteella todella pahaa jälkeä aikaiseksi.

Sinä myös itse nyt keksi hoitokeinon tilanteeseen: se, että ap:n äiti tulisi heille hoitamaan lasta, jotta ap saisi nukkua. Entäpä jos ap:n äitikin on vielä työelämässä siinä missä ap:n puolisokin? Ja entä jos ap ei osaa nukkua päiväunia, vaan hänelle paras apu olisi, että jatkaisi yöunia aamulla, kun vauva voisi olla oman isänsä kanssa? (Esim. itselläni olisi todella vaikea nukahtaa illalla, jos nukkuisin päiväunet, jonka seurauksena olisin seuraavana aamuna huomattavasti väsyneempi.) Se on juuri sitä, mistä parisuhde vankistuu, kun molemmat vanhemmat ovat vastuussa lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän