Mitäs tykkäisit jos sun lapsen esim. matskankirjassa seikkailisi Muumi tms?
Olisi siis tuotteistettu koulukirja. Mitä mieltä?
Kommentit (16)
onko kyseessä 1-2lk.lainen, tai lukiolainen?
Mikä aine on mantska? Maantieto?
Matematiikka?
Mitä te horisette. Mikä ihmeen mantska?
Mutta siis teidän mielestä tuotteistettu koulukirja olisi ihan ok? Jos siinä olisi ikäryhmään sopivat hahmot? Yläkoululaisille Tenavia, vaikkapa. ap
vaikka en mä kyllä paljon ole yläkoululaisten kirjoja katsellutkaan, ihan itse ovat läksynsä tehneet.
Mutta siis teidän mielestä tuotteistettu koulukirja olisi ihan ok? Jos siinä olisi ikäryhmään sopivat hahmot? Yläkoululaisille Tenavia, vaikkapa. ap
tuotteistettu on vain sun mielipide, ei sun kakara sitä niin ajattele
vanhempien näkökulmasta. Tuo sana "tuotteistettu" kuuluu ammattisanastoon, johon tämä kysymyskin liittyy. Väännän vielä rautalangasta: kaupallisuudesta siis ei ole haittaa peruskouluikäisten koulukirjoissa? Vasta viimeinen vastaaja tajusi mitä kysymyksellä haetaan... ap
miten sun mukulas erottaa niistä hahmoista kaupallistetun ja normi seikkailijan?
miten sun mukulas erottaa niistä hahmoista kaupallistetun ja normi seikkailijan?
No mut ei sen väliä jos suurimmalle osalle asia vaikuttaa olevan ok. ap
"kyse ei ole mun mukulasta, vaan sun"?
Ja kirja olisi edelleen pedagogisesti ja matemaattisesti hyvin suunniteltu. Se on tietenkin tärkeintä, ja huokea hinta seuraavaksi.
Maantieto?
Matematiikka?
siinä lukee matska...
oisko sit matematiikka, tiiä häntä.
Ja kirja olisi edelleen pedagogisesti ja matemaattisesti hyvin suunniteltu. Se on tietenkin tärkeintä, ja huokea hinta seuraavaksi.
muumeillakin on isot lisenssit. Mistä sait päähäsi että se olisi halvempi?! ap
muumeillakin on isot lisenssit. Mistä sait päähäsi että se olisi halvempi?! ap
Jos muumiyhtiö sinne tahtoisi tuotesijoitelluksi muumin, niin SE maksaisi. Ei koulu! Niin se telkkarissakin menee: se valmistaja, jonka tuotteet ohjelmaan sijoitellaan, maksaa siitä.
Sitä en hyväksy missään tapauksessa, että ostettaisiin kalliimpi kirja vain siksi, että siinä on muumi.
ei mitää merkitystä.