Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin pankista lainatarjous, marginaali yli 1.5 %

Vierailija
10.01.2013 |

ASP:lle 1.55 % ja lopulle 1.75 %. 6kk euribor. Ollaan säästetty 20 % hinnasta, molemmilla vakityö, ylempi kk-tutkinto, tulot vajaa 100 000 € vuodessa, ei muita lainoja tai maksuhäiriöitä. Olen vähän järkyttynyt. Olisihan tuo lainasumma iso, eli 220 000 €, mutta silti. Tiedän henkilöitä, jotka saaneet saman kuukauden sisällä ilman vakityötä omaavana opiskelijanakin vaikka lainasumma henkeä kohden jaettuna on suurempi :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuria eroja tällä hetkellä marginaaleissa.

Vierailija
2/23 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10 vuotta sitten haetussa lainassa 0.8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha laina mulla, 0,4 marginaalilla. Uutta ei ikinä erään tuolla saa

Vierailija
4/23 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pankki?

Marginaalitovat nousseet huimasti, mutta toki lainan kokonaiskorko on yleisen korkotason vuoksi hyvin alhainen. Voihan olla, että jonkusen vuoden kuluttua marginaalit taas laskee ja silloinhan niitä voi tingata uusiksi. Mutta kuten kakkonen totesi, on marginaaleissa varmaan nyt eroja, kun ne on nousseet niin voimakkaasti, ettei "tasaista" tuntumaa ole..

Vierailija
5/23 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli marginaali 1,5% joskus 10 vuotta sitten. Nyt on 0,4%, eipä kannata hakea nyt uutta lainaa mutta onneksi ei ole edes tarvetta.

Vierailija
6/23 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä laina ja saatiin 0,9%. Nyt vasta laina nousee loppuun, kun asunto on valmis, onneksi saatiin laina silloin.

6v sitten oli lainassa meillä 0,5% marginaali

Vierailija
7/23 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali taso. Ekaa asuntoa ostaessa 2000 muistan, että just ja just pääsi alle prosentin. Saimme loistotarjouksen: 0.9% ja sen otimme. Seuraavaa asuntoa ostimme 2004 ja marginaali 0.55. Tämän nykyisen ostimme 2006 ja marginaali hurjat 0.35. Enää ei tuolla tasolla saisi...

Vierailija
8/23 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir, rouva, vihdoin umpikujasta, jotka aiheuttavat pankit, sinulla on ratkaisu ongelmiin. Teidän laina tarpeet ottaa yhteyttä minuun, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille lyhyen ja pitkän aikavälin vaihtelevat 2000 € ja 500 miljoonaa €, jonka takaisinmaksuaika on erittäin hyvin saatavilla, enemmän minua kiinnostaa on 2% vuodessa.

Kiitos yhteyttä minuun, jos olet kiireesti, jotta voin auttaa sinua.

Voit ottaa yhteyttä minuun minun sähköpostiosoite sandrinedelfe1@gmail.com

Vierailija
9/23 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

marginaali on ihan ok tähän tilanteeseen.

Minua tympii jengi, joka on heti sanomassa että kilpailuta.

Itse kilpailutin vakkaripankin muilla pankeilla, mutta tulos oli se, että joka paikassa marginaali olisi ollut korkeampi, koska en ollut vakkariasiakas. Marginaalit on per pankki sangen kiveen hakatut. Pankit eivät edelleenkään tarvitse perus hiekan tuojia eteiseensä. Kilpailuttaminen kannattaa vain niille, joilla on todella massia, sijoituksia sekä aie ottaa todella mittava laina. Tällainen premium-asiakas saa premium-kohtelun.

Muille kilpailuttaminen voi tuoda vain nolostuksen punan poskille, kun tajuaa, että surkeasta lainastani ei olla muualla sen kiinnostuneempia kuin omassa pankissa. NÄin kävi itselleni.

Vierailija
10/23 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lokakuussa otettu asuntolaina, marginaali  0,6% ja lainaa 190 000e.

Kannattaa kysellä tarjoukset useammasta pankista.

Vierailija
11/23 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:14"]

Sir, rouva, vihdoin umpikujasta, jotka aiheuttavat pankit, sinulla on ratkaisu ongelmiin. Teidän laina tarpeet ottaa yhteyttä minuun, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille lyhyen ja pitkän aikavälin vaihtelevat 2000 € ja 500 miljoonaa €, jonka takaisinmaksuaika on erittäin hyvin saatavilla, enemmän minua kiinnostaa on 2% vuodessa.

Kiitos yhteyttä minuun, jos olet kiireesti, jotta voin auttaa sinua.

Voit ottaa yhteyttä minuun minun sähköpostiosoite sandrinedelfe1@gmail.com

[/quote]

Suuuuuure :D :D :D kiitos viestiä sinä tuntematon lainaaja.

Vierailija
12/23 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä marginaali 1.35% (3kk euribor), minulla vakityö, mies opiskelee. Bruttotulot vuodessa n. 60 000 euroa yhteensä. Lainasumma 270 000 euroa, omaa rahaa laitoin päälle 45 000 euroa.  Laina nostettiin viikko sitten, tämä kaikki tapahtui Helsingissä.

Tuntuu siis, että teillä on marginaalissa ilmaa. Lääkärikaverini ja tämän ei-lääkäri-puoliso sai lainaa 1.16% marginaalilla hetki sitten, heillä tosin omaa rahaa oli n. 30% asunnon hinnasta ja kaksi työssäkäyvää aikuista perheessä, ei lapsia.

Vierailija
13/23 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoamme Henkilöasiakkaat, Yritysasiakkaat ja henkilökohtaisia lainoja alhaisella korolla sisällä 1-20 vuotta takaisin maksettavia kestoisia tahansa päin maailmaa. Annamme lainaa siitä määrästä pyysit. Meidän lainat ovat hyvin vakuutettu turvallisuuden takaamiseksi joka on meidän priority.We ovat hankerahoitusta ja tarjoamme lainan välillä 10.000 100.000.000 Korko on 2% vuodessa. Olet neuvoo ottamaan yhteyttä meihin sähköpostitse: info@goldenstarfnchome.com 

Vierailija
14/23 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 15:06"]

Toi korkohan on ihan normaali, ne 0,2 alkavat marginaalit on historiaa.

Katoppa mitä ne euriborit on tänäpäivänä, jostain se on pankinkin voittoa tehtävä

[/quote]

oonko mä ihan pihalla, mutta eihän se mun oma pankki ole koskaan itse netonnut sillä euriborilla/muilla (markkina?)koroilla, olipa ne mitä vaan, vaan nimenomaan se pelkkä marginaali on sen kotipankin saama "palkka"?!

Vierailija
15/23 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on marginaali 2% että repikää siitä..

Vierailija
16/23 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 07:43"][quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 15:06"]

Toi korkohan on ihan normaali, ne 0,2 alkavat marginaalit on historiaa.

Katoppa mitä ne euriborit on tänäpäivänä, jostain se on pankinkin voittoa tehtävä

[/quote]

oonko mä ihan pihalla, mutta eihän se mun oma pankki ole koskaan itse netonnut sillä euriborilla/muilla (markkina?)koroilla, olipa ne mitä vaan, vaan nimenomaan se pelkkä marginaali on sen kotipankin saama "palkka"?!

[/quote]

No totta kai euriborilla on vaikutusta pankin omaan marginaaliin!

Vierailija
17/23 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No totta kai euriborilla on vaikutusta pankin omaan marginaaliin!

[/quote]

Ei ole. Pankki lainaa 3kk euriporilla rahaa muilta pankeilta ja jalleenlainaan sen eteenpain lainaehdoista riippuen 1kk, 3kk, 6kk, 12 kk euriporilla... Pankin palkka on kaytannossa marginaali +- viitekorkojen erotus. Esim jos asuntolaina on sidottu 1kk euriporiin ja marginaali on esim 1.0%, ei pankin palkka ole tuota marginaaliakaan koska 1kk euripori on alemmalla tasolla kuin 3kk euripori.

Vierailija
18/23 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guaranteed 2% loan offer 

This is the trade body for Real Estate, We offer any kind of loan to individuals and companies up to $ 45,000,000.00, such as start-up business loan, hotels loan company loan, construction loan, insurance, loan, hospital loan, auto loan, building a house loan, the clearing of the debt etc for at least an interest rate of 2% annual and 100% guaranteed. 

please contact us at: unitedmortgage.finance@gmail.com 

Applicants can contact us back to the underlying 

* Full Name 

* The amount and duration of 

* Country and State 

* Telephone number and gender

Vierailija
19/23 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on korot korkeella. Me otettiin asuntolaina v.2007 0,25% marginaalilla, vaihdettiin v. 2011 isompaan ja saatiin pitää vanhassa lainassa tuo marginaali, mutta lisälainaan tuli 0,60%marginaali. Nyt kateltiin, että voisi vaihtaa vielä hitusen isompaan ja kyseltiin tarjousta niin, että olisi saanut säilyttää nuo vanhat lainat ja vain lisäosa uutena, niin eipä käynytkään, vaan koko lainan marginaaliksi olisi tullut 1,3%. Päätettiin toistaiseksi seurailla tilannetta, koska nykyiset marginaalit on niin pienet ja uuteen lainaan olisi tullut reilusti lisäsatasia maksuun vain koroista...

Sama koskee lainan määrässä. V.2007 yrittivät tyrkyttämällä tyrkyttää yli 300 000e lainaa, mutta otettiin "vain" 200 000e. Elämän tilanteemme on muuttunut tuosta lähinnä niin, että molemmilla on nyt vakityöt ja paremmat palkat sekä 2 lasta, nyt eivät yli 300 000e haluaisi antaa, koska maksukykymme mietityttää (ilmeisesti v. 2007 ei-vakityöläisten maksukyky ei mietityttänyt)...

Vierailija
20/23 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:14"]

Sir, rouva, vihdoin umpikujasta, jotka aiheuttavat pankit, sinulla on ratkaisu ongelmiin. Teidän laina tarpeet ottaa yhteyttä minuun, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille lyhyen ja pitkän aikavälin vaihtelevat 2000 € ja 500 miljoonaa €, ...

[/quote]

Anna kun arvaan. Homma toimii niin että minä siirrän ensin pari tonnia "järjestelypalkkiota" tilillenne ja viikon kuluttua siitä saan puoli miljardia korotonta lainaa tililleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän