Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen väsynyt olemaan yksin lapsien kanssa, kun mies on töissä vaan.

Vierailija
06.12.2005 |

Väsyttää ihan julmetusti, kun on vauvakin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti sinulla on lapsenvahti edes kerran viikossa.

Vierailija
2/7 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja virkistyt, ja hankit lasten vahdin, ja teet jotain ilman lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä väsyttää, mutta mies se tässä on joka viime kädessä eniten menettää. Vuodet vierii lopulta niin kamalan nopeasti. Pian mies herää siihen, että lapsia ei enää näy kotona ja hän on menettänyt heidän lapsuusvuotensa IKUISIKSI AJOIKSI.



Tietysti sääli lapsia, joille isä jää kaukaiseksi " vierailijaksi" .

Vierailija
4/7 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 4v ja 10kk ja mies jatkuvasti töissä. Jos töistä on lömaa niin keksii väkisinkin jonkun työn mitä pitää tehdä aamusta iltaan, työnarkomaani!

Viimeksi just viime yönä riideltiin siitä, että miehen mielestä hetikun kuopus alkaa yöllä itkemään pitäisi tuoda maitopullo, että päästäisiin takaisin nukkumaan mahdollisimman pian. Minun mielestä taas voitaisiin pitää vähän aikaa unikoulua, että saataisi sitten nukkua yöt läpi paremmin.

Minun pitää siis jaksaa hoitaa lapsia päivät ja yöt JOKA päivä, kun mies käy TÖISSÄ. Ja kun ei omasta yrityksestä niin kamalasti käteenkään jää, että voisin olla edes rahallisesti tyytyväinen :(

Vierailija
5/7 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti lähtisi töihin ja tekisi ylitöitä tai vaikka hommaisi päivätyön lisäksi vielä iltatöitä. Siinä saisi isä sitten olla koko ajan lasten kanssa kotona, niin huomaisi miten raskasta se kotiäitinä olo voi olla. Harmi vaan, että miehet yleensä kieltäytyy, koska heillä on parempi palkka.

Vierailija
6/7 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Yksi jonka mies aina töissä...nytkin ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvstan suuresti mietäni, joka tienaa niin, että minä saan olla lasten kanssa kotona. Ikinä hän ei valita, kun joutuu töihin lähtemään tai kun tulee kotiin. Viikonloppuisin sitten tehdään kaikkea kivaa koko perheen voimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan