Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielensäpahoittaja-ketju, eli koska pahoitit viimeksi mielesi ja miksi?

Vierailija
10.01.2013 |

Minä eilen miehen sanomisista, kun kritisoi "turhaa stressaamistani", vaikka omasta mielestäni kannan vain huolta perheestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuukautiset taas alkoivat (raskaus siis toiveissa). Miehen kritisointi päivällä harmitti hiukan myös (siivoan liikaa).

Vierailija
2/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli minusta kiusallinen, koska en voinut onnitellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärretä, että eräs tapahtunut virhe ei todellakaan ollut minun virheeni. Mitään hirveän vakavaa tämä ei kuitenkaan ole, että itkisin tms.

Vierailija
4/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies koki asiakseen kertoa hänen ja eksänsä seksielämän startanneen viikko synnytyksen jälkeen. Pikku näpäytys mulle nääs, vauva 4kk eikä vieläkään normaalia seksielämää.

Että kiva.

Vierailija
5/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äitini antoi vaihteeksi ohjeita vauvan hoitoa koskien...en tajua miten hän ajattelee, että minä kolmekymppinen, terveydenhuoltoalalla oleva, en osaisi lastani hoitaa.

Vierailija
6/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegani katsoi asiakseen kritisoida työtäni, jonka tiedän tehneeni hyvin ja täysin ohjeen mukaan.

Vaikka tiedän, että tuo on hänen tapansa silloin kun hän itse on hiukan "oikonut", eikä ole omaan panokseensa tyytyväinen.

Vierailija
7/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi niin kävi kun olin ostanut lapselleni joululahjan jota hän inhosi.

Vierailija
8/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitin mieleni siitä, kun olemme erityislapsemme kanssa taistelleet vuosikausia koulunkäynnin kanssa, ja opettaja kehtasi arvostella meitä vanhempia siitä ettemme huolehdi velvollisuudestamme tarkistaa lapsemme läksyjä säännöllisesti. Olen niin väsynyt koko asian kanssa etten vain yksinkertaisesti ole jaksanut. Mutta vanhemmanhan kuuluu ilmeisesti jaksaa aina ja ikuisesti...

Vierailija
9/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini kuoli n vuosi sitten ja eräs läheinen ystäväni myös, tuo tietenkin oli tosi raskasta aikaa . Aloitin viime keväänä kuntoilun ja laihduin n 10kg. Kasvoista oli myös "ihraa" lähteyt ja poskipäät tulivat paremmin näkyviin. Kummitätini totesi, että "Sinullapa on posket pyöreät, varmaan johtuvat psyykenlääkkeistä, joita käytät". Olin sanaton..ja pahoitin kyllä mieleni..en ole käyttänyt mitään psyykenlääkkeitä koskaan..Kummitäti päätteli, että noiden ikävien tapahtumien jälkeen käytän varmaan jotain lääkkeitä.

Vierailija
10/10 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koin, että virhettäni arvosteltiin kohtuuttomasti, varsinkin kun olin yrittänyt paikata arvostelijan puutteita. Eli, jos hän olisi hoitanut hommansa sovitusti, ei koko virhettä olisi tapahtunut. Melkein jo itketti kun olen paahtanut niin hulluna duunia, ja sitten sai tämmöistä "palkaksi".