Kirjoitan välillä pitkän vastauksen keskusteluun, mutta en jaksakaan julkaista sitä. Muita?
Äsken kirjoitin pitkät pätkät parisuhteestani, mutta lopulta vain suljin koko sivun enkä julkaissut tekstiä. Hmm.
Kommentit (6)
Olen huomannut joskus paljastaneeni vastauksessani liikaa henkilöllisyydestäni tai jonkun tuttujeni henkilöllisyydestä joten olen jättänyt postaamatta.
En tiedä miksi teen niin, itseasiassa meinasin tehdä tästä samasta asiasta aloituksen tässä yksi päivä, mutta jostain syystä se jäi. Meitä on siis näköjään muitakin!
Siis juuri postin sellaisen piiitn suorin johon olin analysoinut syitä vietistien julkaisemattomuuteen, mutta pakko on opetella vain lyhyet vastaukset, kyllä minä teen juuri näin!
Joskus siinä kirjoittaessani mietin, etten jaksakaan keskustella asiasta niin perusteellisesti. Joskus taas en halua lukea niitä vastauksia, mitä tiedän kommenttiin tulevan. Joskus taas huomaan kirjoittaneeni liian vaikeaselkoisesti, enkä jaksa muokata tekstiä.
Ja joskus en haluakaan lähettää kommenttia jostakin itselle tärkeästä asiasta ihan siksi, että hukkuu tänne kaiken ilkeilyn ja pillukarvojen sekaan.
.. Myös, syitä yllä. Nytkin meinasi jäädä kesken: kännykkä on hankala, lapset häiritsevät ja väsyttää.
Mutta ihan tosi pitkiä vastauksia olen jättänyt julkaisematta, ihan vaikka siksi että keskustelu on sittenkin kohdallani jo ohi. Esim. muutama vuosi sitten pyörin eroteeman ja toinen nainen -juttujen ympärillä ja osallistuin ahkerasti. Nytkin aihepiiri herättää tunteita ja ajatuksia, mutta keskustelu ei enää tuo uutta eikä ole ajankohtainen. Siksi saatan kirjoittaa ja todeta, etten haluakaan osallistua.
Kyllä, meitä on muitakin. Joskus pelkkä kirjoittaminen riittää, joskus pelkään tunnistamista, ja joskus ei vain jaksa.