Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä noista ruskeesilmäisistä tummatukkaisista, joilla ihan blondattu tukka?

Vierailija
10.01.2013 |

Onks ne ulkomaalaisia, joilla tarve esittää pohjoismaalaista? Mä vaan ihmettelen.

Ja noi sinisilmäiset, joilla musta tukka eivät kuitenkaan pääse Elviksen rotusukulaisiksi vaikka mitä tekisivät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset voi omalla hiustenvärillään leikitellä ja vaihtelua hankkia. Ei kaikki ruskeasilmäiset tummatukkaiset toki ulkomaalaisia ole, onhan niitä suomalaisissakin varsinkin pohjoisessa ja idempänä paljonkin tummia ihmisiä...

ja osalle kyllä sopii hyvin heille ei-luonnollinen hiustenväri, jos samalla säätää meikki- ja vaatetyyliä uuden hiusvärin mukaan. Esim. osalle kalpeista sinisilmäisistä oikeasti musta tukka sopii paremmin kuin oma ehkä maantienvärinen, mutta se vaatii kyllä meikkiä naamaan, kulmakarvojen ja ripsien värjäyksen ja vähän dramaattisemman pukeutumistyylin kuin ennen.

Vierailija
2/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä sitten jotain eroa niihin, joilla on ruskeat silmät, ja luonnostaan vaaleat hiukset? Tai esim. nuorena ollut vaalea? Saako värjätä takaisin synnynnäiseen väriin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdin aika vanhaksi elää ennen kun tajusin että suurin osa suomalaisista onkin vaaleita ja sinisilmäisiä. Synnyin ja kasvoin Pohjois-Lapissa, jossa siniset silmät on harvinaisuus.

Minulla olisi luonnostaan hyvin tumma tukka, mutta se on blondattu tällä hetkellä. Silmäni ovat tummanruskeat.

Vierailija
4/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli pienenä ihan blondi, mutta murrosiässä tummui muutaman asteen. Siitä asti ollut sellainen hunajablondi, mistä ihan tykkään ja sopii minulle. Luultavasti myös platinablondi sopisi, kun se on ollut lapsuuden väri:) En ole vaan uskaltautunut ihan valkoiseksi laittamaan.

Väri usein istuu hyvin, jos värjätty astetta tai paria vaaleammaksi tai tummemmaksi kuin oma luonnollinen väri. Jos mennään ihan äärilaidasta toiseen, niin vaikutelma muun ulkonäön kanssa saattaa olla ristiriitainen. Toisaalta mekillä saa sovitettua värjättyä tukkaa kasvoihin ja jotkut tykkäävät räväköistä ja näyttävistä hiuksista. Jokainen tyylillään. Itse en kuitenkaan osaisi kuvitella edes värjääväni hiuksia pikimustiksi, kun vaaleus on identiteetissäni. Jotenkin olisi kummallista siirtyä siitä tutusta tukkatyylistä pois.

Vierailija
5/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kauniimpaa kuin Scandinaavinen blondi.

Vierailija
6/6 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi