Pidätkö värikkäästä sisustuksesta?
Itse rakastan sitä kun seinät ovat jotain muuta kuin valkoiset ja muussakin sisustuksessa on paljon väriä. Ystävilläni tuntuu kaikilla olevan joko modernia mustaa ja valkoista tai sitten ruskeaa puuta ja vaaleita sävyjä.
Kommentit (6)
mutta seinät on kyllä paljolti meillä valkoiset, koska muuten täällä olisi pimeää.
Asuin pitkään kerrostalonvalkoisissa kuutioissa ja kaipasin väriä. Kun ostimme OKT:n, olen käynyt läpi varmaan kaikki värit kasarinruskeista nahkasohvista itämaisiin kullan ja värien kimallukseen.
Mieli halaa yhä enemmän takaisin rauhalliseen skandinaaaviseen väritykseen. Pidän ihan oikeasti valkoisen sävyistä, vaaleasta puusta ja hennosta sinisen tai beigen sävystä sekä kirkkaasta lasista.
vaan tyyllikkäästä sisutuksesta jonka värimaailma on valkoinen, beige, harmaa, musta.
IKINÄ ei meillä nähtäisi kirkkaita perusvärejä.
ja värikäs, luonnonsävyisempi alakerta. Tosin on paljon afrikkalaisia kuvioita myös ( tykätään Afrikasta), mutta ei-esittäviä kuvioita vain:-)
siksi seinät on neutraalin väriset (ei valkoiset kuitenkaan), ja kiinteät kalusteet (sohvat, kirjahyllyt, televisiotaso, sänky, jne.) ovat niin ikään sellaiset, että niihin on helppo yhdistää mikä tahansa väri.
Väriä löytyy verhoista, koriste-esineistä, tauluista, tekstiileistä, jne. Ja niitä tykkään vaihdella ajoittain.
Olen taiteellisuuteen taipuva ihminen, ja kaipaan värejä ympärilleni tunteakseni oloni kotoisaksi. Liian sekavaa / kaikenkirjavaa / kirkkaanvärisiä seiniä kuitenkin kaihdan, koska kaipaan muuntelun mahdollisuutta.
Keltaista, pinkkiä, vihreää, seinät kaikki värillä maalattu, mikään ei ole valkoista, ja rakastan tätä! :)