Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ IDIOOTTEJA KAIKKI REMONTTIMIEHET ON!?!

Vierailija
10.01.2013 |

Taloyhtiössä ikkunaremontti, joka venyy ja venyy ja venyy, kun ovat toimittaneet vääriä ikkunoita. Alkoi marraskuussa ja piti kestää päivän per asunto. Justjoo.

Tulevat ilmoittamatta milloin sattuu, omilla avaimilla, jos ei olla kotona ja aina ihan hirveä sotku siivottavana.

Tänään:

(3 lasta nukkuu päiväunia)

Ovi: PIMPOM!

Ikkunaremonttimies: "MORO!"

Minä: (kuiskaten) Moi, täällä nukutaan päiväunia.

Ikkunaremonttimies: "JAAHAS JAAHAS. TEILLÄKÖ HUURTUU IKKUNAT?"

Minä: (vielä enemmän kuiskaten) Öö, ei. Ei huurru.

Ikkunaremonttimies: "AI EI HUURRU? KUN MEILLÄ ON TÄLLANEN REKLAMAATIOLAPPU, ETTÄ TEILLÄ HUURTUU IKKUNAT."

Minä: No ei ole meidän. Varmaan naapurin.

Ikkunaremonttimies: HEI JARMO (huutaa parkkipaikalle pakettiauton luokse)! TÄÄ SANO ETTEI NÄÄ HUURRU!

(Yksi lapsi herää)

Pakettiauton ikkunaremonttimies: "NO PITÄÄ SE KUITENKIN KATTOO, KU ON TÄÄ LAPPU!"

Ikkunaremonttimies: "NO MÄÄ NOPEESTI VILASEN."

Minä: No tuossa huoneessa juuri nukutaan (jonne ikkunaremonttimies oli menossa).

Ikkunaremonttimies: "NO MÄÄ MEEN HILJAA".

Minä: (en ehtinyt edes sanoa mitään ennen kuin mies väänsi oven auki) Öhh..

(Toinen lapsi herää)

Mies ei mennyt tietenkään hiljaa, vaan kolisteli oikein urakkapalkkansa edestä, käveli lumiset kengät jalassa jouluksi pestyn valkoisen maton päällä, avasi ikkunat ja totesi sitten "JUU EI NÄÄ HUURRU. ON VARMAAN NAAPURIN LAPPU".

(Kolmas lapsi herää)

Minä: (sylissä kesken unien herännyt lapsi ja kaksi huutavaa lasta jaloissa) NO NIIN VARMAAN ON.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kuuluu olla turvakengät jalassa kun ne on töissä. Näin sanoo laki ja näin sanoo niiden työnjohtaja ja jos joku näkee, ettei ei ole, ne työmiehet saavat siitä huomautuksia ja niiden firma sakkoja.

ja saa pois siksi aikaa kun kävelee asunnossa tai varsinkin sillä valkoisella matolla. Yleensä heitä ohjeistaankin ne riisumaan, jos liikkuu jonkun kodissa. Työmaa-alueella on tietenkin eri asia, mutta asunto, jossa asuu asukkaita eikä tehdä sillä hetkellä töitä ei voi turvallisuuden puolesta olla siinä mielessä olla edes työmaa-aluetta. Jos ap on lapsineen paikalla, täytyy paikan olla riittävän turvallinen, jotta siellä työmieskin saa olla ilman kenkiä. Jos on riski naulaanastumisesta tms, ei siellä saa paikalla sitten lapsetkaan.

Jopa kesken olevalla rakennustyömaalla saatetaan kieltää kengin meno asuntoon, joka on valmis ja josta on suojat otettu pois lattialta. Ja kyllä siellä oikeasti silloin hipsitään sukkasillaan. Ei sitä turvamääräykset kiellä.

Ja oikeasti, ne kengät voi ottaa pois vaikka siitä on vähän vaivaa, tai vähintään kysyä voiko olla kengät jalassa asunnossa.

t. 13, joka käy aina silloin tällöin työkseen ihmisten asunnoissa ja aina riisuu kengät.

ne miehet on työmaalla siellä teidän asunnoissa. Työmaalla pitää olla turvavermeet päällä. jos sä oot ottanut kengät pois sisään mennessäsi niin toivon vaan että olet yrittäjä, eikä joku muu maksa sun vakuutuksia. Sä rikot lakia ja asetusta...

Vierailija
22/22 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleviivataan sana miehiä. Ei niitä voi odottaa siisteyttä, ymmärrystä eikä varsinkaan sitä, että eivät sotkisi. Paitsi tietenkin ne av-mammojen miehet, jotka tekee remonttihommia.

Kumma kun kukaan ei keksi perustaa NAISTEN remonttifirmaa. Olisi varmaan kovasti kysyntää jos työn laatu vastaisi tilausta.

Jonkun verran vaatii myös äiti-ihmiseltä jämäkkyyttä, ettei tuollaista tapahdu.

Mutta hui, eihän semmoinen sovi! Aloittaja on tietenkin Mukava ja Kiltti, ei missään tapausessa sovi mukaville sedille sanoa muuta kuin "kiitos". Kai sinä muistat niiata?

Sitten on tämmöisiä ämmiä kuin minä, jonka huusholliin ei taatusti tallusta yksikään remppamies tekemään rapajälkiä. Pölyimurikauppiaskin keräsi kiltisti kamppeensa ja imuroimansa roskat, eikä niitä ole enää sen koommin täällä näkynyt.

Älä enää valita yhtään kertaa vaan isoilla kirjaimille ilmoitat, että TÄNNE EI TULLA RAPAISILLA KENGILLÄ! Hanki oveen sellainen lukko, jota remppamiehet eivät omilla avaimillaan avaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla