Järkytyin 13 vuotiaan tyttäreni tekstiviestistä ov
Sain tytön opettajalta puhelun että tämä oli lähtenyt kesken päivän välitunnin aikana koulusta klo 10. Soitin likalle mutta ei vastannut, laitoin viestiä ja sain vastauksen "oon nussimassa mun poikkiksen kanssa" Hullua! en edes tiennyt tytöllä olevan poikaystävää saati harrastavan seksiä. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? tyttö on vasta 13v.
Kommentit (7)
Eikä todellakaan ole mun tytölle tyypillistä kielenkäyttöä.
Oisko sen puhelin varastettu tai otettu luvatta ja joku pilailee? Jos siis ei ole tyttösi normaalia kielenkäyttöä. Yritä soittaa.
Mitä se sinulle kuuluu onko hän koulussa vai ei tai missä luuhaa ja mitä on tekemässä. Taidat olla niitä ihan kamalia natsiäitejä kun tuolla tavalla yrität hänen vapaata itseilmaisuaan rajoittaa! :O
Jaa että mitäkö sun pitäis ajatella, jos toi on totta... en mä vaan tiedä. Susta voi tulla mummo kohtuu nuorena, eiks oo tosi ihkuu??
niin todennäköisesti kirjoitti vaan muuten vaan noin eikä ole oikeasti missään nussimassa. Ehkä sitä vaan ärsytti utelu ja siksi heitti tuommoisen vastauksen.
Ei sillä etteikö 13-vuotiaat voisi nussia mutta harvoinpa ne äidille sitä noin suoraan kertoo.
poliisille. Partiot voisi pitää silmällä kylää ja se viesti ei ole tyttösi laittama. Korkeintaan pakonalla, esim. väärässä porukassa pyörii. Keiden? Sellaisien joiden kanssa joutuu ongelmiin. Harrastaako tyttö jotain? Jos ei niin sellaisia. Muutto voi olla hyvä jos tilanne jatkuu mutta nyt poliisiin yhteys. Ja kunnon ote koulusta. Lapsellasi selvästi asiat huonosti kun koulusta karkaa. Koulun vastuulla jos jotain tapahtuu
Kaverit on nyysineet sen puhelimen.
En tosin tiedä missä tyttö sitten on.
Oisko sen puhelin varastettu tai otettu luvatta ja joku pilailee? Jos siis ei ole tyttösi normaalia kielenkäyttöä. Yritä soittaa.