Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi parempi ikäero 2,5v vai > 3v?

Vierailija
10.01.2013 |

Ja oletetaan, että niitä lapsia tehdään, eikä saada niin kumpi ikäero parempi? Vai onko merkirystä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä tuolla ole mun mielestä muuta merkitystä, että tuo pitempi ikäero oli itselle helpompi. Esikoinen oli jo kuiva ja nukkui yöt ja puhui ja touhusi enemmän kuin keskimmäinen ollessaan 2.5v kun kuopus syntyi. Yllättävän paljon tuolla 7kk oli merkitystä tuossa vauva-vaiheessa. Mutta nyt kun nuorinkin on eskarissa niin ei tuo paljoa merkitse.

Vierailija
2/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! No juuri tuota vauva-aikaa mietin ja tosiaan siinä 7kk ehtii tapahtua paljon asioita!

Tässä nyt arvotaan, että vauva vai töihin paluu.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän yli 4v ikäeroa ja oli tosi helppoa vauvan kanssa kun isompi osasi jo itse pukea, syödä, oli kuiva ym. Kuitenkin tytöt leikkivätkin nykyään keskenään nyt 2 ja 6v ja en oo nähny ollenkaan haitaksi ikäeroa

Vierailija
4/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi on nyt 6kk, eli hyvin tuoreessa mielessä meidän nykyinen arki:) Minusta tuo ikäero ei yksin ole merkityksellinen, koska on erilaisia lapsia.. meillä esikoinen oli täysin kuiva iässä 2v 4kk eikä ole kuin kerran mennyt yöllä pissaa vähän sänkyyn ja silloinkin neiti heräsi itse pissahätäänsä ja juoksi pissaamaan potalle loput. Lisäksi esikoinen on kotona ollessamme mielestäni tottelevainen ja hänen kanssaan voi neuvotella.

Toki hän on touhukas ja vaatii minulta energiaa keksiä hänelle toisinaan tekemistä sekä että jaksan touhuta myös esikoisen kanssa kaksi vauvan nukkuessa. En osaa sanoa, olisiko helpompi, mikäli vauva syntyisi nyt (ikäeroa olisi tällöin 3v 3kk) vai että vauva syntyi viime kesänä. Minulle ei eroa.

Vierailija
5/5 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mieluiten hieman yli

4 vuotta on ihanteellinen