No entäpä sinä pidempi nainen (170-175) paljonko painat?
Itse oon 175 cm ja kiloja 72 kg. Tuntuu, että alkaa oleen jo sen verran ylimääräistä, että reilu 5 kilon laihtuminen kesäksi saattaisi olla ihan hyvä idea.
Kommentit (36)
Oli pitkä tai ei, niin jostain syystä pitkillä naisilla on enemmän taipumusta syömishäiriöihin. Pitää näyttää pienemmältä. Tässä oiva tutkimusaihe asiasta kiinnostuneille.
pitää sen verran sanoa, että sopiva paino on erittäin yksilöllistä. Minun yksi pitkä kaverini on luonnostaan isokokoisempia kuin minä, ja kun on laihduttanut, niin näyttää kieltämättä hiukan kurjalta vaikka painaa yhä enemmän kuin minä.
Näyttää oudolta kun sellainen leveäharteinen rotevat luut omaava ihminen on liian laiha. Itse taas olen sellainen kapealuinen ja kapeaharteinen, jolla ei meinaa edes olkalaukku pysyä olalla kun ei ole juuri hartioita millä se pysyisi. Mutta tosiaan minä olenkin luonnostaan tällainen ilman mitään ruokavaliota tai laihduttamista. Iän mukana painoa on tullut kuitenkin tasaisesti lisää.
ja löytyy reidet ja takapuoli. Siis en tosiaan näytä liian laihalle. Laihalle alan näyttää alle 55 kg painossa. Oon sen mallinen et yli 59 kg alkaa ilmestyä mahalle makkarat ja takapuoli levenee liikaa suhteessa yläkroppaan jne.
Parhaalta näytän mun mielestä 57 kg painossa.
5, miltäs peilistä näyttää? Minusta tämä paino on minulle aika sopiva.
Paino voisi mulla jakautua paremmin, mulla on tosi pieni perse ja pienet tissit ja kaikki mikä kertyy, kertyy keskivartaloon. Tässä painossa sitä keskivartalon ylimääräistä ei vielä pahemmin ole, esim. 65 kilossa jo olisi reilusti vaikka se muuten painona olisi ehkä parempi jos paino olisi oikeissa paikoissa. Mulla on ylipäänsä kropan muoto vähän typerä, hirveän leveät luo luut jotka on navan korkeudella, ihan epäsuhdassa muun kropan kanssa. Eli näin hoikkanakaan en näytä mitenkään "täydelliseltä". Mutta noille luille kun ei mitään mahda niin kyllä tämä paino ihan ok on. Muutaman kilon vielä jos painais vähemmän niin lähtisi nuo vähätkin ylimääräiset tuosta perseen päältä ja mahan ympäriltä.
5
172 cm pitkä ja painan n. 66 kg. Pitäs kyllä saada vähän laihdutettua..
171 cm, 71 kg.
Just sopiva.
Olisin todella huolissani jos olisin joku 50-kiloinen kuikelo.
170 cm - 75 kg. Ja kyllä, pudotan painoa. Nyt pudonnut jo 10 kg:)
Siis samat mitat (no, paino tänään 74,9 ;) ), ja myös pudotan painoa. Parisuhde tuonut "mukavuuskiloja", olen tyytyväinen 70 kiloon, mutta 68:kin kelpaisi, ellei se vaatisi niin paljon työtä. Saavutus sekä ylläpito!
Ikä 36.
Paino vaihdellut aikuisiällä 54-62 kg:n välillä, paitsi raskauksien aikana tilapäisesti tuohon +15...
nyt 8.kklla raskaana 68 kg, normaali paino 58-60 kg. Siihen aion päästä takaisin :)
73,5 kg tänään. Elokuusta miinus 9 kiloa ja tähtäin on tuonne 65 kg paikkeille vaatekokoon 36-38.
on mulle liikaa. Juurikin painonpudotus menossa ja tavoite 62kg.
Omasta mielestäni tuossa on joku 4-5kg liikaa, mutta tällä hetkellä en ole motivoitunut laihduttamaan ylimääräisiä kiloja pois.
n. 175 cm ja n. 51 kg, ei syömishäiriötä, ei syöpää! Olen ollut laiha aina, sukuvika.
20v:nä painoin alimmillaan 58kg ja olin liian laina. Nyt oikein tyytyväinen näihin lukemiin, kun ikää 40v.
Ja sen verran vielä kommenttia tuohon pituus-asiaan, että yläasteen jälkeen en ole pituudestani kärsinyt, päin vastoin. Minusta on kiva olla pitkä! Yläasteella tosiaan harmitti joskus, kun koulun bileissä olin tanssilattialla kaikkein pisin, mutta toisaalta pelasin koripalloa, jossa pituus oli vain plussaa :)
olen tyytyväinen painoon, mutta kiinteytyä voisin. yritämme raskautta, joka toivottavasti lähtee alulle. synnytyksen jälkeen sitten ryhdistäydyn ja kiinteytän kroppani.
en ole IKINÄ laihduttanut.