Facebookissa minut on "estetty" :O
Ystävä, tai pikemminkin kaveri, jota tosiaan kaverinani pidin.. on tehnyt sellaisen muutoksen, etten näe hänestä tietoja.. (esim. että hän seurustelee tai sitä, missä hän on töissä). Toinen kaverini näkee häneltä nämä tiedot.
Kaveri ei kuitenkaan ole poistanut minua listaltaan. Eli mitä hän on tehnyt? Haluaisin rajata häneltä samanlailla kyseisest asiat.. miten? :/
AV MAMMAT.. teitä tarvitaan!
Kommentit (9)
joka kerta (esim. joka päivityksessä) erikseen, että kuka saa päivityksen nähdä? :o
että miten hanakasti ihmiset liittyy tuommoisiin palveluihin mitä eivät osaa käyttää, eivätkä vaivaudu opettelemaankaan.
joka kerta (esim. joka päivityksessä) erikseen, että kuka saa päivityksen nähdä? :o
siinä on alasvetovalikko, josta katsot näkyvyyden.
opastaa tarkemmin?
Olen vaikka kuinka yrittänyt säätää noita, mutta en löydä oikeaa paikkaa mistä niitä saisi säädettyä. Lisäksi ongelmana on se, että haluaisin tehdä kavereistani erilaisia "ryhmiä", niin että joukko A näkee kaikki päivitykset, joukko B melkein kaikki ja joukko C sitten vain pienen osan.
Olen huomannut että fb:ssa on läheiset ystävät ja sitten tuttavat -systeemi valmiina, mutta se ei toimi niin kuin minä tarvitsisin, eli useamman joukon.
ihmiset ees viitsii olla facessa? En kertakaikkiaan ymmärrä... hankkikaa nyt hyvänen aika elämä!
Ei mun ole tarvinnut sinne tehdä erikseen ryhmiä, koska en jaa siellä mitään arkaluontoista.
Tuskin kyse on vain siitä, että pelkästään sinä et juuri näe hänen tietojaan. Vaan olet jossain ryhmässä missä et näe hänen tietojaan. TAi sitten hän pelkää, että sinä kyttäät häntä ja on siksi estänyt sinua näkemästä nuita tietoja.
mutta en halua kyllästyttää kaikkia tuttujani mm. harrastuksiini liittyvillä asioilla sillä kaikki eivät harrasta samoja asioita. Olisi mukava jos nämä harrastuspäivitykset näkyisivät vain niille tutuille joiden tiedän olevan asiasta kiinnostuneita.
Ei mun ole tarvinnut sinne tehdä erikseen ryhmiä, koska en jaa siellä mitään arkaluontoista.
antaa erilaisia oikeuksia nähdä tietojasi.
Esim. minulla sukulaiset näkevät ihan eri asiat kuin kaverit tai jotkut satunnaiset tutut.
Kun julkaisee tietoja, voi määrittää, mikä ryhmä näkee mitäkin.