Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja hyvin lihava, arvostelkaa syömiset kiitos!

Vierailija
09.01.2013 |

Aamupala: täytetty sämpylä (kana-parmesan-salaatti), Yosa-kaurajogurtti, puolikas appelsiinista ja kuppi valkoista teetä (1tl sokeria).

Lounas: tonnikala-fetasalaatti (tonnikala öljyssä, fetajuusto, salaattimix, paprika, kurkku)

Välipala: lasi vettä ja 2 siivua makkaraa (kiire)

Päivällinen: Elovenan mansikka-punaherukkapussipuuro, vajaa kourallinen mustikoita, 1 pala moniviljaleipää (1tl rasvaa, 1 siivu makkaraa)

Iltapala: ?

Ovatko nämä ok vai mitä muuttaisitte?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä voit olla hyvin lihava, jos syöt noin hyvin? Jos nyt ei lähdetä ihan yksityiskohtia viilaileen, niin mun mielestä oot syönyt monipuolisesti ja melko terveellisesti. Mä en tuosta esimerkkimenuusta jaksais sanoo mitään negaa.

t.normaalipainoinen imettäjä :)

Vierailija
22/25 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättänyt aamulla sämpylän väliin. säästänyt iltapalaksi.

Päivillsen olisin syönyt lounasikaan, ja salaatin päivälliseksi.

Välipalalla joku hedelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aamuisin kamala nälkä, refluksin takia en voi syödä kovin myöhään illalla iltapalaa ja sen on oltava kevyt (eli juurikin joku hedelmä), joskus herään yölläkin nälkään.

ap

Vierailija
24/25 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi koskaan noin paljon syötyä päivän aikana. Esim. aamupalasta voisi poistaa puolet. Pelkästään täytetty sämpylä on minusta jo aika tuhti aamupala.

Puuro ei monille (laihduttajille/painontarkkailijoille) ole hyvä syötävä, se ei pidä nälkää. Valitsisin jotain ruokaisampaa sen sijaan.

Vierailija
25/25 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylä oli mielestäni normaalikokoinen, ei sellainen megaversio mitä näkee esim. kahviloissa. Ehkäpä sitten syön paljon, mutta kai tällä massalla onkin tarve siihen? Yritän estää painoa nousemasta, tietty, mutta en tahdo nälässäkään olla. Puuro pitää minulla hyvin nälkää, jos sen kanssa syö muutakin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme