Raskaana ja hyvin lihava, arvostelkaa syömiset kiitos!
Aamupala: täytetty sämpylä (kana-parmesan-salaatti), Yosa-kaurajogurtti, puolikas appelsiinista ja kuppi valkoista teetä (1tl sokeria).
Lounas: tonnikala-fetasalaatti (tonnikala öljyssä, fetajuusto, salaattimix, paprika, kurkku)
Välipala: lasi vettä ja 2 siivua makkaraa (kiire)
Päivällinen: Elovenan mansikka-punaherukkapussipuuro, vajaa kourallinen mustikoita, 1 pala moniviljaleipää (1tl rasvaa, 1 siivu makkaraa)
Iltapala: ?
Ovatko nämä ok vai mitä muuttaisitte?
Kommentit (25)
jättänyt aamulla sämpylän väliin. säästänyt iltapalaksi.
Päivillsen olisin syönyt lounasikaan, ja salaatin päivälliseksi.
Välipalalla joku hedelmä.
Minulla on aamuisin kamala nälkä, refluksin takia en voi syödä kovin myöhään illalla iltapalaa ja sen on oltava kevyt (eli juurikin joku hedelmä), joskus herään yölläkin nälkään.
ap
En saisi koskaan noin paljon syötyä päivän aikana. Esim. aamupalasta voisi poistaa puolet. Pelkästään täytetty sämpylä on minusta jo aika tuhti aamupala.
Puuro ei monille (laihduttajille/painontarkkailijoille) ole hyvä syötävä, se ei pidä nälkää. Valitsisin jotain ruokaisampaa sen sijaan.
Sämpylä oli mielestäni normaalikokoinen, ei sellainen megaversio mitä näkee esim. kahviloissa. Ehkäpä sitten syön paljon, mutta kai tällä massalla onkin tarve siihen? Yritän estää painoa nousemasta, tietty, mutta en tahdo nälässäkään olla. Puuro pitää minulla hyvin nälkää, jos sen kanssa syö muutakin.
ap
miten sä voit olla hyvin lihava, jos syöt noin hyvin? Jos nyt ei lähdetä ihan yksityiskohtia viilaileen, niin mun mielestä oot syönyt monipuolisesti ja melko terveellisesti. Mä en tuosta esimerkkimenuusta jaksais sanoo mitään negaa.
t.normaalipainoinen imettäjä :)