virkistysseteli käyttö
Voiko niitä käyttää niin että hyödyttää koko perhettä? Voiko antaa puolisolle käyttöön vaikka on periaatteessa henkilökohtainen? Työnantajalle varmaan ihan sama miten ne käyttää, mutta voiko muuten kärähtää?
Voiko ostaa perheelle jotain sarja-leffalippuja joita voi antaa lapsille tai sarjauimalippuja?
Vinkit kehiin!
Kiitos
Kommentit (18)
Olen pari vuotta käyttänyt mieheni virikeseteleitä ja kirjoittanut niihin reippaasti oman nimeni taakse, ei ole Luottokunnalta mitään kuulunut. Ei niillä ole aikaa ja intoa tarkastaa niitä.
eihän se Luottokuntaa kiinnostakkaan että kuka ne setelit käyttää vaan verottaja voi tarkistaa asian koska kyseessä on ilmainen henkilökohtainen etu!
Ei oikein kerkeä käyttämään..
Eihän se ole kuin yksi peli lätkän MM-kisoissa. Tietty sinne joutuu sit menemään yksin ellei sit työkavereitten kanssa kun eihän hullukaan sellasta omalla rahalla maksa (siis jos joku vinkkaa ottamaan perheenjäsenen rahalla mukaan).
Mulla on niin vähän laatuaikaa lasten kanssa että haluan olla heidän kanssaan joka sekunti minkä töiltä kerkeää, en tod. Menisi johonkin lätkämatsiin vaikka maksettais..
Ostaa kymmenen kerran kortin uimahalliin jolla voisi mennä mieskin???
Ei ne kulttuuri- ja liikuntaedut, samoin kuin työmatkasetelit ole periaatteessa henkilökohtaisia vaan ihan oikeasti henkilökohtaisia. Mitä enemmän noita etuja väärinkäytetään, sitä tarkemmaksi muuttuu verottajan säännöt, nipommiksi vastaanottopaikat niin kuin myös työnantajat, jotka etuja myöntävät. Voithan palauttaa käyttämättä jääneet setelit. Ja kyllä, niistä voi kärähtää. Joka ikinen seteli on koodattu omalla tunnistenumerollaan. Niitä on vain niin paljon käytössä, että niitä pystytään tarkistamaan vain pistokokeen omaisesti. Toivottavasti kaikki väärinkäyttäjät jäisivät kiinni, ennen kuin kyseiset edut poistuvat meiltä kaikilta.
kun ostaa perhelipun ja yksi perheestä on noiden lippujen haltija
henkilökohtaisia enkä ole voinut käyttää niitä muuten kuin itse. Finnkino ei ole myynyt mulle sarjalippua kulttuuriseteleillä.
Toivottavasti eivät jää käyttämättä.. Ei huvita mennä yksin mihinkään.. Perheen yhteinen aika parasta..
Mä olen ostanut esim. lippupisteestä konserttiliput niillä. Ensin yhden, seuraavana päivänä toisen. Jos menty leffaan, olen maksanut omani niillä ja mies maksanut rahalla.
Toivottavasti eivät jää käyttämättä.. Ei huvita mennä yksin mihinkään.. Perheen yhteinen aika parasta..
Olen pari vuotta käyttänyt mieheni virikeseteleitä ja kirjoittanut niihin reippaasti oman nimeni taakse, ei ole Luottokunnalta mitään kuulunut. Ei niillä ole aikaa ja intoa tarkastaa niitä.
mutta sitten siihen tuli muutos, eikä enää onnistu.
kun ei osata käyttää oikein ne jätetään pois käytöstä. Kokemusta on.
Muu perhe maksaa rahalla..
kukaan ei ole jäänyt kiinni siitä että on allekirjoitellut väärällä nimellä?