Lapsiperheen hotellivaraus netin kautta?
Katselin hotelleja ulkomailta ja ongelmaksi muodostui lapset. Hotelleja ja huoneita hakiessa monet palvelut kysyy vain aikuisten määrän ja hotellikuvauksessa saattaa lukea, että yksi lapsi tai lapset ilmaiseksi huoneessa oleviin vuoteisiin. Miten hakea huoneita, joihin mahtuu kaksi lisävuodetta tai valmiiksi familyroom? Ilmeisesti yli 12-v alkaa mennä lisämaksua?
Suositelkaa varauspalveluja, kun hakee hotellia eurooppalaisesta kaupungista.
Kommentit (6)
trivago pienen väännön jälkeen..
Sitä mielestäni katsoin.
Oma havainto on, että kannattaa etsiä muutamia sopivai hotellivaihtoehtoja ja lähettää hotelleihin suoraan sähköpostia. Pienempien kaupunkihotellien huonetarjontaa ei ole koodattu riittävällä tarkkuudella näihin hakukoneisiin.
Itse on matkusteltu kolmen lapsen kanssa ja tämä on ollut ainoa toimiva keino.
siellä on hotellien kuvauksissa perhehuone tai huoneisto vaikka kuudelle.
kautta eikä siellä muka löydy perhe, 3-4 h huonetta niin googlaa hotellin oma sivu. Sieltä ainakin näkee onko huoneita olemassa. Mutta kyllä mä olen aina löytänyt selvityksen onko tilaa lisävuoteille ja montako mahtuu. Jos on epäilyttänyt niin olen lähettänyt viestin suoraan hotelliin ja tarkistanut saatavuuden. Huomaa kuitenkin että esim Ranskassa ja Italiassa hotellihuoneet on pieniä ja max 1 lisävuode mahtuu.
Ihan simppeliä, toimii vaikka varaisi mitä kautta....
niissä kysytään aikuisten ja lasten määrää. Tarjoaa esimerkiksi kahden makuuhuoneen huoneita, perhehuoneita tai huoneita joihin mahtuu lisävuoteita. Riippuu paikasta ja hintarajauksestasi, minkä verran on tarjontaa isommissa huoneissa, niitä ei ole joka kaupungissa välttämättä paljon.
trivago pienen väännön jälkeen..