Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko korot pienellä pituuserolla?

Vierailija
09.01.2013 |

Minulla on tänään ensitreffit kiinnostavan miehen kanssa, joka on poikkeuksellisen lyhyt minulle ja olen ihan hukassa mitkä kengät valita. Olen itse 167cm ja tämä mies 173cm. Normikoroilla olemme siis samanmittaiset, ja en missään nimessä haluaisi tuntua miehen miehen rinnalta isolta.. Korot jalassa sitä muuten vaan näyttää aina paremmalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin laita ihmeessä.

Vierailija
2/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin tämä asia niin jännittää :).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko loppuelämäsi löntystellä lättäpohjilla jos mies osoittautuu hyväksi?

Itse pidän usein korkkareita vaikka mies on vain muutaman sentin minua pidempi. Miksi yrittäisin esittää lyhempää kuin olenkaan? Omaa miestäni ei haittaisi vaikka olisin selkeästikin häntä pidempi.

Tunnen itseni siroksi miehen rinnalla koska olemme kuitenkin ruumiinrakenteltamme varsin erilaisia.

Vierailija
4/4 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet treffeille omana itsenäsi eli sellaiset korot kengissä, joita muutenkin käyttäisit.

Sillähän on hyvä testata myös miehen itsetunto. Et kuitenkaan haluaisi miestä jolle hänen pituutensa on tabu tai ongelma.

173cm ei minusta ole poikkeuksellisen lyhyt mies millään standardilla, mutta tarkoitit varmaankin että verrattuna sinun seuralaisiin yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän