Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(o: PUOLUKOIDEN Itsenäisyyspäivähöpinät :o)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Pitääkö sitä testiä vaan kastaa siellä pissassa vai onko tarkotus pitää siellä sitä kauankin? En tiennyt ja eka päivänä pidin niin kauan että tulos näkyi, tänään sitten vaan kastoin. Ja ilmeisesti ei oo väliä mihin vuorokauen aikaan mutta jos peräkkäisinä päivinä testailee niin kannattaako sillon testata samoihin aikoihin joka päivä?

Vierailija
22/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän lukee että 3 sekuntia. Toivottavasti ei oo vaikuttanut tulokseen, eilen nimittäin meni kaikki ihan päinvastoin mitä ohjeessa käskettiin, ensinnäkin tuo aika ja sitten vielä luki että imukyvyttömälle alustalle ja minä laitoin vessapaperin päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa kiertoa olet pikkujouluaikaan? Olen ittekin kysellyt näitä samoja vielä vähän aikaa sitten.. ja ottanut sit selvääkin. Eli periaatteessa jos saat tietää raskaudesta esim vasta silloin ku menkat on jo MYÖHÄSSÄ viikon ja tiiet että oot juopotellut silloin viikko sitten (oisko siis rv 4) niin ei oo alkiolle haittaa, koska se on silloin vielä solujen jakautumisvaiheessa.. Ja olen itte silloin yrittänyt juoda esim siidereitä, jättänyt viinat yms kokonaan pois. Kukaan ei huomaa ees kysyy.. Joten pidä vaan hauskaa, km se ei aiheuta jos et oo 4 vk pitemmällä!

JJ: unohdin ne kuvat kokonaan. Oishan se ihanaa nähhää masuasi ja tietenkin naamasikin ;o) Mua ainakin kiinnostais kauheesti.

Mä oon jo ihan hiilenä haamusta, jännittää niin ja pelkään taas pettyä, LA ois 18.08 jos siis haamu vahvistuu. Arvatkaa jaksanko lukea yhtään. Tekee mieli vaan tehdä niitä testejä koko ajan. Mutta koetan malttaa huomiselle ;o)

Vierailija
24/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meinaako tuo " naamakuva" sitä, että pitää olla sellanen zoomattu kuva omasta naamasta? vai kelpaako jos laitan masukuvan missä mun naamakin on mukana? pölijä kysymys, mutta pitää tarkistaa, ettei tuu väärinymmärryksiä.

vielä mulla ei oo sellasta sopevaa kuvaa, mutta sitten kun on, niin voisin laitella sinne postiin sen.

voihan p***a, huomenna töihin ://///// *murinaa, jupinaa ja nyrkin puimista*

Vierailija
25/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Ei tarvi olla mikään zoomattu kuva, riittää sellanenkin että masukuva jossa näkyy myös kasvot...

Galtsu, siis jos nyt ovis ja pikkujoulut lauantaina niin ei taia olla sillon vielä etes masuasukki kiinni missään... Mutta pelkään vaan että jos juo niin se vaikuttaa kuitenkin siihen asiaan... Eli taian pitäytyä yhessä tai kahdessa siiderissä...

Nyt katsomaan Muodon vuoksi-ohjelmaa...

Vierailija
26/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kaipa se on parempi pidättäytyä vähän :o) Ihanaa kun säkin pääsit nyt laskelemaan noita päivämääriä!!

Vierailija
27/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Luumuhillo[/b]: mä en kauheesti noista äitiyspäivärahan laskentaperiaatteista tiedä, kun mulla on vakkariduuni ja joka kk samat tulot. Periaatteessahan se lasketaan edellisen valmistuneen verotuksen mukaan ja kun mä jäin ä-lomalle lokakuussa 2004, mun olis pitänyt saada ä-raha vuoden 2003 verotuksen mukaan. Jostain kumman syystä Kelassa olikin laskettu mun ä-raha edellisen 6kk:n tulojen mukaan ja se oli mulle edullista, sillä olin saanut sinä aikana palkankorotuksen, pienehkön tosin, mutta silti. Oikeasti 6kk:n tulojen mukaan lasketaan vain, jos kk-tulot ovat nousseet yli 20% edellisen verotusvuoden kk-tuloista, mutta ei mulla niin suurta korotusta ollut tullut. Mutta enpä viitsinyt pyytää oikaisua;) Ja nyt täällä kitkutellaan jo kotihoidontuella ja se on kyllä ihan liian pieni:(

[b]Galtsu[/b], mä oon pitänyt joskus aikoinaan vauvakuumepäiväkirjaa, tosin nimesin sen silloin " Pahan olon päiväkirjaksi" . Mulla oli silloin niin mahdottoman paha olla ja oli pakko päästä purkautumaan johonkin. En siis ollut mukana millään tämänkaltaisella palstalla; harmi, sillä täältä olisin silloin varmasti saanut kipeästi kaipaamaani tukea. Lähinnä purin kiukkuani ja pahaa mieltäni miestä kohtaan ja teksti oli aika kamalaa luettavaa. Kun tulin raskaaksi, yritin sitä vähän lukea, mutten pystynyt. Niinpä menin ja tuhosin koko vihon, enkä kyllä ole sitä jälkikäteen kaipaillut...Ihan raskauden alussa kirjoitin muutaman kerran tuntojani ylös, mutta sekin jäi pidemmän päälle kesken ja nyt hieman harmittaa. Samoin tytön synnyttyä aloin sairaalassa loikoillessani kirjoittaa (vaaleanpunaiseen unikko-vihkoon, enkä mä edes tiennyt etukäteen että tyttö tulee, tajusin vasta nyt :o ) mutta parin päivän jälkeen en saanut enää riviäkään rustatuksi:| Harmittaa, sillä klisee " vauva-aika on niin lyhyt ja kuluu nopeasti" on totta, onneksi ollaan sentään tytön vauvakirjaan kirjoiteltu ylös tärkeimpiä juttuja ja kuvia on otettu noin kaksi miljoonaa:)

[b]Hannele[/b]: tottakai on tosi hyvä, jos pystyy jo yritysvaiheessa pidättäytymään alkoholista. Samoin kun tupakastakin, senhän on ihan oikeasti todettu heikentävän raskaaksitulon mahdollisuuksia. Kun meillä tuplailtiin, mä sekä join että poltin niin kuin ennenkin. Jotenkin ajattelin, että yritän mahdollisimman paljon elää samaa vanhaa elämääni, enkä ottaa turhaa stressiä liian monesta asiasta. Ja itselleni sanoin, että jos menkat alkaa niin saanpahan ainakin jatkaa tupakanpolttoa...Mutta kyllä se sitten loppui kuin seinään kun sain sen kauan kaivatun viivan testiin! Mutta ihan oikeasti edes perskännit ihan alkuvaiheessa ei ole alkiolle vaarallista. Yritä siis ottaa elämä nyt mahdollisimman rennosti, sekin kun edistää mahdollisuuksiasi raskautua.

Ja sano sille miehellesi, että tissit voi alkaa kasvaa vasta vauvan synnyttyä (näin kävi mulle:) että äkkiä vaan pulla uuniin niin on sekin päivä lähempänä;))

Nyt jatkan Linnan juhlien tuijottelua.

-L-

Vierailija
28/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekavissa tunnelmissa rupean pikkuhiljaa levolle.

Tilasin uusia rasktestejä ;o) Ei ollut nimittäin yhtään enään kaapissa (mistäköhän johtuu *IHAN YMMÄLLÄÄN SORMI SUUSSA*), eli huomisen testin tekeminen ei onnistu aamupissasta, mutta sitäkin parempi jos haamu tulee taas....tai......jopa......plussa....

Hyvää yötä PUOLUKAT

Vierailija
29/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että punaviininhän sanotaan edistävän alkion kiinnittymistä (vai mitä se nyt olikaan kun se teki, jotain positiivista kuintenkin;) eli jos joudut mukaan juhliin jossa juopotellaan, niin pyri juomaan punkkua. Ei tartte olla kuivin suin, et joudu epäilyksen alaiseksi ja saatat jopa edesauttaa tilannettasi=)

Vierailija
30/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin oon ajatellut monta kertaa tuhota sen vihkosen, mutta aina se vaan jäi. Ja luulen että oli siinä vaikka kuin ilkeetä tekstiä- säilytän sen. Ehkä näytän miehellekin (sitähän se oikeestaan koske, ku ei oltu yhessä) kun/jos vaavi syntyy. Ja tästä palstasta vielä sen verran että mua on ainakin auttanut HIRMUISESTI. Ja musta on ihanaa että täällä on kaikenlaista muutakin asiaa kuin vauvat (tarkoittaen marttakerhoa, elämänkertomuksia), jotenkin se helpotti musta tätä kotiutumista. Ja se että ollaan ns loppuun saakka, että hyväksytään edistymisiä, tuplauksia yms..

Hannele: jotenkin mä vaan mietin tota sun miehen vetoo, ehkä hän haluaa tietää miltä tuntuu piinailla sun kanssa ja miltä tuntuu olla mahd valmistautumassa isäksi, jos hän nyt olis luvannut sulle tuplauksen ja vetänyt sen sit takas niin pettymys ois ollut VALTAVA.. Joten uskon todellakin että sinunkin tapauksessa kaikki kääntyy vielä parhain päin ja asiat järjestyy. Onhan se ihanaa ku mies on mukana siinä.

Muuten jos oonkin raskaana niin sitten SUOSITTELEN TODELLA LÄMPIMÄSTI varmojen-päivien menetelmää kaikille. Tai toi viesti on ehkä tarkoitettu enempi sitä vastustaville miehille, mutta anyway..

taas tuli pitkä viesti. Öitä

Vierailija
31/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee toi pedofiili homma, en oo huomannut uutisista mitään semmoista... semmoiset tyypit pitäis mun mielestä ripustaa munista roikkumaan ja sen jälkeen ladon taakse... vähänkö pistää vihaksi...

Luumuhillo: Eipä mitään kovin erikoisia pukuja. heti siinä alussa yks mamma veti nurin kun oli just kätellyt penttiä...näky vaan kun helmat heilahti...karmee tilanne. musiikki lakkas ja ihmiset lopetti kättelyn ja tiirailivat vaan sen suuntaan, tv kamerat ei kyllä tietty kuvannut, sit leppoisa musiikki vaan jatku ja homma lähti pyöriin....oispahan noloo...

Tanjalla oli sellainen vihreä puku, hyvin yksinkertainen, harkimon Leenalla musta, yksinkertainen sekin. Mikäs se tiura on... sillä hyvin erikoinen mistä on lehissä taatasti kuvia. keneltäkään ei tainnut näkyä nänni tai kannikka =) Ei mua haittaa vaikka galtsu ja JJ ei ymmärrä linnanjuhlia. Ite oon samaa mieltä ett perimmäinen tarkoitus hävinnyt ja rahaa palaa, mut kun sellaiset kerta on niin sama mulle, voihan niitä sit kattella. vaikka itsenäisyys mulle tärkee juttu onkin, en jaksa kuitenkaan stressata tuollaisesta juhlahumusta, juhlikoot ja mähän katon ja arvostelen =)

Ah kun olikin hyviä tortilloja sit vielä jälkkäriksi torttuja ja glögiä...nyt on masu niin täynnä =)

Nyt alkaa maailman turhin ohjelma jenkkien kaunotar ja nörtti. oon vähän siihenkin koukussa, niinku kaikkiin muihinkin reality tv-ohjelmiin.

JJ: pistä ihmeessä kuva s-postiin, kasvo+masu =)

Galtsu: peukut pystyyn ett ois ollut haamu. Kerroitko jo miehelles??

Öitä!

G

Vierailija
32/32 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorot alkoi taas 3 yötä valvottavana :( noh enää sitten seuraava viikko töitä ja mulla onkin sitten joulunaikaan reilu viikko lomaa (palkatonta tosin)

GALTSU: peukutetaan haamun puolesta: varmasti se sieltä alkaa vahvistumaan... :)

JJ: joo laita vaan masukuvaa naamalla postiin!! :) mun masussa ei viel oo ihmettelemistä joten sitä ei tartte laitella...

TIITIKKÄ: tosissaan sulla ón kuumeilua kauan takana :( ootteko miehen kanssa puhuneet pitkään aikaan vauvoista? Mitä mieltä mies on ollut siskosi vauvasta? ootteko käyneet kyläilemässä? Toivon tosissaan että teilläkin pian tuplailtaisiin!!! Otahan miehen kanssa puheeksi että " nyt ollaan jo naimisissa, kauankos vielä tarvit aikaa?" eikös ne häät ollu joskus miehen yks " tavoite" ? Jaksuja sinne suuntaan ja työkiireisiin, varmaan vuoden melkee kiireisintä aikaa tämä ennen joulua-aika!

Linnanjulia tuli hetki seurattua sivusilmällä mutta oikeen mikään puku ei mieleen jääny... noh ei oikein ollu fiilistä kun töihin piti lähtä....

Äh mä alan olla niin koomassa että en jaksa kirjottaa enää muuta... täytyy alkaa pomppimaan et pysyy hereillä aamuun... Tän viikon muuten oon varmaan aika ulkona kun mies vei koneen mukanaan (meil vaa kannettava) et saa koulujuttuja tehtyä joten oon yövuorojen varassa jos en mee anopille/iskälle käymään!!! Mutta palailen ainakin yöaikaan miten kerkeen!!!!

Mukavaa viikonjatkoa siis kaikille!!!

Moi!! käännytys+plussaonnea!!!

Onkos muuten Jaanicasta kuulunut mitään????????? eikös ollu viimeksi jotain raskausepäilyjä vai oonko pudonnu kärryiltä, kaikki ok????