Jes, nyt tää laihdutus onnistuu!
En aloittanut pussikuuria vaan aloitin terveellisen ruokavalion avulla laihduttamisen. Tässä esimerkkipäiväni:
9.00 Aamulla 1 ruisleipäviipale, kananmuna, kinkku, tomaatti
12.00 Välipalana smoothie, jossa banaani, marjoja, piimää, ruisleiseitä, ehkä loraus mehukeittoa
15.00 Ruokana kala-kasviskeittoa, pari ruisleipää
18.00 Välipalana rahkaa ja ananasta
21.00 Illalla hedelmiä, ehkä appelsiini ja omena
En syö kahta lämmintä ruokaa päivässä, toinen ruoka on aina kotiruoka, toinen raejuusto/tonnikala tai salaatti ja tänään rahka+ ananas, kun olen reissussa.
Kommentit (9)
laihtua ihan vain tavallista ruokaa syömällä, lautasmallin mukaan. Ja hyötyliikuntaa, sekä lenkkejä lisäämällä.
Mutta, kun olen viime vuosina ollut aina jollain kitudieetillä, eka viikon painonpudotukseni tuntui pieneltä, vaikka se oikeasti ihan ok olikin (1,6 kiloa, toki painonikin iso)
kun käytän paljon maitotuotteita ja syön lihaa, kalaa, kananmunaa ja kanaa.Se unohtuikin, että lorautan maustettua oliiviöljyä salaattiin tai tänäänkin keittoon....Kaloreita 1200-1500/pvä,liikuntaa 4-5 kertaa viikossa reilu tunti kerrallaan, ei rehkimistä. ap
aamulla pari viipaletta pekonia, yksi keitetty muna, viipale juustoa, kuppi kahvia, porkkana, muutama kurkku- ja paprikaviipale.
lounaaksi katkarapusalaatti, jossa mozzarellaa, kastike oliiviöljystä. jälkkäriksi kuppi kahvia, pähkinöitä.
päivälliseksi kunnon ateria, alkuun sipulikeittoa ja muutama leipäkrutonki, sitten silakkapihvejä ja juuresmuusia, salaattia. Jälkkäriksi pala viljatonta suklaakakkua.
Tää oli eilinen ruoka ja näin oon syönyt vuosia. Silloin kun laihdutin, en syönyt yhtään viljaa tai sokeria.
Vasta vajaa pari viikkoa takana ja tuntuu ikuisuudelta tämä painonpudotusprojekti. Sitten kuitenkin tavallaan tulee hyvä mieli jokaisesta onnistuneesta hetkestä. Mutta koko ajan pitää mennä hetki hetkeltä ja hillitä syömishimot taas seuraavaan hetkeen.
Mutta josko nyt onnistuisin, kun ei tarvi nälässä kitua. ap
Saat erittäin vähän proteiineja, se on huono puoli. Kaloreita tulee noin 1000. Tarvitset myös ravintorasvoja (öljyä) 2rkl päivässä, että vitamiinit imeytyvät.