Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion jättää mieheni, ellei hän muuta käytöstään.

Vierailija
09.01.2013 |

Eron syynä vain ja ainoastaan miehen holtiton alkoholikäyttö. Ei juo välttämättä kovin usein (vaihtelee 1-4x/kk), mutta kun juo, niin meno on aivan holtitonta ja määrät tolkuttomia. Seuraava päivä menee aina krapulassa ja tasoittavia litkien. Esim. eilen miehen piti hoitaa jotain menoja kaupungilla, soitin hänelle illalla ja kyselin koska on tulossa, hän olikin aivan umpikännissä.

Ei ihan sovi pienen vauvan isälle tällainen.

Mitä minun pitää ottaa huomioon, jos eroan miehestä tässä jossain vaiheessa? Asumme vuokralla. Auto on puoliksi maksettu mutta vain miehen nimissä (ollut meillä vasta pari kuukautta eikä tajuttu heti laittaa myös minun nimiini, sittemmin asia jäänyt). Ja meillä on siis 4kk ikäinen lapsi. Miten huoltajuus- ja tapaamisasiat näin pienen kanssa?

Syyllistämiset voi jättää sikseen. Olisin voinut ja olisi pitänyt valita sata kertaa paremmin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään mahdollisuutta saada yksinhuoltajuutta?

Hei haloo, alkoholin käyttö ei ole rikos, eikä 1-4 kertaa kuussa TODELLAKAAN ole syy yksinhuoltajuuteen sinulle! Onneksi lainsäätäjillä on näissä asioissa joku tolkku, ettei mammat voi mennä ihan vaan sanelemaan että "mies dokasi tässä kuussa yhtenä viikonloppuna, huoltajuus mulle kiitos!". Siihen vaaditaan kuule AIKA paljon painavammat perusteet SEKÄ todisteet sun "perusteisiisi". Tyyliin rikosrekisteriä, pahoinpitelyjä, putkareissuja... Et voi varmaankaan mitenkään näyttää, että mies ihan 100 % (tai edes oletettavasti) dokaa, kun lapsi olisi isällään.

Sitäpaitsi, tuo yksinhuoltajuus olisi vaan sun vallankäyttöäsi. Ei se ole mikään juttu, että äitille oikeudet ja isälle ei mitään, totta kai isällä on myös oikeus päättää lapsensa asioista.

En puolustele miehesi alkoholinkäyttöä, mutta kyllä sulta tuntuu vähän todellisuus karanneen myös hanskasta...

Ja olen muuten nainen, eikä meilläkään käytetä alkoholia lapsen läsnä ollessa, ettei tarvi mitään "varmaan oot ite joku katkera juoppo" -legendaa alkaa...

Vierailija
22/23 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäyttöön ja lapsiin liittyy todella paljon hurskastelua, mutta tämä on jo ihan omaa luokkaansa.

Miehenkö nyt pitäisi olla sinun orjasi ilman mitään omaa elämää.

Entä sitten, jos mies ihan oikeasti lopettaa juomisen. Miten sinä sitten purkaat omia paineitasi tai miten sinä sitten haukut miestä?!

Eihän sinulla olisi ketään johon suhteessa tuntisit itse olevansa parempi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos juo 4krt viikossa niin olisi juoppo.

Mutta jos juo esim. vain sen 1 kerran kuussa niin mitä tarkoittaa holtiton juominen!?

Vetääkö siis pullotolkulla viinaa ja konttii pitkin lattioita,yrjöö lattialle ja räyhää?

Vai onko vain humalassa niinkuin aikuinen ihminen saakin joskus olla jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi