FB ärsytykset avauksesta tuli mieleen veljeni,
joka ärsyyntyy niistä lemmikkieläin kadoksissa ilmoituksista.
Mä laitan lemmikki-ilmoituksen seinälleni, jos on tapahtunut tässä omalla kadulla tai oman kaverin koira on kadoksissa, että todella lähellä mua. TAI sitten jos on epäilty rotanmyrkkyä olevan meidän lenkkipoluilla.
Veljeni pitää joka perkeleen kerta tulla siihen mussuttamaan, että kun asiasta ei ole tehty asianmukaista rikosilmoitusta, niin tämäkään ilmoitus ei voi pitää paikkansa. Sitten se käy aina tarkistamassa Suomen Poliisin sivut, että onko ilmoitus tehty. Ei ole vieläkään!
Luulis, että sillä perheenisällä olis muuta tekemistä kuin kytätä -todellakin- toisella puolella Suomea asuvan siskonsa asuinalueen koirailmoituksia.
Niinkuin ihmiset noista aina rikosilmoitusta/katoamisilmoitusta tekis, kun FB tavoittaa kovin helposti, ja poliisillakin jää muihin tehtäviin aikaa.
En veljelleni vastaa mitään, annan sen tehdä itsestään pellen, mutta tuo sen tapa raivostuttaa kuitenkin.
Kommentit (2)
Toi kuulostaa joltain mitä mun veljeni vois tehdä :) Se on kans niin nipo!
En ees tiennyt, että kadonneista lemmikeistä ois tapana tehdä poliisiasia. Mä ilmoittaisin lähistön koiratarhoille ja vastaaviin automaattisesti JA kyllä: laittaisin faceen ilmoituksen. Kiertää siellä tosi tehokkaasti jo päivän aikana. Ei ole poliisi tullut mieleeni ikinä. :O