Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katoin Suomen surkein kuski-jaksoja ja täytyy sanoo et oon vähä järkyttynyt

Vierailija
27.01.2013 |

Siis siellä on tosi paljon oikeesti sellasia kuskeja etten voi vaan tajuta, miten niille se kortti on myönnetty o.o erinomaisena esimerkkinä se Nona, joka ei erota oikeetaja vasenta toisistaan ja irrottaa kädet ratista heti kun

alkaa pelottaa/ei tiedä mitä tehdä/tekee virheen/tms.

En itsekkään ole mikään huippukuski, mut liikennesäännöt kyllä hallussa ja peruajotaito kunnossa. Mielelläni en taskuparkkeeraa autoa tai aja kuin apkosta Hesan keskustassa, mutta tarvittaessa neki onnistuu ilman että ketään sattuu tai autoja kolhiutuu :D

Toki sarjassa on välil hiukan haastavampiakin tehtäviä ollu, mutta... niin.

Onko kukaan muu seurannut tota sarjaa? Mitä mieltä olette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa yks kaveri sinne... Meni muutaman kerran ennen kuin pääsi edes inssistä läpi enkä vieläkään uskalla hänen kyytiin nousta...

Vierailija
2/7 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se minullakaan inssi mennyt kun kolmannella läpi, sillä jännitin liikaa, että ei ne inssi-kerrat kerro ajotaidosta. Lisäksi se opettaja ei laita inssiin ihmistä jos on noin saamarin tumpelo kuin nuo ihmiset tuolla telkkarissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aivan liekeissä tässä ohjelmassa. Ilmankos miespoliisit vaihdetaan rattiin naispoliisin tilalle takaa-ajo tilanteissa...

Vierailija
4/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei osannut tehdä mäkilähtöä siinä rampilla. Mitä ihmettä se ihminen tekee liikenteessä jos joutuu pysähtymään mäkeen?

Asuntovaunun perutus, varsinkin noin ahtaasti, ei ehkä onnistus multakaan, mutta enpä lähtis yrittämäänkään

Vierailija
5/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se edes yritä tehdä tosissaan vaan kikattaa ja kiljuu. MÄ OLEN TELKKARISSA!

Oikeesti se likkahan kertoi ekassa jaksossa olevansa aika usein juoppokuskina Helsingin yössä? :O Eikä siltä sitten onnistunut Helsingissä ajo ollenkaan...

Henkilö, joka on myöntänyt Nonalle kortin, pitäisi saada vastuuseen.

Vierailija
6/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun v*ttu, s**tana p*rkelettä kuului koko ajan.

Itsekin kyllä kiroilen, joskus paljonkin, mutta tuo oli niin yliampuvaa ja kauhean kuuloista, ettei sitä viitsinyt kuunnella.

Vierailija
7/7 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aivan järkyttävää kirkumista siinä ratin takana KOKO AJAN! Mä en käsitä, miksi helvetissä pitää kirkua kun ajaa autolla ja miten ihmeessä sen vieressä istuvan miehen hermot kesti sitä?

Jos pitää kirkua hysteerisenä ratin takana, ei tarvitse korttia ollenkaan.