Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä keinolla mä löydän miehen joka katosi?

Vierailija
08.01.2013 |

Tapasin viikonloppuna maailman ihanimman miehen, kemiat kohtasi aivan täydellisesti, vaikka ikäeroa on 15 vuotta.. Numeroita ei tajuttu vaihtaa, itselle tuli niin kiire lähteä. Tiedän miehen koko nimen ja asuinkaupungin, mutten löydä enirosta,facebookista, tai mistään muualtakaan mitään numeroa tai muutakaan! Ää rintaan sattuu kun ajattelen että menetänkö nyt mahdollisesti sen oikean.. Ja vaikkei se olisi ollutkaan se oikea niin oli ensimmäinen mies koko elämässäni joka sai jalat alta!! Apuja?? :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet juhlissa ovelta ihmisen, joka vie sinulta jalat alta koko olemuksellaan, käänny ja juokse. Sellaiset suhteet ei koskaan ole pitemmän päälle hyväksi tai hyviä. Etsi ihminen jonka kanssa on hyvä olla, älä rakastu omaan mielikuvaasi.

Vierailija
2/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymät vaimon nimissä se yleisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet juhlissa ovelta ihmisen, joka vie sinulta jalat alta koko olemuksellaan, käänny ja juokse. Sellaiset suhteet ei koskaan ole pitemmän päälle hyväksi tai hyviä. Etsi ihminen jonka kanssa on hyvä olla, älä rakastu omaan mielikuvaasi.

Vierailija
4/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onneksi mä en ole kuullut tuota aiemmin! Mulle kävi noin, nyt olen ollut hänen kanssaan onnellisesti naimisissa 22 vuotta! Ihanaa, etten juossut karkuun hänet nähdessäni :)

Vierailija
5/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerosi pyytänyt, jos olisi ollut samaa mieltä.

Olitko toisella paikkakunnalla muuten?

Vierailija
6/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä onkin juuri se syy minkä takia vei jalat alta "oikeista syistä", sillä kun näin miehen ei mitään rakkautta tai muutakaan mielessäkään! Vasta kun rupesimme juttelemaan silloin pääni meni pyörälle :)

Vierailija
7/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta onko yleistä että on näkyvissä numero, täytyykö erikseen ilmoittaa jos haluaa salata numeronsa?

ääh neuvokaa nyt mitä teen, mies koko ajan mielessä.. ja niin, joku vissiin ihmetteli miksei mies antanut numeroa, taksimme tuli tyttöporukalle ja ystäväni kirjaimellisesti raahasi minut taksiin. :( ääh olen ihan sekaisin!

Vierailija
8/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää mennä uusiks samaan paikkaan, kyllä se sua etsii, jos sillä oli sama tunne.

Vierailija
9/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottua miehellesi koko nimesi ja asuinpaikkasi?

Jos hän tuntisi samoin, hän olisi varmaan etisnyt sinua facebookista tai Enirosta..

Jos miestä ei löydy mistään, mistä edes tiedät että antoi oikean nimen?

Vierailija
10/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tän miehen asuinkaupunki kaukana omastasi?

Lehteen ilmoitus? Lappu miehen kaupungin kaupan seinään "KADONNUT kiinnostava mies. Nähtiin ___-____-___ klo __:___. *paikan nimi* Ystäväni raahasi minut taksiin. Olisi kiva jatkaa jutustelua :)"

sähköpostiosoite (jossa ei lue omaa nimeäsi) perään ja etunimesi eka kirjain. Postia voi tulla muiltakin , joten kysy samantien mistä puhuitte, mitä sinulla oli päällä jne, että varmistut :P Onnea metsästykseen!

Vierailija
11/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma puhelinliittymä, jonkun toisen ihmisen nimissä?

Vierailija
12/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mieheni nimissä.

Vierailija
13/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinliittymä mieheni nimissä. En edes muista, miksi se alunperin meni noin, mutta ei olla jaksettu vaihtaa. Siihen ois pitäny tulostaa jotain valtakirjoja tms. kauhea vaivalloista ;)

Vierailija
14/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen neljän miehen liittymät ovat kaikki nimissäni. Ja oma käyttämäni liittymä onkin työnantajani nimissä. Meidän perheen numeroita on aika hankala tarkistaa, jollei tunne perhettä ja osoitetta tarkemmin.

Laskun maksamisen kannalta on kaikkein helpointa, kun tulee yhdellä laskulla koko perhe.

Vierailija
15/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos et tiedäkään nimen oikeaa kirjoitusasua? (Esim. Juho Virtanen onkin virallisesti Juho-Pekka Virtanen). Jos et nimittäin googlellakaan löydä ihmistä, niin on jo vähän outoa.

Vierailija
16/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suomi24:n Ajanviete-Etsintäkuulutus -palsta

- miehen asuinkaupungin lehteen ilmoitus, hörhöjen varalta älä laita ilmoon omia yhteystietojasi vaan pyydä vastausta lehden toimitukseen josta voit sen sitten noutaa.

Vierailija
17/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinliittymä mieheni nimissä. En edes muista, miksi se alunperin meni noin, mutta ei olla jaksettu vaihtaa. Siihen ois pitäny tulostaa jotain valtakirjoja tms. kauhea vaivalloista ;)

No ei tarvitse. Minun nimissäni (maksan laskun) on kolme aikuista lastani mutta kyllä se liittymä heidän nimelleen on merkitty. Eli jos etsii numerotiedustelusta niin tulee kyllä liittymän haltijan nimi.

Vierailija
18/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, onneksi mä en ole kuullut tuota aiemmin! Mulle kävi noin, nyt olen ollut hänen kanssaan onnellisesti naimisissa 22 vuotta! Ihanaa, etten juossut karkuun hänet nähdessäni :)

Hih, meillä sama juttu aviovuosia myöten. Meillä oli aikaa noin tunti, vaihdettiin osoitteita ja siitä se lähti! Jopa kahdessa eri maassa silloin. Olen onnellinen nainen :)

Vierailija
19/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse. Minun nimissäni (maksan laskun) on kolme aikuista lastani mutta kyllä se liittymä heidän nimelleen on merkitty. Eli jos etsii numerotiedustelusta niin tulee kyllä liittymän haltijan nimi.

Mutta meillä on lasten numerot salaiset, ja miehen numeron haltijana vain yrityksen nimi. Etsipä siitä sitten.

Vierailija
20/21 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään sille, että tuli tästä avausviestistä mieleen se Klikkaa mua-sarjan Kimmo, "lastenpsykiatri".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi