Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia nousemaan heti ylös kun kello soi aamulla?

Vierailija
08.01.2013 |

Ottaa päähän! En jaksa millää ikinä nousta vaikka nukkuisin kuinka, onko minussa jotain vikaa???!! Olen 32-vuotias.

Joskus soitan töihin kun olen nukkunut pommiin kun olen sammuttanut kellon ja jatkanut unia ilmoitan olevani sairas. Meillä siis saa olla ilman todistusta pois paripäivää. Mutta vaikka todistus tarvittaisiin niin ei sekään estäisi minua toimimasta näin.

Tämä ahdistaa ja poden huonoa omatuntoa. Kertokaa miten selviytyä ja päästä ylös?!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello niin kauas sängystä, että pitää nousta laittamaan se kiinni. Tiukka päätös ettei enää mene sänkyyn kun on noussut. Muutaman kerran jälkeen alkaa helpottaa :-)

Vierailija
22/27 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 110 on vielä ihan ok hemoglobiini siksi en ole ottanut rautaa. Ja kiva kuulla että on muitakin huonosti herääviä. Se vaan ei mene niin että heti nouset kun minä en vaan pysty siihen. Toi raketti homma ois kyllä hyvä!

Aivan, se raketti nimittäin pakottaa nousemaan sängystä ylös :) Mutta edellyttää sitten omaa luonteenlujuutta sinulta olla kellahtamatta takaisin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hankkiuduin töihin, jossa työpanokseni oli niin merkittävä, etten missään nimessä voinut myöhästyä paria minuuttia enempää. Joka aamu, heti kun kello soi, sanoin itselleni, että NYT VITTU YLÖS SIELTÄ! Ja se toimi:-)

Vierailija
24/27 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hankkiuduin töihin, jossa työpanokseni oli niin merkittävä, etten missään nimessä voinut myöhästyä paria minuuttia enempää. Joka aamu, heti kun kello soi, sanoin itselleni, että NYT VITTU YLÖS SIELTÄ! Ja se toimi:-)

No huh! Sulla ei varmastikaan ole vaimoa vieressä kuulemassa?

Vierailija
25/27 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauta-arvot niin olen ollut aamuisin niin väsynyt, että tuntui siltä kuin ois pitänyt haudasta nousta. Jos sua kerran väsyttää, niin silloin niitä rauta-arvoja pitää nostaa, onhan se ihan sama mitä lääkäri sanoo. Tsekkaa samalla b-vitamiinin saanti koska sekin voi olla sulla liian vähäistä ja se väsyttää myös.

Minulla on alhainen verenpaine, ja aamulla en lähde käyntiin ilman suolapitoista aamiaista. Yleensä syön paistettuja munia suolakurkun kanssa. Vasta sitten elämä voittaa. Minulle tuo runsas ja hyvä aamiainen on henkisesti tärkeäää, jos en vuoksi kannattaa ylipäänsä nousta. Löytyiskö ap sulle joku kiva juttu aamuun, joka auttais tsemppaamaan sen pahimman väsymyksen yli?

Vierailija
26/27 |
09.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos soitat aina myöhään...

Vierailija
27/27 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kämppäkaveriasi kaatamaan kylmää vettä päällesi jos et ole noussut herätyksen jälkeen viiteen minuuttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi