Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä karoppaus ruoista

Vierailija
08.01.2013 |

tänään..

aamu kahden munan munakas ja välipalana x 2 250gkermarahkaa, raejuustoa ja maustettu fun lightillä,lounas pari saksanpähkinää, vihersalaatti, parsakaaliaja jauhelihaa n 200g ja loraus öljyä, illalla ehkä salaatti tai rahkaa raejuustolla jos enää jaksaa...vettä paljon. Yleensä en rahkoja syö juurikaan kun joskus kerran päivässä, mutta olen nyt palaamassa karppauksen pariin niin otan vähän enemmän hiilareita aluksi ennen ketodiettiä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia ainakin näyttää tulevan PALJON, ehkä vähän vähempikin riittäisi. Lisäisin kasvisten määrää. Maitotuotteista osan voisi vaihtaa johonkin muuhun, mutta jos et normaalisti syö noin paljon rahkoja yms. niin ok.

Fun light ei ole mitään terveysruokaa, vaihda mieluumin vaikka marjoihin?

Vierailija
4/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tylsältä ja mauttomalta... Ei kai siinä mitään, jos itse jaksat tuommoisia syödä. Enemmän kasviksia joka aterialle, ja laita nyt ihmeessä ainakin kerran päivässä ihan kunnollinen, täyttävä ja hyvänmakuinen ateria.

Vierailija
5/5 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet jaksa syödä tolla tavalla kuin "kuuriluontoisesti". Ajattelisit asiaa enemmän elämäntaparemonttina. Karppaushan ei ole rahkan mussuttamista, vaan sitä, että syödään monipuolisesti hyvistä raaka-aineista valmistettua ruokaa. Siis ihan aterioita, eikä välipaloja.

Oletko laskenut noista syömisistäsi makrot? Paljonko päivässä saan hh-prot-rasvat? Paljonko olit ajatellut niitä saavasi? Näyttäisi aika vähärasvaiselta tuo karppauksesi, sen sijaan aika paljon proteiinia. Entä tuo kasvispuolen määrä?

Itse karppaan, ja mulla tulee päivittäin aika paljon syötyä kasvista (kypsää ja raakaa) ja rasvaa. Maitotuotteita lähinnä kahvin seassa tai ruoassa. Paria hyvää proteiinia päivässä. Raejuustoa en syö lainkaan.

Syön aamiaisen, lounaan ja päivällisen. Päiväkahvit nautin työporukassa. Siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä