Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suunnitelmia muilla perheillä huomiseksi?

Vierailija
26.01.2013 |

Meillä sovittu ulkoilua järvenjäällä ystäväperheen kanssa. Mukana hernekeitot ja kahvit ym. Sitten päiväunet koko perheellä,illalla kotona oleilua. Lapsi leikkii ja me aikuiset luemme, teemme kotitöitäjne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on alakouluikäistä, yläasteikäistä, lukioikäistä ja useampi jo aikuinen perheessä. En tiedä muiden suunnitelmista, itse menen kirpputorille ja yksi lapsista harjoittelee tulevaan konserttiin.

Vierailija
2/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla pitkälle metsälenkille. Loppu päivä ollaan vaan ja jos huvittaa niin ehkä mennään käymään isossa kauppakeskuksessa pyörähtämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheestänne kaipaa koko perheen yhteistä tekemistä? Minun lapsuudenperheessäni pidettiin tärkeänä, että viikonlopussa oli edes yksi koko perheen yhteinen tekeminen. Vielä silloinkin,kun osa oli jo muuttanut muualle mutta kävi kotona usein.Kävimme joskus keilaamassa, joskus metsäretkellä,kahvilla meren rannalla, pelaamassa sählyä, heittelemässä frisbeetä tms. Isä, äiti ja 5 lasta 9 vuoden ikähaarukalla :). Lapsuuteni ja nuoruuteni parhaita muistoja ovat nuo koko perheen yhteiset puuhat.

t.ap

Vierailija
4/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se olisi mahdollistakaan, osa perheestä asuu kokonaan toisissa kaupungeissa.

Vierailija
5/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo muut tehkööt mitä haluaa.

Vierailija
6/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan siivoan ja pyykkään

Vierailija
7/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta kysyn,oletteko koskaan tehneet mitään koko perheenä yhdessä vain siksi,että se on kivaa?

ja miten se olisi mahdollistakaan, osa perheestä asuu kokonaan toisissa kaupungeissa.

Vierailija
8/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheen puuhailuja. Tarkoitus oli lähteä huomenna meren jäälle kuuman kaakaon kera, mut eilen ja tänään oli paljon menoa ja meininkiä niin käydään luistelee jos poika haluaa tai sitten vaan pelaillaan lautapelejä, tehdään ruokaa yms. Iltapäivästä on isänsä kanssa parin tunnin urheilutreenit.

Vierailija
9/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme enää. Jos nyt ei lasketa juhlapäivien viettoja yhdessä jne. Mitä sinusta pitäisi tehdä yhdessä perheellä, jossa on alakoulu-, yläkoulu-ja lukioikäisiä lapsia, sekä muualla asuvia perheellisiä aikusia lapsia?

Vierailija
10/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... remonttia. Kolmevee saa auttaa, ja me aikuiset pyritään siihen ettei se oo koskaan meidän "tiellä" eikä me hermostuta sille jos maalia menee väärään paikkaan vaan se saa tehdä hommia täysillä mukana jos muistaa noudattaa paria yksinkertaista (turvallisuus)sääntöä. Mä tiedän jo valmiiksi että mun poika on huomenna erittäin, erittäin onnellinen. :)

Vierailija
11/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitään. Kerroin tuossa aiemmin, mitä me teimme lapsuudenperheessäni.

Nykyään tapaamme sisarusten perheiden kanssa koko porukalla vähintään 4 kertaa vuodessa (asumme eri paikkakunnilla), silloin ovat mukana myös kaikki lapset, vauvasta 25-vuotiaaseen. Viimeksi olimme metsässä kävelemässä ja paistamassa makkaraa,sitä edellisellä kerralla kävimme pulkkamäessä (myös aikuiset laskivat, ja teinit) ja sen jälkeen joimme kaakaot ja söimme eväät.

ap

mutta emme enää. Jos nyt ei lasketa juhlapäivien viettoja yhdessä jne. Mitä sinusta pitäisi tehdä yhdessä perheellä, jossa on alakoulu-, yläkoulu-ja lukioikäisiä lapsia, sekä muualla asuvia perheellisiä aikusia lapsia?

Vierailija
12/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Aamupäivällä menen kaverin kanssa koiralenkille

- Iltapäivällä vien yhden lapsen treeneihin ja menen siksi aikaa punttisalille kaverin kanssa

- Illemmalla mies vie toisen lapsen peliin ja jää katsomaan peliä, minä ja yksi lapsi mennään perässä

- Illalla haen vielä yhden lapsen leiriltä

Eli kolme lasta, joista yhdellä treenit, toisella peli ja kolmas on leirillä. Itse ehdin kuntoilla kaksi kertaa ja koira kerran. Mies näkee kavereita lapsen pelissä, muuten on mielellään kotosalla.

Vierailija
13/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään klo 7, lähden koirien kanssa 2t lenkille (+ vähän tokotreeniä siinä sivussa). Muut nukkuu pitkään

Aamupäivällä pelataan jotain lautapelejä lasten kanssa.

Lähden töihin klo 14 ja sitten lapset ja mies aikoivat tehdä itse pitsaa ja katsoa jonkun leffan.

Tulen töistä klo 20 ja sitten käyn suihkussa, syödään iltapala ja aletaan nukkumaan.

Vierailija
14/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaillaan jokapvä lapsen kanssa jotain yhdessä.

Arkenakin. Hiihdetään, luistellaan, käydään ravintolassa syömässä, katsotaan yhdessä telkkua, leivotaan, luetaan, pelleillään, pyöräillään....loputon luettelo.

Ja lapsi on teini!

Vierailija
15/15 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni kanssa ruokaa, leikkii tms. ja lähtee sitten itse bänditreeneihin klo 15. Lapsi (kohta 11 v.) varmaan surffaa netissä klo 15-18.30, kunnes tulen kotiin töistä. Sitten syödään ja mahdollisesti pelataan joku lautapeli tms. sekä katsotaan telkkarista yhdessä Olipa kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän