Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä normaalia että 18-vuotias nainen pyörii lumihangessa leikkipuistossa kaverinsa kanssa?

Vierailija
08.01.2013 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"onko normaalia että joku tekee silleenjatälleen".

Tuolla saadaan aikaan suvaitsematon, ahdistava ilmapiiri.

Vierailija
22/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi? Hitto, tuohan on suorastaan mahtavaa että osaa vielä "heittäytyä" ja olla oikealla tavalla lapsenmielinen eikä antaa periksi tälle aikuiselle ja kireälle maailmalle.

Söpöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärretään tätäkin, minusta tällaiset asenteet 18-vuotiaalta ovat myös ihan normaaleja :)

ja lumessa pyöriminen sopii toki kaikille, ja toisaalta ei nyt aina tarvitse niin normaali ollakaan.

nuori nainen, eikä pikku tyttö enää...

Se on tosi asia.

Menee vähän ristiin sen fiksuuden kanssa, olevinaan on mikäkin fiksu lukiolainen mutta ostaa autoon myöskin äänentoisto laitteet jotta voi ajaa vähän jumputijumputi autolla ja polttaa turhaan bensaa. Naurettavaa.

t. se 18-vuotias nainen

No olin varmasti ihan yhtä naurettava sun iässäsi, oltiin niin aikuisia että... Mutta hei, etköhän sinäkin vielä huomaa, ettei se aikuisuus ole oikeasti niin vakavaa ja tylsää!

Vierailija
24/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en yritä olla mitään.

Sanon vain sen, mitä ajattelen.

Sitten kun mulla on omiakin lapsia, esimerkiks tuo 32-vuotias pariskunta ja veikkaisin heillä olevan lapsia, niin tottakai heittäydyn lasten leikkiin täydellä sydämmellä, ei minua hävetä! :) rakastan lapsiani ja ymmärtäisin että leikki on lasten työ. ja äitistä on kiva pitää hauskaa lasten kanssa kun ne on aina niin ilosia ja vaivattomia :)

En kuitenkaan koe olevani vielä siinä iässä että haluaisin omia lapsia tehdä. Voisin sanoa että siinä 25-vuotiaana haluaisin oman lapsen.

Se millaista on tämän 18-vuotiaan naisen elämä tulee kuvaus tässä:

- Asun 20-vuotiaan mieheni kanssa avoliitossa

- Opiskelen

- Käyn baareilemassa, vietän ystävien kanssa aikaa

- Emme ole kihloissa, oleillaan ja elellään rauhassa vaan nauttien kahden keskisestä hiljaisuudesta ja ajasta

- Joskus miehen kanssa lähden näihin sen jumputijumputi kyyteihin ja pidän mölyt mahassani siitä mitä oikeasti tuosta hommasta ajattelen, nautin kuitenkin illasta ja viihteellä olosta, sitten yöksi kotiin ja harrastamaan hyvää seksiä tunnelmallisessa kynttilöiden valaistuksessa pimeässä huoneessa ja rakastamaan :)

Vierailija
25/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en yritä olla mitään.

Sanon vain sen, mitä ajattelen.

Sitten kun mulla on omiakin lapsia, esimerkiks tuo 32-vuotias pariskunta ja veikkaisin heillä olevan lapsia, niin tottakai heittäydyn lasten leikkiin täydellä sydämmellä, ei minua hävetä! :) rakastan lapsiani ja ymmärtäisin että leikki on lasten työ. ja äitistä on kiva pitää hauskaa lasten kanssa kun ne on aina niin ilosia ja vaivattomia :)

En kuitenkaan koe olevani vielä siinä iässä että haluaisin omia lapsia tehdä. Voisin sanoa että siinä 25-vuotiaana haluaisin oman lapsen.

Se millaista on tämän 18-vuotiaan naisen elämä tulee kuvaus tässä:

- Asun 20-vuotiaan mieheni kanssa avoliitossa

- Opiskelen

- Käyn baareilemassa, vietän ystävien kanssa aikaa

- Emme ole kihloissa, oleillaan ja elellään rauhassa vaan nauttien kahden keskisestä hiljaisuudesta ja ajasta

- Joskus miehen kanssa lähden näihin sen jumputijumputi kyyteihin ja pidän mölyt mahassani siitä mitä oikeasti tuosta hommasta ajattelen, nautin kuitenkin illasta ja viihteellä olosta, sitten yöksi kotiin ja harrastamaan hyvää seksiä tunnelmallisessa kynttilöiden valaistuksessa pimeässä huoneessa ja rakastamaan :)

kai sä vielä pyydät illan lopuksi sitä sun puudelias lukemaan sulle prinsessasatuja pinkeistä satukirjoista ja sitte nukahdat sen nallukkamaiseen kainaloon? ui ku on niin ihquuu

Vierailija
26/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on erilaiset vesileikit, sekä mökillä että julkisella uimarannalla, vesisodat ja sen sellaiset. Lapset tosin jo toivoo, ettei meitä vanhempia lapsettaisi ihan niin paljon ja niin usein. Otamme kyllä heidän toiveensa huomioon :)

Vierailija
27/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö hyvät naurut saan tuosta teidän vihamielisyydestä. Johtu se sitten katkeruudesta vai mistä lienee.

Mutta lapsen mielisyyttä minustakin siis löytyy ja se tulee ilmi lasten kanssa leikkiessä! ja osaan nauraa vitseille, niin ees päin. riippuu tietty vitsistä. nauraa ehkä humalassa tehdyille hölmöyksille yms. mut järkeviin asioihin suhtaudun järkevästi ja tietyt asiat nykyisin minua oksettaa mitkä ei ennen oksettaneet.

En vain voi kuvitella itseäni miksikään likaiseksi amispoppi ruusulaiseksi, että tuunaisin mun auton ja huudattaisin täysillä mieli musiikkiani ja polttaisin turhaa bensaa.

Ja miehet jotka oli niin koviksia ja cool 13-16vuotiaana mielestäni, ne jotka muijia tuolla amisautoillaan ehti musiikkia huudattamalla ja oli tarjoomassa muijalle vähän penistä ja iskurepliikit oli tätä luokkaa että " anna sitä persettä tai pidä pääs kii! " niin ei minua enää isketä noin tai viihdytä tuollaiset miehet. Pidän enimmäkseen säälittävinä, jotka repsahtaa sit jäädä ehkä mille tielle jääkkään...

Ei minulle tulisi mieleenkään farkut jalassa ja burberryn huivi kaulassa ja korkokengät jalassa mennä pyörimään kylmään lumihankeen ja kastella itsensä ja ajaa ihan tarkotuksella amispopit huutaen sinne leikkipuistoon.

ANTEEKSI NYT VAIN, MUTTA EI KIINNOSTA! kuulostaa avon (avohoitopotilaan) jutuilta...

Vierailija
28/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pitäisi just iloita kun niillä on tuollaiset vanhemmat jotka haluaa täysillä leikkiä niiden kanssa ja pitää hauskaa! eikä nolostua siitä...

On liikaa niitä vanhempia jotka ei suostu edes leikkimään lasten kanssa. Käy sääliksi niitä lapsia, koska se että vaivautuu lapsen leikkeihin mukaan ja iloitsee lapsen kanssa on osa sitä välittämistä... :)

Minkä ikäiset lapset?

t. 18v nainen

Vierailija
29/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lumileikitkään lasten kanssa haittaa :)

Vierailija
30/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun vähän kasvat, niin tajuat kiinnittää huomiota vaan siihen omaan elämääsi ja antaa toisten elää omaansa. Peace.

Vierailija
31/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen joka ei leiki on lapsellinen.

Ap:n kysymykseen: En näe tuossa mitään outoa. Itse leikin mudassa ja lumessa luultavasti enemmän innoissani kuin lapseni. =D (olen 26)

Sulle, "se 18-vuotias nainen": olet ainakin ollut pikkuvanha lapsi. Ja kuulostat suhteellisen takakireältä teiniltä. Yksi tuttuni oli tuollainen, hän istui tikkusuorana baarissa ollessaan, ei tanssinut tai hassutellut ikinä. Kun joku kysyi että viihtyykö hän, hän sanoi että oli ihan kivaa. o.O No ei siltä näyttänyt.

Takakireiden aikuisten kanssa on ärsyttävää olla.

Ja jos lähdetään sitten siitä että olenko mieluumin "kakara" vai "aikuinen", olen mieluiten aikuinen kakara. Osaan olla "aikuinenkin", mutta ei se aikuisuus tarkoita sitä että saa leikkiä ja hassutella vain kun lapset ovat mukana.

Vierailija
32/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaan, koska minun silmääni se ei näyttänyt normaalilta.

Voi siihen kai vastata ilmankin että täytyy hirveät vihat ja syytökset kohdistaa minuun?

Vierailija
33/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta huokuu myöskin sellainen hyvyys, eikä pelkästään minun nokitus ja haukkuminen.

En tiedä olenko ollut pikkuvanha lapsi, minulle on kyllä aina opetettu kovaa kuria ja että pitää käyttäytyä tiptop. Voihan se siihenkin liittyä? Mutta sitten kun vanhempien silmä on välttänyt ollaan irroteltu oikeen kunnolla... ja olen irroitellut kunnolla niin pitkälle asti kun on pystynyt eli ihan sosiaalitoimelle ja poliisille joutumiseen asti leikkinyt apinaa ja perseillyt... Sitten tapahtui vaan jotain mun päässä ja ajatustapa alkoi muuttumaan itsestään??

Huomasin yhdessä vaiheessa vaan että minähän ajattelen ihan eritavalla asioista ja jotkut jutut hävettää todella paljon!

Se kaverisi varmaan on ollut vaivautunut tai ujo. Kuten itse sanoin, niin tykkään baareilusta ja juhlimisesta, sekä tanssimisesta! tuo tanssiminen ei ole mun silmissä lapsellisuutta, vaan seksikkyyttä.

Osaan höllätä kuten sinäkin, mutta sitten myöskin suhtautua asioihin kypsästi. Tuostahan muotoutuu ne tasapainoiset aikuiset! :D

Ei vaan ole tullut mieleen enää mennä leikkimään leikkipuistoon enää... en voi sille mitään, vaikka näköjään pitäisi kun oma elämäni ei ole haukuista päätellen tyypillistä minun ikäisellä.

Vierailija
34/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori nainen, eikä pikku tyttö enää...

Se on tosi asia.

Menee vähän ristiin sen fiksuuden kanssa, olevinaan on mikäkin fiksu lukiolainen mutta ostaa autoon myöskin äänentoisto laitteet jotta voi ajaa vähän jumputijumputi autolla ja polttaa turhaan bensaa. Naurettavaa.

t. se 18-vuotias nainen

Mä muistan nuoruudestani vielä kun puhuttiin tähän tyyliin! Oltiin niin aikuisia että! "Olevinaan mikäkin..." Ja kaikki avoin iloitseminen tai viaton hauskanpito oli tosiaan just aina "naurettavaa" ja "lapsellista".

Vähintään piti olla olutpullo kädessä että oli joku tekosyy "sekoilla". :D

Oi niitä hassuja aikoja!

Vierailija
35/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä ei huvittaisi joskus pyöriä lumihangessa, itse vain kävelen ohi ja katson kateellisena, kun lapset ja lapsenmieliset peuhaa. 18-vuotiaana sitä ei vielä ole niin tietoinen "arvokkuuden" vaatimuksista.

Vierailija
36/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai me kaikki jo uskotaan että kovasti olet aikuinen, vaikka et lumessa leikikään... Se on ihan ok, en minäkään leiki vaikka joskus haluaisinkin, kun olen semmoinen jäykkis...

Vierailija
37/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kovasti aikuisuuttaan vakuutteleva 18-vuotias on aikuinen vasta silloin kun itsetuntonsa on sillä mallilla, että uskaltaa heittäytyä ja antaa pitkät muiden mielipiteille. Jotenkin hellyyttävää todistelua. Burberry-kommentin takia epäilen tosin provoksi. :)

Vierailija
38/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää 18v. on luultavasti semmoinen piikkikoroissa sipsutteleva pissis. eihän semmoiset ole tosiaan leikkineet ala-asteen jälkeen kun se on niin nolooooo :D

Vierailija
39/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 18-vuotias nainen

Ei tulis enää mieleenkään... mä lähtisin tollasesta seurasta vaan luultavasti pois tai en tekisi yhtään mitään, eriasia jos jotain känniörvellystä (ei sekään tietysti oo viisasta) mutta osaa sille sitten nauraa, mutta selvinpäin että 18-vuotias viettää aikaa leikkipuistossa ja samoin ryyppää ja baareissa niin morjesta...

Millonkahan oisin itse vaivautunu viimeks tekee tota, 10v? mut sillon siinä ei ollukkaan mitään kummallista...

Heh, oot vaan niin nuori. Melkein lapsi vielä, niin sun täytyy henkisesti kauheasti ottaa etäisyyttä noihin lapsuuden juttuihin :)

Itse oon 30. Mm. treffeillä ikäisteni miesten kanssa tähän aikaan vuodesta pulkkailu ja lumessa pyöriminen on ihan ykköstouhua, vapauttaa mukavasti tunnelmaa. Tulee tuota kavereidenkin kanssa tehtyä.

En näe tuossa mitään outoa.

Vierailija
40/40 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 18-vuotias nainen

Ei tulis enää mieleenkään... mä lähtisin tollasesta seurasta vaan luultavasti pois tai en tekisi yhtään mitään, eriasia jos jotain känniörvellystä (ei sekään tietysti oo viisasta) mutta osaa sille sitten nauraa, mutta selvinpäin että 18-vuotias viettää aikaa leikkipuistossa ja samoin ryyppää ja baareissa niin morjesta...

Millonkahan oisin itse vaivautunu viimeks tekee tota, 10v? mut sillon siinä ei ollukkaan mitään kummallista...

Heh, oot vaan niin nuori. Melkein lapsi vielä, niin sun täytyy henkisesti kauheasti ottaa etäisyyttä noihin lapsuuden juttuihin :)

Itse oon 30. Mm. treffeillä ikäisteni miesten kanssa tähän aikaan vuodesta pulkkailu ja lumessa pyöriminen on ihan ykköstouhua, vapauttaa mukavasti tunnelmaa. Tulee tuota kavereidenkin kanssa tehtyä.

En näe tuossa mitään outoa.

niin aikuinen, niin aikuinen ja kuvittelee etenkin työpaikoilla osallistuvansa tasaveroisesti kaikkiin viisikymppisten ja sitä vanhempienkin keskusteluun. Nyt vasta tässä 50+ iässä tajuan kuinka lapsellinen kolmekymppinen onkaan kuvitellessaan olevansa jo vanha ja soveltuva mentoriksi nuoremmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme