Onko teistä normaalia että 18-vuotias nainen pyörii lumihangessa leikkipuistossa kaverinsa kanssa?
Kommentit (40)
Itsekin joskus innostun vaikka tekemään lumienkeleitä maahan tai muuten hassuttelemaan, ikää on 38...
18-vuotias on vielä ihan kakara. Mun silmissä vielä tyttöjä, ei naisia.
itsekin pyörin vielä pari vuotta sitten, joskaan en ihan niin julkisella paikalla.
Ja viime talvena laskettiin kavereitten kaa mäkeä pulkalla! Tänä vuonna uudestaan.
Ikää on 28.
Kaikille aikuisuus ei tarkoita tylsyyttä ja oman sisäisen lapsen tukahduttamista.
joskus tekisi itsekin mieli vähän pyöriä lumihangessa. Voisi olla vähän vähemmän stressaantunut fiilis täällä kotona.
Voi kumpa me suomalaiset voitais joskus relata ja antaa palaa. Loukkaako tuo ketään?
Omina opiskeluaikoinani Yhdysvalloissa opin "heittäytymään" ja se on rikkaus!
Jokainen toki taplaa tyylillään. Täällähän yleensä kieroon katsotaan valtavirrasta poikkeavia...
Annetaan kaikkien kukkien kukkia:)
Hauskaa se on. Muutama vuosi sitten tein kaverin kanssa lumienkeleitä baarista tullessa :) ja olen yli 40-vuotias.
t. 18-vuotias nainen
Ei tulis enää mieleenkään... mä lähtisin tollasesta seurasta vaan luultavasti pois tai en tekisi yhtään mitään, eriasia jos jotain känniörvellystä (ei sekään tietysti oo viisasta) mutta osaa sille sitten nauraa, mutta selvinpäin että 18-vuotias viettää aikaa leikkipuistossa ja samoin ryyppää ja baareissa niin morjesta...
Millonkahan oisin itse vaivautunu viimeks tekee tota, 10v? mut sillon siinä ei ollukkaan mitään kummallista...
Toi on sitä lapsenmielisyyttä, jota kaikilla pitäisi olla. Ei oltais niin takakireitä.
t. 18-vuotias nainen
Ei tulis enää mieleenkään... mä lähtisin tollasesta seurasta vaan luultavasti pois tai en tekisi yhtään mitään, eriasia jos jotain känniörvellystä (ei sekään tietysti oo viisasta) mutta osaa sille sitten nauraa, mutta selvinpäin että 18-vuotias viettää aikaa leikkipuistossa ja samoin ryyppää ja baareissa niin morjesta...
Millonkahan oisin itse vaivautunu viimeks tekee tota, 10v? mut sillon siinä ei ollukkaan mitään kummallista...
että olet niin aikuinen!
Lähes viisikymppisen tasolla! Paitsi että tunnen viisikymppisiäkin jotka voisivat painia lumiihangessa =D
kun oli kerrostalon asukkaat soittaneet poliisit paikalle, kun ranskalainen aikuinen mies, joka oli käymässä Suomessa ja innostui lumesta, heittäytyi pihaan tekemään lumienkeleitä. Mies vietiin putkaan. Silloin ajattelin, että voi helvetti tätä maata, kun tuollaista elämänilon ja innostuksen ilmausta ei sallittaisi aikuiselta, vaikka se ei ketään oikeasti häiritse.
nuori nainen, eikä pikku tyttö enää...
Se on tosi asia.
Menee vähän ristiin sen fiksuuden kanssa, olevinaan on mikäkin fiksu lukiolainen mutta ostaa autoon myöskin äänentoisto laitteet jotta voi ajaa vähän jumputijumputi autolla ja polttaa turhaan bensaa. Naurettavaa.
t. se 18-vuotias nainen
itsekin pyörin vielä pari vuotta sitten, joskaan en ihan niin julkisella paikalla.
Ja viime talvena laskettiin kavereitten kaa mäkeä pulkalla! Tänä vuonna uudestaan.
Ikää on 28.
Kaikille aikuisuus ei tarkoita tylsyyttä ja oman sisäisen lapsen tukahduttamista.
Vielä kun pääsisi pallomereen :D
N27
Sori niille joita se loukkaa.
Mutta siis todellakin on normaalia tuon ikäiselle, eikä se nyt vanhempanakaan niin sensaatiomaista ole. Viime talvena just tehtiin mieheni (molemmat 32v) kanssa lumienkeleitä ja vähän leikittiin lumisotaakin. Tänä talvena ei ole vielä tullut tilaisuutta mutta eiköhän tässä ainakin pulkkamäkeen vielä päästä jos ei muuta. Ja ollaan kyllä molemmat niin tylsiä aikuisia ettei tosikaan.
tuollainen ei tulisi kuuloonkaan, kun pitää olla niiiin aikuista! Kyllä nekin siitä vielä aikuistuu ;)
Onneks vuodet on saaneet turhat pönötykset poistumaan...
Terv. 34-v
nuori nainen, eikä pikku tyttö enää...
Se on tosi asia.
Menee vähän ristiin sen fiksuuden kanssa, olevinaan on mikäkin fiksu lukiolainen mutta ostaa autoon myöskin äänentoisto laitteet jotta voi ajaa vähän jumputijumputi autolla ja polttaa turhaan bensaa. Naurettavaa.
t. se 18-vuotias nainen
No olin varmasti ihan yhtä naurettava sun iässäsi, oltiin niin aikuisia että... Mutta hei, etköhän sinäkin vielä huomaa, ettei se aikuisuus ole oikeasti niin vakavaa ja tylsää!
Minkäs mä sille voin että noin ajattelen?
Mietitääs,
10-vuotiaaks asti olin ainakin 100% lapsi niin henkisesti että fyysisesti, sitten neljännellä mulla alkoi kuukautiset joten hormonitoiminta oli pitänyt kyllä käynistyä varmaan jo jossakin 8-9v iässä. Vuosi kuukautisten alkamisesta, viidennellä ja kuudennella luokalla minä kapinoin pahiten ja suurimmalle osalle tämä vaihe tulee joskus yläkoulussa, outoa? 13-14vuotiaana olin rauhallisempi mutta edelleen hyvin lapsellinen. 15-vuotiaana, samana vuonna kun täytin 16 koin jotain järkiintymistä alkaneen päässäni tapahtumaan. 17-vuotiaana muutin kotoa pois.
Neljännen luokan jälkeen rupesi jäämään tuollanen leikkipuistossa riehuminen pois, viidennellä ja kuudennella vielä satunnaista. Mutta seitsemännestä luokasta se on varma etten ainakaan tuollasta enää tehny.
Ylä-asteella ja vielä 16-vuotiaana, koin että ne jätkät jotka ajaa hirmu tuunatuilla autoilla turhanpäivisiä ajeluja ja polttaa bensaa ja huudattaa musiikkia oli jotenkin " COOL " .
Ei vaan ole enää. En tiedä, näen sen vain niin lapsellisena toimintana.
mutta kivaa se ainakin on.
Nimim.
Lumileikkejä vielä 40+ harrastava
Aikuisiakin lapsettaa välillä, saati 18-vuotiaista.