Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis täh? Kaikki mikä on ruuvattu seinään kuuluu taloon?

Vierailija
08.01.2013 |

Verhotangot, peilit, kirjahyllytkin mulla on ruuvattu kiinni, samoin sänky!? En jätä mitään kun aikanani tästä muutan, tietenkään!

Kun kävin tätä katsomassa, ikkunoissa oli sälekaihtimet ja ne vaadin edellisen vuokralaisen ottamaan mukaansa, koska itse ne oli laittanutkin (rumasti).

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tästä lähden lähden suoraan ilmavoimiin ja siellä ei tarvita ruuvattuja peilejä.

Vierailija
2/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt hyvänen aika ne asiat, jotka olet ITSE ruuvannut seinään muutu talon omaisuudeksi ruuvaamisen jälkeen. Ainastaan ne jotka oli alunperin ruuvattu seinään, esim keittiön kaapit, kylpyhuoneen peilikaappi, seinäkoukut ja muu vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ne on hankittava.

Vierailija
4/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt hyvänen aika ne asiat, jotka olet ITSE ruuvannut seinään muutu talon omaisuudeksi ruuvaamisen jälkeen. Ainastaan ne jotka oli alunperin ruuvattu seinään, esim keittiön kaapit, kylpyhuoneen peilikaappi, seinäkoukut ja muu vastaava.

tuolla toisessa ketjussa puhuttiin nimenomaan verhotangoista ja käskettiin jättää paikoilleen nipsuineen päivineen. Ja joku viisas siellä kommentoi että kaikki, jonka poistamiseen tarvitaan ruuvimeisseliä, kuuluu jättää paikoilleen. ap

Vierailija
5/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peilikaappi ole mikään kiintokaluste

itse ne on hankittava.

ei sitten ole keittiön kaapitkaan, eikä jääkaapit tms. Koska jokuhan ne on "itse hankkinut", ei ne taivaasta ole tippuneet yllättäen ja pyytämättä.

Vierailija
7/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa sälekaihtimet, verhotangot jne pitää jättää asuntoon esim. vuokra asunnoissa

Mun vuokrasopimuksessa ei lue muuta kuin että kattoon ei saa porata reikiä ilman isännöitsijän lupaa. Ja mulla on katossa yksi reikä jo valmiina (kukkakoukku).

Ja edellinen vuokralainen oli laittanut sälekaihtimet ikkunoiden päälle, ei väliin. Ja vei mennessään niin kuin kuuluikin.

ap

Vierailija
8/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen käyttö on myös sallittua...

Vierailija
9/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipsuja vuokra-asuntoon. Itse on aina ostettu ja niin saa tehdä muutkin.

Vierailija
10/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen käyttö on myös sallittua...

Vierailija
11/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peilikaappi ole mikään kiintokaluste

itse ne on hankittava.

ei sitten ole keittiön kaapitkaan, eikä jääkaapit tms. Koska jokuhan ne on "itse hankkinut", ei ne taivaasta ole tippuneet yllättäen ja pyytämättä.

uuden jääkaapin ja hellan kun ei edellisten romut kelpaa. Vuokranantaja sitten tuo uudet jos herrasväelle vaan kelpaa. Nykyään kun ei nirppanokille mikään kelpaa. Ja auta armias jos ei tiskikone ole viimesen päälle. Huh.

Vierailija
12/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tässäkin voi yksinkertainen ihminen pitää nyrkkisääntönä sitä, että kaikki mikä on talossa valmiina sinne muutettaessa, myös jää sinne kun muutat pois. Mikä ongelma?

Vierailija
13/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tässäkin voi yksinkertainen ihminen pitää nyrkkisääntönä sitä, että kaikki mikä on talossa valmiina sinne muutettaessa, myös jää sinne kun muutat pois. Mikä ongelma?

esim. että verhotankojen voidaan olettaa kuuluvan kiinteään kalustukseen, jos sellaiset asunnossa on. ap

Vierailija
14/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa sälekaihtimet, verhotangot jne pitää jättää asuntoon esim. vuokra asunnoissa

Mun vuokrasopimuksessa ei lue muuta kuin että kattoon ei saa porata reikiä ilman isännöitsijän lupaa. Ja mulla on katossa yksi reikä jo valmiina (kukkakoukku).

Ja edellinen vuokralainen oli laittanut sälekaihtimet ikkunoiden päälle, ei väliin. Ja vei mennessään niin kuin kuuluikin.

ap

Vierailija
15/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. että verhotankojen voidaan olettaa kuuluvan kiinteään kalustukseen, jos sellaiset asunnossa on. ap

Mä en nyt tainnut ymmärtää: verhotankojen voidaan olettaa kuuluvan kiinteään kalustukseen, jos sellaiset asunnossa on. Mitä muita vaihtoehtoja on? Eikös oletuksena ole, että jos muutat taloon jossa on verhotangot "valmiina" ne myös jäävät sinne kun muutat muualle? Vai mitä hait?

Vierailija
17/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö tehdä oma aloitus ihan niille tangoille ja nipsuille?

Vierailija
18/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tainnut ymmärtää: verhotankojen voidaan olettaa kuuluvan kiinteään kalustukseen, jos sellaiset asunnossa on. Mitä muita vaihtoehtoja on? Eikös oletuksena ole, että jos muutat taloon jossa on verhotangot "valmiina" ne myös jäävät sinne kun muutat muualle? Vai mitä hait?

Vierailija
19/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti, jos olet ne itse laittanut niin totta kai otat ne mukaan? Edelleen, kaikki mikä on talossa valmiina, jää, kaikki mitä olet sinne itse tuonut, otat mukaan.

Vierailija
20/21 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti, jos olet ne itse laittanut niin totta kai otat ne mukaan? Edelleen, kaikki mikä on talossa valmiina, jää, kaikki mitä olet sinne itse tuonut, otat mukaan.