Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut treenaa puolen vuoden jälkeenkin vielä 4kg kuulalla?

Vierailija
08.01.2013 |

siis kahvakuulatunnilla. Ryhmässämme on muutamia melko isokoisia naisia, joten massaa riittäisi isommankin kuulan heilutteluun, ja voimaakin luulisi jo tulleen lisää tässä ajassa.

Kahdenkäden liikkeet voi olla jopa hankala tehdä oikein liian kevyellä kuulalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen monet hartian yläpuolelle tehtävät nostot neljän kilon kuulalla, ei esim. ranteet kestä isompaa.

Vierailija
2/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos heillä ottaa niveliin? Mä teen monet hartian yläpuolelle tehtävät nostot neljän kilon kuulalla, ei esim. ranteet kestä isompaa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tätä?

Vierailija
4/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos heillä ottaa niveliin? Mä teen monet hartian yläpuolelle tehtävät nostot neljän kilon kuulalla, ei esim. ranteet kestä isompaa.

Olettaisin, että siinä tapauksessa laji on kokonaan väärä ap.

vaikka joudunkin jonkin verran varomaan ranteita ja polvia.

Vierailija
5/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutekin 4kg on niin vähä, ettei se kahdella kädellä tehtäessä tunnu missään.

ap.

Vierailija
6/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sellaista puolelta toiselle yläkautta muutekin 4kg on niin vähä, ettei se kahdella kädellä tehtäessä tunnu missään.

ap.

Vierailija
7/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos heillä tuntuu?

Vierailija
8/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos heillä tuntuu?

Ei voi tuntua.

Jos kyseessä on ylipainoinen ihminen, hänellä on vastusta myös omasta takaa. Jos asia sua noin kovasti vaivaa, kysy heiltä itseltään.

Meillä ohjaaja rohkaisee kokeilemaan painavampaa kuulaa tietyissä liikkeissä. Meidän jumpassa on aika harvoja, jotka käyttää neljän kilon kuulaa ylipäätään, minä käytän joissain liikkeissä, mutta kuulun vähemmistöön.

Vierailija
9/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sellaista puolelta toiselle yläkautta muutekin 4kg on niin vähä, ettei se kahdella kädellä tehtäessä tunnu missään.

ap.

Itse en uskalla tehdä tällaista

kovin suurella painolla. Ja muutoinkin hartioille tulee kahvakuulatunnilla niin paljon treeniä, että itselläni ei ole isot painot hartialiikkeissä.

Eri asia sitten, jos joku vetää kaikki liikkeet puolen vuoden jälkeen tuolla 4kg painolla, kyllä puolessa vuodessa voi vähän painoja lisätä.

Vierailija
10/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noita liikkeitä voi tehdä isommallakin kuulalla. Itse pystyin tekemään isommilla kiloilla ihan kuukauden harjoittelunkin jälkeen ja lähtökohta oli minulla se että olin ISO.

Luultavasti ovat näitä "pienet painot pitkillä sarjoilla nostavat kuntoa" tyyppejä..

Vierailija
11/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä hyvänen aika te tiedätt, mikä ottaa kenenkin niveliin sun muualle? Jospa tykkää lajista ja haluaa harjoitella juuri sen painoisella, joka hyväksi on itselle? En tajunnut, että tämä on joku kilpailulaji, jossa on pyrittävä koko ajan nostamaan kuulan painoa kokeakseen onnistumisen tunteita tai ollakseen muita parempi tai jotain...

Vierailija
12/12 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka kysyisit? Mistä kukaan täälläkään voi sitä tietää?