Nyt hyvä vuokralainen sain tarpeeksi temppuiluistasi
laitan asuntoni myyntiin ja sinä lennät pellolle maksamattomien vuokriesi kanssa.
Minulla kuitenkin on omat menot asunnosta, enkä minäkään hoida niitä viikkojen viiveellä.
Miten on? Saanko heittää ton loisen pellolle, kun vuokrat tulevat noin 10 päivän viiveellä? Nytkin jätti vesimaksunsa 224 euroo mulle maksettavaksi.
Kommentit (9)
On käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja...
tarjolla oli perhe, joka kertoi olevansa sosiaalitoimen asiakasperhe.. toi olisi pitänyt ottaa, ois ollut varma vuokra, kun sossu ois eräpäivänä sen maksanut, samoin vedet.
Nyt olen kusessa
Kahden kuukauden vuokrat pitää olla rästissä, ennen kuin häätöperuste on. Näin olen käsittänyt.
Kai olet ottanut suoraan yhteyttä vuokralaiseenkin?
Nyt ihan ensiksi annat kirjallisen varoituksen jatkuvasti myöhässä olevista vuokrista ja maksuista. Mikäli samanlainen toiminta jatkuu annat uuden varoituksen ja alat valmistella häätöä, joka pitää hakea oikeuden päätöksellä. Lue huoneenvuokralaista tarkemmin.
mullakin oli opintojen lopulla, kun en saanut enää opintorahaa ja kävin osa-aika töissä, vuokra aina 10 päivää myöhässä (palkkapäivän takia). Koitin neuvotella uuden eräpäivän, mutta se ei sopinut. Lopulta sain kirjeen vuokranantajalta, jossa ilmoitti mihin päivään mennessä täytyy muuttaa pois. No minä pakkasin tavarani ja muuutin poikaystäväni luokse. En kuitenkaan muistanut poistaa automaattista vuokranmaksua pankkijärjestelmästä, joten seuraavassa kuussa maksoin ex-asunnosta vielä vuokraa. Asuntoon oli tullut jo uusi vuokralainen. Soitin vuokranantajalle ja hän ilmoitti ettei maksa summaa minulle takaisin, koska en ole saanut virallista häätöä ja minun olisi pitänyt itse irtisanoa vuokrasopimus. No just.
tarjolla oli perhe, joka kertoi olevansa sosiaalitoimen asiakasperhe.. toi olisi pitänyt ottaa, ois ollut varma vuokra, kun sossu ois eräpäivänä sen maksanut, samoin vedet. Nyt olen kusessa
maksaa kyllä vuokran ohessa maksettavan ennakon, mikä ylensä +/- parikymppiä.
Mut toi summa on kyllä jo tasauslaskua jota se ei maksa. Tasausta ei siis makseta oli se kympin, satkun tai viis sataa.
Mä ap suosittaisin viestimistä suoraan sille huonolla tavalla toimivalle vuokralaisellesi, enkä sinuna puhisisi turhaan jossain av:lla. Rahakkuus ei aina tosiaankaan takaa älliä päähän...
Tottakai annat lähdöt vuokralaiselle, jollei hän toteuta sopimuksen ehtoja ja maksa sitä mitä pitää. Eihän tuossa ole mitään epäselvää. Niitä laskut ajallaan maksavia säntillisiä vuokralaisia kyllä löytyy.
oven takana vuokraamassa asuntoa.
Huonoista vuokralaisista äkkiä vaan eroon!