minä ja suuri suuni :(
Juteltiin mieheni kanssa n. kaksi tuntia sitten saunassa " syvällisiä" ja mies sattui kysymään minulta mikä on elämäni kamalin ja inhottavin asia jonka tahtoisin pyyhkiä pois elämästäni.
No pitkään ei tarvinut sitä miettiä, mutta meni hetki ennen kuin sen ääneen sanoin: se kun minut raiskattiin 18 vuotiaana,(samana kesänä jolloin aloin mieheni kanssa seurustella ja nyt ollaan yhdessä oltu jo kahdeksan vuotta ja meillä on kaksi ihanaa lasta)
Mieheni suuttui MINULLE! Syyksi sanoi sen etten ollut hänelle heti sitä kertonut ja sitten hän alkoi tenttaamaan että kuka se oli ja miksi? Seuraavaksi hän syytti minua että olin varmasti tarjonnut itseäni.
Nyt mies nukkuu ja minä se itken tässä ja tuhoan punkkupulloa.
Olisi pitänyt olla vaan hiljaa ja heittää päästä joku juttu eikä kertoa mitään totuuksia
Kommentit (10)
Vierailija:
Mieheni suuttui MINULLE! Syyksi sanoi sen etten ollut hänelle heti sitä kertonut ja sitten hän alkoi tenttaamaan että kuka se oli ja miksi? Seuraavaksi hän syytti minua että olin varmasti tarjonnut itseäni.
Nyt mies nukkuu ja minä se itken tässä ja tuhoan punkkupulloa.
Olisi pitänyt olla vaan hiljaa ja heittää päästä joku juttu eikä kertoa mitään totuuksia
Helppo kuvitella että mun ukko ois tehny just samoin! ÄIJÄT SUCKS!
Ei tuollaista ole helppo kenellekään kertoa. Oletko puhunut koskaan kenenkään ammattilaisen kanssa asiasta. Kannattaisi puhua ja ottaa tuo törkeä miehesikin mukaan jutteleen.
juttele uudestaan miehesi kanssa huomenna ja laita se lujille. kerro miten vaikeaa oli kertoa siitä ja kerro miten miehen reaktio loukkasi!! tsemppiä!!! olet ihana tyyppi:)
ukkosi puute,jos ei ymmärrä. älä siitä itseäsi soimaa, onhan varmasti jo kärsimystä ollut aikoinaan!
ja puhu sen kanssa. Perustele mikset ole kertonut aikaisemmin. Sano että on loukannut Sinua ja miksi/miten. Jos ei ymmärrä, yritä selittää että miettisi sitä jos hänet olisi raiskattu. Koita jaksaa ja voimia Sinulle!
ja luulin että miehelleni voisin tuosta kertoa nyt varsinkin kun hän itse kysyin kamalinta asiaa elämässäni.
Olen yrittänyt unohtaa raiskauksen,mutta eihän se koskaan minnekkään unohdu.
Kuvittelin että mies ois vaikka ottanut kainaloon ja ollut vaikka vaan hiljaa, mutta toi mitä se sano oli semmosta mitä en koskaan edes kuvitellut häneltä kuulevani.
Ei todellakaan tee mieli mennä miehen viereen nukkumaan ja aamu jo pelottaa valmiiksi,että jos se jatkaa tuolla linjalla mitä silloin teen? Sanonko että se oli vaan multa tyhmä tarina vai pistänkö ranttaliksi aloitan riidan? (tai kaipa sen riidan jo mies aloitti)
ap
ei tullut mieleenkään sanoa mukavalle kundille johon salaa ihastuin että hei kuule mut raiskattiin tossa reilu kuukausi sitten,mut hei lähtäänkö silti tanssimaan? siitähän suhde ois saanut hyvän starttauksen
ap
onko miehesi yleensä hellä, halaako hän jos sinulla on vaikeaa tms. jos asia on niin niin sitä suuremmalla syyllä asia on ollut todella iso shokki miehellesi. hän ei välttämättä ole edes ymmärtänyt sillä hetkellä miksisinulle suuttui jne. mutta vaikka tilanne on sinulle vaikea sekä varmasti olet todella loukkaantuntu odota edes pari päivää. jos miehesi huomenna on edelleen syyttävä sinua kohtaan jne. niin selitä hänelle niin suoraan kuin pystyt mitä todella olet joutunut kokemaan.
tosin uskon että kun miehesi on hiukan miettinyt niin pyytää kyllä anteeksi.
joskus ihmiset vaan kauhean asian kuultuaan reagoikin juuri toisinpäin miten luulisi.
voimia.
Se on liian kipeä kohdattavaksi ja varsinkin jos se osapuoli jolle luottamuksella asiasta kerrot, käyttäytyy typerästi. Selvitä asia miehesi kanssa aamulla. Kerro että tämä asia satuttaa sinua edelleen ja olet halunnut unohtaa sen. Mieheltäsi oli kohtuutonta tuolla tavoin hermostua, luultavasti hän ymmärtää sen itsekin aamulla kun on yön yli sitä miettinyt.
Tsemiä :)
vaikka sinusta tuntuu kamalelle nyt, eikä miehesi todellakaan olisi saanut sinua syyttä. niin anna hänelle aikaa. älä ota asiaa puheeksi anna hänen tulla sinun luoksesi asian tiimloilta. sen hän tekee kun on asiaa miettinyt.
tsemppiä!